Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Lamaen vet du liker eplevann. Lamaen har kjøpt inn mange eplevann. Lama gir eplevann til artsfrender. *lama koser på* Endelig en unskyldning til å poste bilde av en random lama. Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Lamaen vet du liker eplevann. Lamaen har kjøpt inn mange eplevann. Lama gir eplevann til artsfrender. *lama koser på* Ehm... Er du en lama? You are correct, good sir man. Random lama? Lama fornærmet. Lama gir ikke vann til fornærmerere. EDIT: *sslluuurp* Endret 7. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 NEI HAR DU SETT PÅ FAEN. Fire på muntligeksamen i psykologi etter å ha lest læreboka én gang dagen før eksamen, for så å skumme over det vanskeligste på eksamensdagen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 You are correct, good sir man. Lamaer lukter ikke godt Og jeg som likte deg Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 NEI HAR DU SETT PÅ FAEN. Fire på muntligeksamen i psykologi etter å ha lest læreboka én gang dagen før eksamen, for så å skumme over det vanskeligste på eksamensdagen. Studerer du psykologi eller har dere en rar fagplan på videregående? Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Lama har perspirant. Espen skal få eplevannkartong for sin vittighet. *dele ut til* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Studerer du psykologi eller har dere en rar fagplan på videregående? Jeg hoppet av biologi etter én time med faget, så jeg måtte ta opp psykologi som privatist for å få nok timer. Ååå, om jeg bare hadde tatt flere fag som privatist kunne jeg virkelig ha slappet av i år. Det er jo ez-mode. 3718. Iron Maiden - [brave New World #09] Out of The Silent Planet Endret 7. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg hoppet av biologi etter én time med faget, så jeg måtte ta opp psykologi som privatist for å få nok timer. Ååå, om jeg bare hadde tatt flere fag som privatist kunne jeg virkelig ha slappet av i år. Det er jo ez-mode. 3718. Iron Maiden - [brave New World #09] Out of The Silent Planet Ok. Visste ikke at de tilbød psykologi på videregående. De gjør ikke det her iallfall. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Espen skal få eplevannkartong for sin vittighet. *dele ut til* Takk luktedyret Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Lamaen vet du liker eplevann. Lamaen har kjøpt inn mange eplevann. Lama gir eplevann til artsfrender. *lama koser på* Ehm... Er du en lama? Er dette en lama? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) 3718. Iron Maiden - [brave New World #09] Out of The Silent Planet God ide. Hva var galt med biologi, forresten? Edit: Flott system på navenen på låtene. Noe du har gjort manuelt eller med hjelpemidler? Endret 7. mai 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Og hvis ikke, kan noen vennligst fortelle meg hva det er? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ok. Visste ikke at de tilbød psykologi på videregående. De gjør ikke det her iallfall. To-timers fylloppfag for latsabber . Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Lama er spørsmål for åpen. Lama vil være din psykol.. psykile.. ps.. psy... hjelpeperson og støttemann. Eneste lama i gjengjeld vil ha er at lama kan sutte på øret ditters. Lama begynner med Nie. Vil Nie si at opphissende lamaer er? Vil Nie ha noe i mot at jeg av meg min bukse tar? Dette helt teoretisk er altså. Endret 7. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva var galt med biologi, forresten? Jeg kan oppsummere den første, og eneste, timen for deg: Først trasket vi rundt omkring skolen på jakt etter blader. Bare blader. Masse forskjellige blader. Resten av timen bestod av å bla i forskjellige oppslagsverk for å finne alle mulige slags rare navn på det vi hadde funnet. Og etter å ha sett en av mine klassekameraters åtti sider lange innleveringer i faget kan jeg ikke si jeg angrer avgjørelsen min. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Lama begynner med Nie. Vil Nie si at opphissende lamaer er? Vil Nie ha noe i mot at jeg av meg min bukse tar? Dette helt teoretisk er altså. Er du Yoda eller lama? Endret 7. mai 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Lama begynner med Nie. Vil Nie si at opphissende lamaer er? Vil Nie ha noe i mot at jeg av meg min bukse tar? Dette helt teoretisk er altså. Er du Yoda eller lama? Go home to 2D, Barfield! Lama multispråklig og spydig-intolerant er. Lama vil opplyse om at norsk vanskelig oppbygning har. Og at lama har eplevann til Barfield. *ta fra lager* Mens vi er inne på det. Så tror jeg faktisk jeg skal ta o-*kaste eplevannkartonger til alle* Catch, Skarstad! *fump* Haha! =D Traff deg i blindtarmen! Endret 7. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Lama er spørsmål for åpen. Lama vil være din psykol.. psykile.. ps.. psy... hjelpeperson og støttemann. Eneste lama i gjengjeld vil ha er at lama kan sutte på øret ditters. Lama begynner med Nie. Vil Nie si at opphissende lamaer er? Vil Nie ha noe i mot at jeg av meg min bukse tar? Dette helt teoretisk er altså. Nie har ingenting i mot at du tar av deg buksa, så lenge du ikke henger den over gardinstangen denne gangen, og passer på å ta boxeren på hodet. Og ikke svelg de rosa pillene, de skal i nesen. Og tygg de blå! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Lama multispråklig og spydig-intolerant er. Lama vil opplyse om at norsk vanskelig oppbygning har. Og at lama har eplevann til Barfield. *ta fra lager* *Espen spytter på lama før lama spytter på Espen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg