b-real Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg går utifra at det er gullstjerne da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Regn og vakkert vær og øving fra fem til ett eller noe i dag. Can't wait. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Selvsagt, b-real. En gullstjerne dyppet i måneskinn. Eller.no. Og det hørtes jo. Koselig ut, Kibs. oO Eventuelt stress. *gi trøstesjokolade til* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Og det hørtes jo. Koselig ut, Kibs. oO Eventuelt stress. *gi trøstesjokolade til* Det som er digg er jo at vi har konsert i morgen klokken kvart over åtte, og ganske mange kommer til å forsove seg. I tillegg til det skal vi ha en skriftlig prøve med tre døftingsspørsmål. Pensum? Boka. + logg til alle øvinger (frist i morgen klokken 09.00, og en forhåndsomtale til samme tid. Alt er samme fag. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Så ekstremt heldig du er Kibs. Helt utrolig. Jeg føler med deg, masse, om det er en trøst. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Så ekstremt heldig du er Kibs. Helt utrolig. Jeg føler med deg, masse, om det er en trøst. Hva om du gjør det i stedet for meg? Du skal bare spille bass på tre låter og si litt om en av dem. Det er pissenkelt. Omtalen og loggen har jeg gjort nuh. Prøven er.. bah. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ehehehe. Jeg skal bare ikke vise min manglende kunnskap angående det der, og bare nikke og smile og spør om du virkelig hadde turt å ta sjangsen av å la meg spille sånn? x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Playing with fire. So? Hell's a nice place. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg kunne ikke forklart deg forskjellen på en bassting og en gitar, engang. x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg kunne ikke forklart deg forskjellen på en bassting og en gitar, engang. x) Bassens lyd er mørkere enn gitaren, dessuten har den lengre hals, og ofte færre strenger. I tillegg trenger du ikke ta grep på bassen, slik du ofte må på gitaren. Mao: pissenkelt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Aha. Da vet jeg det. Jeg er likevel villig til å vedde på at jeg ikke kunne fortalt deg hva som var hva om du la en gitar og en bass foran meg. Og nå må jeg lære å spille keyboard. JEG FATTER INGENTING AV DETTE TULLET! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Aha. Da vet jeg det. Jeg er likevel villig til å vedde på at jeg ikke kunne fortalt deg hva som var hva om du la en gitar og en bass foran meg. Og nå må jeg lære å spille keyboard. JEG FATTER INGENTING AV DETTE TULLET! Shame on you! Og skal du begynne å spille keyboard? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 B-real: Såpass forstod jeg, skal jeg si deg. x) Anfall: Skoleoppgave. Ikke faen om jeg gjør dette frivillig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 B-real: Såpass forstod jeg, skal jeg si deg. x) Anfall: Skoleoppgave. Ikke faen om jeg gjør dette frivillig. Hva faen? xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Lyd. Lage en sang. Eller covre en. I Cubase. OG JEG FATTER INGENTING! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Åh, jeg har 6 keyboards (synthesizere) hjemme og elsker å spille på dem. Synd du ikke bor nærmere meg, så kunne jeg faktisk ha lært deg noe. Har spilt orgel og synth siden jeg var 9 år gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg