Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Edit: Flott system på navenen på låtene. Noe du har gjort manuelt eller med hjelpemidler? Marker låt(er) i foobar. Trykk ctrl-c. Gjør som du vil. 2935. Genesis - [selling England by the Pound #01] Dancing With the Moonlit Knight Endret 7. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg skulle til å si Bob Saget? Pfff...Saget my ass. Han er da ikke så hawt... Ikke at jeg ser mye på andre menn sitt utseende. *kremt*Han er hot som faen jo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 C:\Users\Knut\Desktop\Spilleliste3-fly_away_(havana_remix)-nme.mp3 Funka ikke så bra med Mediamonkey :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 En annen ting er at jeg gjerne vil minne folk på om denne posten her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10916806 Ta vare på nykomlingene som kommer til tråden. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) 2935. Genesis - [selling England by the Pound #01] Dancing With the Moonlit Knight mmmmmmmm ok, ok, superior: Stig van Eijk - Living My Life Without You Endret 7. mai 2008 av Daniel Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jaja. Tomt for eplevann, og schizophrenia. Uansett! Heisann alle sammen! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Marker låt(er) i foobar. Trykk ctrl-c. Gjør som du vil. Nå funker hurtigtaster dårlig i Wine, så, hvilket vindu skal egentlig poppe opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Lama er spørsmål for åpen. Lama vil være din psykol.. psykile.. ps.. psy... hjelpeperson og støttemann. Eneste lama i gjengjeld vil ha er at lama kan sutte på øret ditters. Lama begynner med Nie. Vil Nie si at opphissende lamaer er? Vil Nie ha noe i mot at jeg av meg min bukse tar? Dette helt teoretisk er altså. Nie har ingenting i mot at du tar av deg buksa, så lenge du ikke henger den over gardinstangen denne gangen, og passer på å ta boxeren på hodet. Og ikke svelg de rosa pillene, de skal i nesen. Og tygg de blå! Nie, du trenger hjelp! Jeg har sagt at du skal slutte å pule på lamaer hele tiden! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Anngående friskt blod i DnF synes jeg vi skal annonsere i TOPP-fotballkort bytteforum. Opprop mot harware.no`s feilaktige måte å skrive iPod på. Endret 7. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nie, du trenger hjelp! Jeg har sagt at du skal slutte å pule på lamaer hele tiden!Sauer og lamaer er vel ikke SÅ forskjellige? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Han er hot som faen jo Pfft. Om jeg skulle gåt gay for noen hadde det vært James Dean. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nå funker hurtigtaster dårlig i Wine, så, hvilket vindu skal egentlig poppe opp? Du kan ikke se noe skje, foobar bare legger det i utkippstavla. Om det ikke virker kan du sjekke om du har snarveien (Preferences, General, Keyboard Shortcuts. Finn "Copy Name(s) i listen). Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sauer og lamaer er vel ikke SÅ forskjellige? Lamaer er mye, mye kulere. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 mmmmmmmm ok, ok, superior: Stig van Eijk - Living My Life Without You u r liek yin 'n yang. haf gud 'n haf stewpid. Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 God natt sammen alle. Jeg skal dra fram gitaren og spille en liten trall, og du kan bare glemme synonym for onanering med en gang ja takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nie, du trenger hjelp! Jeg har sagt at du skal slutte å pule på lamaer hele tiden!Sauer og lamaer er vel ikke SÅ forskjellige? Jo! OG hun har et avhengighetsproblem! Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 og du kan bare glemme synonym for onanering med en gang ja takk. OGC Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 og du kan bare glemme synonym for onanering med en gang ja takk. OGC O>|< Hula hooping-guy is hula-hooping Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 OGC oh my god tell your friends 0739. Avril Lavigne - [under My Skin #01] Take Me Away 'CAUSE NO ONE UNDERSTANDS! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Opprop mot harware.no`s feilaktige måte å skrive iPod på.Lol, så...latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg