Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Skjer?Nesj, ikke mye. Ligger og snakker i tlf. 8DUndt ju? 8D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nesj, ikke mye. Ligger og snakker i tlf. 8DUndt ju? 8D Ikke stort her heller... burde rydde, men har en stemme i hodet mitt :S Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ikke stort her heller... burde rydde, men har en stemme i hodet mitt :SStemmen er plassert omtrent i øret ditt, og den stemmen skal bare røyke, også tvinge deg til å rydde. 8D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Stemmen er plassert omtrent i øret ditt, og den stemmen skal bare røyke, også tvinge deg til å rydde. 8D Om stemmen er i øret, eller i hodet vet jeg ikke... Men den prater konstant Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Om stemmen er i øret, eller i hodet vet jeg ikke... Men den prater konstant Gjør den vel ikke!Den leser, og da er den ganske stille. oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Gjør den vel ikke!Den leser, og da er den ganske stille. oO Mener du pustepausene? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Mener du pustepausene?Nei, de der "åfyfaen så interessant, jeg bare blokker ut all lyd og er helt stille"-pausene stemmen tar når den popper innom wikipedia. 8D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nei, de der "åfyfaen så interessant, jeg bare blokker ut all lyd og er helt stille"-pausene stemmen tar når den popper innom wikipedia. 8D Kjenner du stemmen i hodet mitt? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 TØØØØØØØØØØØØØØØØØØSSSSEEEEEER! Nøy dere med å snakke i hodet på hverandre nå. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 TØØØØØØØØØØØØØØØØØØSSSSEEEEEER!Nøy dere med å snakke i hodet på hverandre nå. Jeg snakker ikke med henne! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hysj da, NgZ. Han vet ikke at jeg er stemmen i hodet hans. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hun er verre enn mormoren min til å bable sammenhengende mao? Privatsnakk som hører hjemme på telefon/msn, hører uansett ikke hjemme i dnfk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Alle andre holdt kjeft da... er ikke lett og ha en inkluderende samtale når det bare er 2 stykker som skriver Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 8330. Tori Amos - [strange Little Girls #04] Enjoy the Silence Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) 8330. Tori Amos - [strange Little Girls #04] Enjoy the SilenceEnn hvis man ikke vil ha stillhet?jaja, snart grandis og hornblower. Med Mövvenpick-liten-firkantet-boks-med-alt-for-dyr- is til dessert. red: Og jeg har fått meg en Wii!!:D Har begynt å gå lei wii sports da, og er ikke 100% sikker på hva slags modchip jeg skal ha enda. Endret 8. mai 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Enn hvis man ikke vil ha stillhet? Finn noe morsomt å skrive om eller sett på no' musikk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen forumbrukere i nærheten av Tromsø, som vil møte mrbjoern på lørdagen? =) mrbjoern skal nemlig i konfirmasjon nordpå, og han synes familien der oppe i nord kan være litt skumle. (vel, egentlig ikke.) Anywho. Om noen er i nærheten... Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjeder meg. Jævla pollenallergi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjeder meg. Jævla pollenallergi Død over pollenallergi :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg