Erren Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjeder meg. Jævla pollenallergi Død over pollenallergi :| Jeg foreslår å lage en anti-pollen-kampanje, for å presse regjeringa til dypt yndede hastetiltak. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg vurderer å gå opp på loftet å hente gammelpc-en. ^^ For så å kaste den ut vinduet, løpe ut og banke dritten ut av den. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kjeder meg, vil enten spille stikkball eller drikke meg full. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Mamma har besøk av tante. De snakke mye. De snakker mye veldig fort. brb, suicide Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Endelig helg! (Vel, jeg trodde det var fredag i dag men bommet grovt, så tok meg fri fra jobb i morgen bare på trass moahaha) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen forumbrukere i nærheten av Tromsø, som vil møte mrbjoern på lørdagen? =) mrbjoern skal nemlig i konfirmasjon nordpå, og han synes familien der oppe i nord kan være litt skumle. (vel, egentlig ikke.) Anywho. Om noen er i nærheten... Om du kommer deg til Arendal (litt nedenfor Tromsø) så kan jeg treffe deg Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ble avklart i dag at jeg skal i fengsel Skal intervjue en innsatt ifb. med rettslære 1. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Om du kommer deg til Arendal (litt nedenfor Tromsø) så kan jeg treffe deg Sounds like a good deal Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ble avklart i dag at jeg skal i fengsel Skal intervjue en innsatt ifb. med rettslære 1. Og jeg som trodde du hadde gjort noe spennende, som å hive ut en innbruddstyv (som kanskje f.eks. forstuet en ankel i det han forlot åstedet, og siden saksøkte for legemsbeskadigelse). Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Sounds like a good deal I will be waiting for you Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Through the glory of life I will scatter on the floor Disappointed and sore And in my thoughts I have bled For the riddles I've been fed Another lie moves over Portishead - The Rip :loce: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Når jeg blir eneveldig verdenshersker skal alle frisører dømmes til døden ved analvoldtekt. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bursdagsbarnet er tilbake Skal leve på den heeele dagen . Hva skjer her? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Når jeg blir eneveldig verdenshersker skal alle frisører dømmes til døden ved analvoldtekt. Aldri med andre ord. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Grattis med dagen Nora. Takker Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) <---Link edit: Nora her jo Gratulerer med dagen Endret 8. mai 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Grattis med dagen Nora. Takker Np Fin dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg