chokke Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 <---Link Idiot All hail Mother Russia . Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 edit: Nora her jo Gratulerer med dagen Jo takk, fikk meldinga di, men gadd ikke svare Np Fin dag? Joda, har egentlig ikke gjort noe spesiellt Men har vært en fantastisk dag! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Gratz. *høre på Grado + Cowon D2* Bedre lyd i det oppsettet der enn MYE annet. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jess, jess 18-åringen går og legger seg. Har en veldig laaaang dag forran meg i morra Natta alle søte Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 <---Link THE AMOUNT OF SAD IS STAGGERING Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jess, jess 18-åringen går og legger seg. Har en veldig laaaang dag forran meg i morra Natta alle søte Hurrafordegsomogsåvidere. Nattinatt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Åååhhh.. noe så søtt. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Åååhhh.. noe så søtt. ^^ THE AMOUNT OF SAD IS STAGGERINGer Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Åååhhh.. noe så søtt. ^^ THE AMOUNT OF SAD IS STAGGERINGer Trykking på linken utføres på eget ansvar. Jeg er ikke ansvarlig for eventuelle skader som kan skje. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Åååhhh.. noe så søtt. ^^ Elsker deg! *legge til som bokmerke* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 HEI STOPP KOMMER DERE FRA FORTIDEN SPØRSMÅLSTEGN STOPP Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Dere er så merkelige. Og jeg digger den sangen der. Hva faen, Skarstad? Har du røykt noe du ikke burde? oO Endret 8. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 HEI STOPP KOMMER DERE FRA FORTIDEN SPØRSMÅLSTEGN STOPP Vi kommer alle fra fortiden, er i nåtiden, og er på vei inn i fremtiden Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 digger den nye sommer pic-tråden, men det blir vondt å bla gjenom sidene for å finne jentene blant alle guttene! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg fik en NEX av pappa i dag http://www.playmessiah.com Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Se på den morsomme dansen jeg har funnet da :!: Å DISSE MORSOMME VITSENE: :!: When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris. Chuck Norris does not sleep. He waits. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLL! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Åååhhh.. noe så søtt. ^^ Elsker deg! *legge til som bokmerke* Elsker deg også! <3 Noen som følger med i historie timen? Hei! ja, hvilken dag er den 8. mai ? jo det er frigjøringsdagen for Norge Det var den dagen russerne fårsvant fra Norge. Den 8. mai Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Haha, sjekk hva som sto i prosjekt-heftet vårt; Da far satt på Grini Tidlig i 1941 skjedde det en episode i Nord-Norge som førte til massearrestasjoner av nordmenn og dermed til økt behov av fengsler. Det var behov for større kapasitet. Gestapo valgte Grini i Bærum som sitt nye "hovedkvarter" … (Kilde: Norsk Skoleforum) (For de som ikke vet det så er Norsk Skoleforum en side hvor man finner ferdige stiler, dvs juks) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Faen så lite samarbeidsvillig Punkbuster er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg