Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) hun er ikke over 16 viss det var det du sikta til Observant, du, gitt. Endret 7. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg kjenner Celine Søteste jenta. Hvor gammel sa du hun var? Mikkel, du har meg. Du trenger ingen jenter som ikke er jb engang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Du for nok bare vente til Celine er Nykomf ja,Mikkel Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg kjenner Celine Søteste jenta. Hvor gammel sa du hun var? Ew, Mikkel. XD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Får vite innen den 10. om jeg kommer inn på skolen jeg har søkt på!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hihi. NES i posten i dag Jeg har NES. Mario og MegaMan Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 solgte min for mange år siden , fant det dessverre lettere med roms Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Solgte mi for lengs jeg også,men fikk ny av min tante Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 JÆIJ LEGGER MÆIJ!! NATTA, JÆIJ ÆR SKJEMPE GLA I DERE, MER ENN GAMLE DAMER SOM ÆR GLA I KAMFER DRÅPPS!!! :love: :love: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Super Mario Bros, Duck hunt, Tetris og R.C Pro-Am kom sammen med den Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Død over spam. Jeg vil ikke se 21 år gamle jenter på webcam på en eller annen side som garantert gir meg spam eller virus eller hva f. =/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Det er lettere ja, men lyden er dårlig emulert. En emulering av en lydchip blir aldri like bra som selve lydchippen. Det høres noenlunde likt ut, men dybden er dårligere. For oss diehards som bryr om oss slikt. Er også noe HELT annet å se et NES-spill på sylskarp flatskjerm ift på en litt blurry CRT-TV. Grafikken ser mye styggere ut på flatskjerm fordi TV'n har lav oppløsning og PAL, som gjør at alt blurrer litt sammen og ser finere ut, men en flatskjerm fremhever "blokkene" i grafikken mere. Samme issue med C64-emulatorer, ingen klarer å høres like bra ut som den ekte SID-chippen. Men CCS64 har i det minste en emulering av skjermbildet fra en CRT-TV så det ser mere autentisk ut på en LCD-skjerm. Det er akkurat som et slags filter som ligger over hele skjermen på en eldre TV. Så til Bazukh: YOU GO GIRL! Endret 7. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Danielzu og Datasmurf`s tiligere skole kompis http://www.kiwi.no/flash/film.html?film=Ki...Text_tilWeb.swf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hm, var et svært fyrverkeri midt i Drammen akkurat midnatt..pokker er det de feirer for? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Frigjøring? FNs internasjonale minnedag for de som falt under andre verdenskrig? Coca Cola? Gandhi? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Danielzu og Datasmurf`s tiligere skole kompis http://www.kiwi.no/flash/film.html?film=Ki...Text_tilWeb.swf Er det virkelig Håkon? Duden der ser litt mer macho ut enn ham Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sitter å ser på yutube om vold i det russiske forsvaret ("dedovshchina ") det er syke syke greier det der. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 HELP ME, plz: hvorfor var berlinmuren satt opp? var det bare fordi øst ble tappet for ressurser og vesten ble overfylt? jeg kan alt som skjer før og etter, men den konkrete årsaken til at det faktisk oppstår en BLOKKADE forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg