binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Opprop mot harware.no`s feilaktige måte å skrive iPod på.Lol, så...latterlig. For ikke å snakke om at han skrev hardware feil. Neste-> Opprop mot at Fargoth skrev Hardware feil i protest mot Hardware`s feilaktige måte å skrive IPOD på. EDIT: Skrivefeil. Endret 7. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Opprop mot harware.no`s feilaktige måte å skrive iPod på.Lol, så...latterlig. Jeg må få kjøpt meg en IpoD snart. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kjøp Cowon D2. Seriøst. Kjøp den. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) HEI DANIEL DU HAR BRUKT ÅTTE MINUTTER PÅ Å SKRIVE NÅ DET BØR BLI ET BRA INNLEGG. Endret 7. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Noen som merker at Daniel har skrevet i ti minutter nå? Begynner å håpe på et innlegg av dimensjoner. EDIT: BLAST! THOU SHALL Buuurn in the poisonous flames of THWART, SKARSTAD! HEAR MY WORDS! Kanskje søte Daniel trykte på "reply" og gikk for å ta seg en køpp kaffi? Eller kanskje han nevner antall primtall fra 1-789 på rams? Endret 7. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Du store alpakka! Frisk luft og lett regn gjorde godt. Jeg må slutte å innbille meg selv at det ikke gjør det! Jeg fant penger i ei lomme og har nå melk og egg og skinke og stæsj klart til omenammisletten jeg fant og lagde forleden og som er den første omeletten på flere år jeg har likt ^^ Og nå har jeg boller og angrer på at jeg ikke bøffa mammas kjevle da jeg flytta ut for hvordan skal jeg fikse gjærbakst til boller og kanelsnurrer og pizzadeig uten kjevle? :O Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Du store alpakka! Frisk luft og lett regn gjorde godt. Jeg må slutte å innbille meg selv at det ikke gjør det!Jeg fant penger i ei lomme og har nå melk og egg og skinke og stæsj klart til omenammisletten jeg fant og lagde forleden og som er den første omeletten på flere år jeg har likt ^^ Og nå har jeg boller og angrer på at jeg ikke bøffa mammas kjevle da jeg flytta ut for hvordan skal jeg fikse gjærbakst til boller og kanelsnurrer og pizzadeig uten kjevle? :O Du har jo et akterspeil som kan brukes til så mangt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 han skriver enda så hva skjer her fortiden da ?? man vet man er for mye foran datan når man havner her Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Rull over deigen med magen. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kjøp Cowon D2. Seriøst. Kjøp den. Er det en iP0d? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Det er en trykkende varme i rommet jeg er i nå. Yuck Fou: http://www.amobil.no/artikler/cowon_iaudio_d2/37526 Den eier alle pOdeR. jEg sKaL bEgYnNe Å pRaTe SåNn hEr. Endret 7. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 MEN IKKE NOE SVAR FRA DANIEL !??!?!??!"?!?"?!"#? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 You talking to me? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) NEI HAN SLUTTA DEN KUKEN. Welcome to disappointment Wedensday. Disappointment Wedensday is ... disappointed to see you. NEI HAN BEGYNTE IGJEN. Endret 7. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Og nå har jeg boller og angrer på at jeg ikke bøffa mammas kjevle da jeg flytta ut for hvordan skal jeg fikse gjærbakst til boller og kanelsnurrer og pizzadeig uten kjevle? :ODu kjevler bolledeig? wtf? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 aa standeren er som den bestandig har vært , tull og vas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 aa standeren er som den bestandig har vært , tull og vas Forvent intet mer Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) noooooooo daniel 0745. Avril Lavigne - [under My Skin #07] Nobody's Home SO MUCH FOR MY HAPPY ENDING OHO OHO OHO SO MUCH FOR MY HAPPY ENDING ALSO ┌( ಠ_ಠ)┘ Endret 7. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg