Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Edit: Flott system på navenen på låtene. Noe du har gjort manuelt eller med hjelpemidler?

Marker låt(er) i foobar. Trykk ctrl-c. Gjør som du vil.

2935. Genesis - [selling England by the Pound #01] Dancing With the Moonlit Knight

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Lama er spørsmål for åpen. Lama vil være din psykol.. psykile.. ps.. psy... hjelpeperson og støttemann. Eneste lama i gjengjeld vil ha er at lama kan sutte på øret ditters.

Lama begynner med Nie. Vil Nie si at opphissende lamaer er? Vil Nie ha noe i mot at jeg av meg min bukse tar? Dette helt teoretisk er altså.

Nie har ingenting i mot at du tar av deg buksa, så lenge du ikke henger den over gardinstangen denne gangen, og passer på å ta boxeren på hodet. Og ikke svelg de rosa pillene, de skal i nesen. Og tygg de blå!

Nie, du trenger hjelp! Jeg har sagt at du skal slutte å pule på lamaer hele tiden!

Lenke til kommentar
Nå funker hurtigtaster dårlig i Wine, så, hvilket vindu skal egentlig poppe opp?

Du kan ikke se noe skje, foobar bare legger det i utkippstavla. Om det ikke virker kan du sjekke om du har snarveien (Preferences, General, Keyboard Shortcuts. Finn "Copy Name(s) i listen).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nie, du trenger hjelp! Jeg har sagt at du skal slutte å pule på lamaer hele tiden!
Sauer og lamaer er vel ikke SÅ forskjellige? :p

Jo! OG hun har et avhengighetsproblem!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...