Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

Ingen av de egentlig... Engelsken er å gjøre om til stikkord bare, fremføring er i dag. Jakka er nesten ferdig, men skal lage et par versjoner til, de har jeg god tid på.

 

Avspasering hele dagen? hadde vært digg^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Mhm, går design, og vi fikk i oppgave å lage ett produkt, så mens resten av klassen, så lite kreative som de er sitter å knyter makrame, griper jeg sjansen til å sy^^,

 

Ja, eller etter som vi ikke har lærer får jeg ikke lagt inn bilder på pc, men kansje når de kommer å teller fravær kan jeg få den læreren til å overføre fra kameraet=)

Lenke til kommentar
Mhm, går design, og vi fikk i oppgave å lage ett produkt, så mens resten av klassen, så lite kreative som de er sitter å knyter makrame, griper jeg sjansen til å sy^^,

 

Ja, eller etter som vi ikke har lærer får jeg ikke lagt inn bilder på pc, men kansje når de kommer å teller fravær kan jeg få den læreren til å overføre fra kameraet=)

Trives du på linja du går på?

 

Herlig tanke å holde foredrag om OTEC, som i likhet med fordelene med klovnesminke, er et tema jeg har begrenset kunskap om.
Say, aquat? Står til med deg btw? Lenge siden sist en har sett deg.
Lenke til kommentar
Say, aquat? Står til med deg btw? Lenge siden sist en har sett deg.
OTEC = Ocean Thermal Energy Conversion. En metode å utnytte varmeforskjellene i vann for å lage elektrisitet.

 

Står til bra her.. Har vært temmelig innaktiv en stund nå, i håp om en ny SO-tråd, men det ser ikke ut til å skje. Står til med deg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Trives igrunn på linja, er ikke sån at jeg angrer på at jeg valgte den. er mer klassen min jeg misstrives med:P

Det yrkesfaglige er veldig bra, jeg synes jeg har lært en del innen tegning og maling. Men tekstildelen er liten, og det er den jeg er mest inntressert i.

Allmenfaga eller hva de heter, matte, norsk osv. er ikke akkurat noe å skryte av. dårlig oppfølging, lite hjelp til de som trenger ekstrahjelp, yrkeslinjene på min skole blir litt nedprioritert tror jeg.

 

Llandari, roma hørtes digg ut=) ikke for det, er 20 grader i skyggen her^^, ganske deilig det også.

Lenke til kommentar
OTEC = Ocean Thermal Energy Conversion. En metode å utnytte varmeforskjellene i vann for å lage elektrisitet.

 

Står til bra her.. Har vært temmelig innaktiv en stund nå, i håp om en ny SO-tråd, men det ser ikke ut til å skje. Står til med deg?

Hørtes spennende ut :)

Ny so blir det nok ikke, dette er nå so.

 

Trives igrunn på linja, er ikke sån at jeg angrer på at jeg valgte den. er mer klassen min jeg misstrives med:P

Det yrkesfaglige er veldig bra, jeg synes jeg har lært en del innen tegning og maling. Men tekstildelen er liten, og det er den jeg er mest inntressert i.

Allmenfaga eller hva de heter, matte, norsk osv. er ikke akkurat noe å skryte av. dårlig oppfølging, lite hjelp til de som trenger ekstrahjelp, yrkeslinjene på min skole blir litt nedprioritert tror jeg.

Er bare å sette seg på bakføtene og kreve oppfølging. Alle har krav på oppfølging hvis de trenger hjelp til det.

 

Gahh..jeg går ifra å være kaldfrosen til at svetten renne på ryggen min. Feber ftw. Men penger må en ha så :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Er ikke jeg som trenger det igrunn. I matte, naturfag og engelsk har vi blitt delt i to grupper (de som trenger mye hjelp og de som trenger lite hjelp) Så tror de på den "mindre flinke" gruppa får litt bedre hjelp der, men i norsken er den ene læreren sykemeld så vi får ikke delt oss opp, og jeg er ikke helt sikker, men jeg tror omtrent halvparten av klassen har en eller annen form for skrive/lese-vansker...

 

En annen ting er at fordi tidligere klasser har gått tidlig på heldagsprøver så får vi bare 4 timer på tentamen. og læreren for kokkelinja har vist bestemt at vi må skrive 3 tekster. Jeg sliter alltid med en=/

 

læreren driver å legger inn bildene mine nå, så kan sikkert legge ut ett etterpå=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Virker sån, norsklæreren vår mener at vi burde ha full dag, men skolen har vist bestemt det =/ Ho sa at hvis det går rett vest nå så har vi grunnlag for å klage, men det hjelper jo ikke oss egentlig.

Lenke til kommentar
Haha, du reiser til sørlige breddegrader for å komme deg unna finværet. Paradoksalt. XD

 

Vel, været kan man ikke planlegge. Turen derimot har vært planlagt en gooood stund

 

 

Virker sån, norsklæreren vår mener at vi burde ha full dag, men skolen har vist bestemt det =/ Ho sa at hvis det går rett vest nå så har vi grunnlag for å klage, men det hjelper jo ikke oss egentlig.

 

De tilrettelegger vel oppgavene til å kunne løses på 4 timer istedenfor 5 da håper jeg med...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...