The Lulz Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei. Registrerte meg i dag.. Dette virker som et koslig forum ^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Faen. Foreldrene mine ødelegger budsjettet mitt for kamerakjøp. Edit: Hallo. Endret 7. mai 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei. Registrerte meg i dag.. Dette virker som et koslig forum ^^ Det er ikke det. Vi kommer alle til å ende opp med å hate deg, og du oss. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei. Registrerte meg i dag.. Dette virker som et koslig forum ^^ Ikke la deg lure. Vi er kyniske drittsekker. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg savner virkelig å være russ. Drikke i 3 uker og være sosial og russetreff og kos ... Det var slik det fortonet seg for deg, altså? Her har de bestemt seg for at vi skal ha noen sånne "eksamener", MIDT I russetida. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei. Registrerte meg i dag.. Dette virker som et koslig forum ^^ TITS OR GTFO! hei btw Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det var slik det fortonet seg for deg, altså? Her har de bestemt seg for at vi skal ha noen sånne "eksamener", MIDT I russetida. Prøver er alltid en slager. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil råde deg til å ikke under noen omstendighet høre på Espen pai. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei. Registrerte meg i dag.. Dette virker som et koslig forum ^^ Etter at vi har gjengvoldtatt deg blir vi ganske kosete. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg foretrekker å bare sovne, så snakk for deg selv, Yuck Fou. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nykommeren ble stille nå. Mon tro om noe skremte ham? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg savner virkelig å være russ. Drikke i 3 uker og være sosial og russetreff og kos ... Det var slik det fortonet seg for deg, altså? Her har de bestemt seg for at vi skal ha noen sånne "eksamener", MIDT I russetida. Sikkert ikke, men det er sånn jeg husker det Men jeg savner landstreffet i Kongeparken og alle de søte jentene jeg møtte og tok bilder av og hadde mye kontakt med der og da og like etterpå, men som jeg nå har null og nada kontakt med. Heldigvis hadde lærerne våre erfaringer med russ fra før av og visste hvordan det ble med oppmøte og slikt om det ble noen prøver og sånt i russetida, så de utsatte alt sånt til etter russetida ^^ Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nykommeren ble stille nå. Mon tro om noe skremte ham? I dunno... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Heldigvis hadde lærerne våre erfaringer med russ fra før av og visste hvordan det ble med oppmøte og slikt om det ble noen prøver og sånt i russetida, så de utsatte alt sånt til etter russetida ^^ Midt oppi muntligeksamenene, altså? Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 OH HAI GUISE *brette lamafigur av eplesmakvannkartongsugerørfigur* It loves you aaall... <3 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nykommer? er du der enda? svar da! Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Lamaen vet du liker eplevann. Lamaen har kjøpt inn mange eplevann. Lama gir eplevann til artsfrender. *lama koser på* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Heldigvis hadde lærerne våre erfaringer med russ fra før av og visste hvordan det ble med oppmøte og slikt om det ble noen prøver og sånt i russetida, så de utsatte alt sånt til etter russetida ^^ Midt oppi muntligeksamenene, altså? Muntlig hadde vi ikke før uti juni, så nei ... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Lamaen vet du liker eplevann. Lamaen har kjøpt inn mange eplevann. Lama gir eplevann til artsfrender. *lama koser på* Ehm... Er du en lama? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg