Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lamaen vet du liker eplevann. Lamaen har kjøpt inn mange eplevann.

 

Lama gir eplevann til artsfrender.

 

*lama koser på*

Ehm... Er du en lama?

 

You are correct, good sir man.

 

Random lama? Lama fornærmet. Lama gir ikke vann til fornærmerere.

 

EDIT: *sslluuurp*

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Studerer du psykologi eller har dere en rar fagplan på videregående?

Jeg hoppet av biologi etter én time med faget, så jeg måtte ta opp psykologi som privatist for å få nok timer.

 

Ååå, om jeg bare hadde tatt flere fag som privatist kunne jeg virkelig ha slappet av i år. Det er jo ez-mode.

 

 

3718. Iron Maiden - [brave New World #09] Out of The Silent Planet

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg hoppet av biologi etter én time med faget, så jeg måtte ta opp psykologi som privatist for å få nok timer.

 

Ååå, om jeg bare hadde tatt flere fag som privatist kunne jeg virkelig ha slappet av i år. Det er jo ez-mode.

 

 

3718. Iron Maiden - [brave New World #09] Out of The Silent Planet

Ok. Visste ikke at de tilbød psykologi på videregående. De gjør ikke det her iallfall. :(

Lenke til kommentar

Lama er spørsmål for åpen. Lama vil være din psykol.. psykile.. ps.. psy... hjelpeperson og støttemann. Eneste lama i gjengjeld vil ha er at lama kan sutte på øret ditters.

 

Lama begynner med Nie. Vil Nie si at opphissende lamaer er? Vil Nie ha noe i mot at jeg av meg min bukse tar? Dette helt teoretisk er altså.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Hva var galt med biologi, forresten?

Jeg kan oppsummere den første, og eneste, timen for deg:

 

Først trasket vi rundt omkring skolen på jakt etter blader. Bare blader. Masse forskjellige blader. Resten av timen bestod av å bla i forskjellige oppslagsverk for å finne alle mulige slags rare navn på det vi hadde funnet.

 

Og etter å ha sett en av mine klassekameraters åtti sider lange innleveringer i faget kan jeg ikke si jeg angrer avgjørelsen min.

Lenke til kommentar
Lama begynner med Nie. Vil Nie si at opphissende lamaer er? Vil Nie ha noe i mot at jeg av meg min bukse tar? Dette helt teoretisk er altså.

 

Er du Yoda eller lama?

 

Go home to 2D, Barfield!

 

Lama multispråklig og spydig-intolerant er. Lama vil opplyse om at norsk vanskelig oppbygning har. Og at lama har eplevann til Barfield. *ta fra lager*

 

Mens vi er inne på det. Så tror jeg faktisk jeg skal ta o-*kaste eplevannkartonger til alle*

 

Catch, Skarstad! *fump* Haha! =D Traff deg i blindtarmen!

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Lama er spørsmål for åpen. Lama vil være din psykol.. psykile.. ps.. psy... hjelpeperson og støttemann. Eneste lama i gjengjeld vil ha er at lama kan sutte på øret ditters.

 

Lama begynner med Nie. Vil Nie si at opphissende lamaer er? Vil Nie ha noe i mot at jeg av meg min bukse tar? Dette helt teoretisk er altså.

Nie har ingenting i mot at du tar av deg buksa, så lenge du ikke henger den over gardinstangen denne gangen, og passer på å ta boxeren på hodet. Og ikke svelg de rosa pillene, de skal i nesen. Og tygg de blå!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...