Iverfar Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Steal their cherries? beklager, men hva betyr det?=P Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kanskje jeg er litt for drita, men jeg tror det betyr noe ala "imma take ur cherry", pule dem i rævva elns. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Aha, da drepte jeg den morsomheten, beklager. Og unnskyld at jeg kommenterer det, men du er drita på en torsdag?^^ Endret 11. januar 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Og unnskyld at jeg kommenterer det, men du er drita på en torsdag?^^ Yeah, orker ikke være edru etter at jeg ble buttfucked av purken i dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Drekka mer! Fy faen jeg elsker kirow vodka. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Drakk whiskey i går morges når jeg kom hjem fra jobb. Steike så fort det gikk i hodet! lett å legge seg da, hvertfall..synd jeg sov helt til 18:30 likevel, hehe. (Jobber nattskift, starter kl 22) Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Drekka mer! Fy faen jeg elsker kirow vodka. Bytte? jeg hadde heller gjort det enn å gjøre umenskelig store mengder lekser.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bytte?jeg hadde heller gjort det enn å gjøre umenskelig store mengder lekser.. Aldri. Jeg merker jeg er fucked i dag, begynner å bli svimmel av en tredjedel av flaska, kirow'en smaker jo ingenting så jeg drikker bare rett fra flaska. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har du prøvd eplevodka? Det smaker bare saft! DET er skummelt å drikke bart. Plutselig sier det bare DING i hodet så er du svimmel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Har du prøvd eplevodka? Det smaker bare saft! DET er skummelt å drikke bart. Plutselig sier det bare DING i hodet så er du svimmel. Hmm, nei det har jeg ikke prøvd, men høres morsomt ut. Jeg brygger vin, jeg har rundt 18 liter 17% vin nå, og har 18 liter til stående å brygge, det er også litt skummelt å drikke, selv om det bare er sterkvin, den har ingen ettersmak, og smaker jævlig godt, plutselig er du full. gjett om jeg gir det til jenter som er på besøk? Endret 11. januar 2008 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Husker ikke merket..kjøpte det på polet for noen uker siden. Den flaska gikk fort bort iløpet av helga med meg og lillebror. Ikke sånn vanlig stor Absolut-flaske, den var høyere og tynnere med grønnskjær i glasset. Glasset var matt. Veldig godt. Endret 11. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 *sukk* Nå begynner jeg å kjenne at det er kaffen som holder liv i meg. Er helt...gaaaahh. Har vært så stilt og rolig i natt at jeg undrer på om de har gitt de ekstra kveldsmedisiner eller funnet på noe annet lurt for så stille som det har vært i natt har jeg aldri vært med på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Husker ikke merket..kjøpte det på polet for noen uker siden. Den flaska gikk fort bort iløpet av helga med meg og lillebror. Ikke sånn vanlig stor Absolut-flaske, den var høyere og tynnere med grønnskjær i glasset. Glasset var matt. Veldig godt. Mhm, er den fransk/dutch ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg liker ikke kaffe, så jeg kan ikke drikke DET engang. Klarer til nød å presse ned en kopp hvis jeg må. Dessuten har vi ikke lov å ha kaffe eller kaffetrakter inne i sterilt produksjonområde her inne. Så jeg må ut i kantina, og da blir det bare stress med å forte seg å drikke så man rekker inn igjen til maskinene stopper opp. pluss at jeg må bytte alle klærne. Så det blir liksom litt prosjekt å gidde å gå ut. Men har jo jobbet natt siden mandag, og kjørte rimelig natt-regime hele jula, så det er ingen problem for meg nå. Litt sliten i hodet, bare. Edit: veit ikke. Har kasta flaska også. Men se etter Eplevodka så finner du det sikkert på polet sine lister ellerno. Endret 11. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg liker ikke kaffe, så jeg kan ikke drikke DET engang. Klarer til nød å presse ned en kopp hvis jeg må. Dessuten har vi ikke lov å ha kaffe eller kaffetrakter inne i sterilt produksjonområde her inne. Så jeg må ut i kantina, og da blir det bare stress med å forte seg å drikke så man rekker inn igjen til maskinene stopper opp. Men har jo jobbet natt siden mandag, og kjørte rimelig natt-regime hele jula, så det er ingen problem for meg nå. Litt sliten i hodet, bare. Åhh...ingenting er som en god kopp kaffe. Den skal være sterk og ikke sånn piss en får servert rundt om kring. Kaffe skal smake ordentlig kaffe! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg liker ikke kaffe, så jeg kan ikke drikke DET engang. Klarer til nød å presse ned en kopp hvis jeg må. Dessuten har vi ikke lov å ha kaffe eller kaffetrakter inne i sterilt produksjonområde her inne. Så jeg må ut i kantina, og da blir det bare stress med å forte seg å drikke så man rekker inn igjen til maskinene stopper opp. Men har jo jobbet natt siden mandag, og kjørte rimelig natt-regime hele jula, så det er ingen problem for meg nå. Litt sliten i hodet, bare. Edit: veit ikke. Har kasta flaska også. Men se etter Eplevodka så finner du det sikkert på polet sine lister ellerno. Takk gud for Starbucks Double Shots, smaker nam og holder deg våken: ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Mulig fordi kaffen i automaten her på jobb smaker hestepiss også, da..det sier de som liker kaffe, hvertfall. Jeg syns bare det smaker fælt uansett. Men liker kaffe blandet med andre ting. F.eks. Latte på kafê (med smakssirup i), eller cappucino. Og så blir det sånt prosjekt å gå ut fordi jeg må skifte klær 2 ganger. Jobber i steril produksjonsområde. Det gidder jeg ikke nå. Endret 11. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 You!You're always on my mind... Nittitallet og frem til ca 2001 hadde jævlig mye bra musikk når jeg tenker meg om Åjafyfaen. *settepåDJBBobo* Jobber som vekter. Har nattevakt nå. Kult. Kunne selv trengt 2x15kg olympia 50mm Så godt å se at det er flere som er våken enda...UTROLIG tiltak å finne senga når man er sykemeldt. Her er det alltid noen uansett Hæ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bare overse han, pepsico prater alltid piss Jaja. Nå skal jeg gå å pisse i et glass. Yey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg