Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som merker at Daniel har skrevet i ti minutter nå?

 

Begynner å håpe på et innlegg av dimensjoner.

 

EDIT: BLAST! THOU SHALL Buuurn in the poisonous flames of THWART, SKARSTAD! HEAR MY WORDS!

 

Kanskje søte Daniel trykte på "reply" og gikk for å ta seg en køpp kaffi? Eller kanskje han nevner antall primtall fra 1-789 på rams?

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Du store alpakka! Frisk luft og lett regn gjorde godt. Jeg må slutte å innbille meg selv at det ikke gjør det!

Jeg fant penger i ei lomme og har nå melk og egg og skinke og stæsj klart til omenammisletten jeg fant og lagde forleden og som er den første omeletten på flere år jeg har likt ^^

 

Og nå har jeg boller og angrer på at jeg ikke bøffa mammas kjevle da jeg flytta ut for hvordan skal jeg fikse gjærbakst til boller og kanelsnurrer og pizzadeig uten kjevle? :O

Lenke til kommentar
Du store alpakka! Frisk luft og lett regn gjorde godt. Jeg må slutte å innbille meg selv at det ikke gjør det!

Jeg fant penger i ei lomme og har nå melk og egg og skinke og stæsj klart til omenammisletten jeg fant og lagde forleden og som er den første omeletten på flere år jeg har likt ^^

 

Og nå har jeg boller og angrer på at jeg ikke bøffa mammas kjevle da jeg flytta ut for hvordan skal jeg fikse gjærbakst til boller og kanelsnurrer og pizzadeig uten kjevle? :O

 

Du har jo et akterspeil som kan brukes til så mangt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...