Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg kjøpe en liten bolle og en liten fisk til å ha på skrivebordet, eller ville det vært slemt? :fun:

Det er det :) Fisk trenger pumpe, varme, stabile vannverdier og god plass å svømme på. Det får man ikke i en bolle.

 

USB-akvarium var tøft!

Endret av mushi
Lenke til kommentar
:(

 

Jeg vil ha en fisk til å se på når jeg sitter på PCn. Men jeg er for lat til å styre noe voldsomt.

Hvis jeg skulle klemme mest mulig fisk på absolutt minst mulig plass, hva trenger jeg? :p

Ett ark og noen fargestifter. Evt. en boks makrell i tomat.

Lenke til kommentar
:(

 

Jeg vil ha en fisk til å se på når jeg sitter på PCn. Men jeg er for lat til å styre noe voldsomt.

Hvis jeg skulle klemme mest mulig fisk på absolutt minst mulig plass, hva trenger jeg? :p

Ett ark og noen fargestifter. Evt. en boks makrell i tomat.

EVUL!

EEEEEEEEEEEEEEEEEEE-VUL!

 

Forstår ikke hvorfor fisk skal være så jævla avansert. Er glad jeg har katt jeg, den gjør som den selv føler for, og det er greit nok for meg. Men jeg hadde likt om den satt pent og pyntlig ved laptopen og gjorde grimaser og rare bevegelser for å underholde meg.

Lenke til kommentar
Er jo ikke vanskelig med akvariefisk. Bare å kjøpe et lite akvarium med pumpe, akverievarmer og et par fisk :) . Av stell trenger du bare å mate dem en gang hver dag (tar 10 sekunder) og rense akvariumet et par gang i året (tar mer tid).

...:ph34r:

 

Edit:

 

ANYHOO, god natt folkens. Nå skal jeg sove å prøve å iverksette en lucid drøm. Wish me luck :fun:

Endret av zennox
Lenke til kommentar

Man skal ikke rense akvariet. Man må bytte 10-20% av vannet en gang i uka og rense pumpe (skylle filtervatt i ei bøtte akvarievann) når pumpa blir treig eller en gang i mnd ca.

Er absolutt ikke vanskelig, men er greit å lese litt om det først. :) Ta deg en tur innom nybegynner-forumet på nettakvariet.

 

Nå legger jeg meg. :)

Lenke til kommentar
Smurf, ikke noe spesiellt tror jeg. Alle ler jo av drittunger som blir slakta nådeløst. Derfor alle Nightmare on Elm Street filmene er klassikere tross alt.

Men jeg liker ikke bare å se ungdommer bli slakta, men ler også av gore, nesten manisk. Samt at jeg liker å se barn bli drept og få de små kraniene sine knust.

Det til tross, så elsker jeg barn generelt. :)

Lenke til kommentar
Man skal ikke rense akvariet. Man må bytte 10-20% av vannet en gang i uka og rense pumpe (skylle filtervatt i ei bøtte akvarievann) når pumpa blir treig eller en gang i mnd ca.

Er absolutt ikke vanskelig, men er greit å lese litt om det først. :) Ta deg en tur innom nybegynner-forumet på nettakvariet.

 

Nå legger jeg meg. :)

Hmm, kan liksom huske at vi gjorde det med vårt akvarium, husker sikkert feil :p .

 

Lykke til med lucid dreams zennox :) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

good morning sunshine! :wee:

 

 

 

 

nja, kanskje ikke, jeg er selvfølgelig syk i dag, nå som det ser ut til og bli veldig bra vær her i dag... :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

huff da=/ det gjorde jeg også, men bare en halvtime...

 

hmm gjøre ferdig engelskpresentasjon, fortsette å sy jakke eller forum?

vi har ingen lærer, det er så praktisk^^,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...