Kibs Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Aue. Vondt i nakken etter å ha sittet under en litt lav pult i en skoletime i dag. Stakkars meg. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Åhhh...fyren kunne ha gjort meg bifil Han er da ikke så hawt... Ikke at jeg ser mye på andre menn sitt utseende. *kremt* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg skulle til å si Bob Saget? Å, jeg leste at Youtube er som America's Funniest Home Videos, bare med latterlig dumme kommentarer og mye mindre Bob Saget. Jeg savner gode, gamle dager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sånn går det når du er russ Har dere ikke bedre knuter? Som å bite førsteklassinger i leggen og stikke av med lunchen deres? ^^ Eller når jeg tenker meg om er den ganske standard, har dere den med iskrem og den med kefir og flaggstang au? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sånn går det når du er russ Har dere ikke bedre knuter? Som å bite førsteklassinger i leggen og stikke av med lunchen deres? ^^ Eller når jeg tenker meg om er den ganske standard, har dere den med iskrem og den med kefir og flaggstang au? Vi har den med lunchen. Og dopapir + en lærers bil, og heise dressen opp i en flaggstang og løpe 10 runder rundt flaggstanga i bare undertøyet, og arrangere aerobic på torget, og øllinga, og løpe naken over torget klokken to på en lørdag og.. bah.. en del. Sikkert noen morsomme også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva med flere nakenknuter? Som å springe naken rundt politistasjonen, naken ned hovedgata, ha sex utendørs mens to nakne russ springer rundt deg et cetera ... <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Noen av dere som har tatt kongla eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ingen nakenknuter for oss i Asker i 2006.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvorfor all den jævla nakenheten? Jeg kan ikke tenke meg å se godt over 90% av russen naken. ._. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvorfor skulle du være til stede hele tiden? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva med flere nakenknuter? Som å springe naken rundt politistasjonen, naken ned hovedgata, ha sex utendørs mens to nakne russ springer rundt deg et cetera ... <3 Torget blir ca det samme som hovedgata her. Og mtp at en stor del kjente og slekt sannsynligvis vil se deg er det ikke så mange som velger å gjøre det. Liten by, og alle kjenner alle. Hvorfor all den jævla nakenheten? Jeg kan ikke tenke meg å se godt over 90% av russen naken. ._. Samme her. >.< Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvorfor all den jævla nakenheten? Jeg kan ikke tenke meg å se godt over 90% av russen naken. ._. Vel, det blir da hakket mer morsomt når folk ikke liker noe du gjør. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Alle kjenner alle back home også, likevel var det veldig mye nakenhet å oppdrive ^^ Som å kjøre naken fra skolen til Trondhjem i russebilen, det var mer bortgjemt, men likevel. Når kompisen min var på samme bil som den heiteste russen på skolen, needless to say, interessant biltur. Jeg skulle vært der selv, men ble ditcha til fordel for et par svartruss og en kampdverg >< edit: Bil, ikke buss. Endret 7. mai 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fordi det er skremmende ofte jeg ser alt det dumme russen i Bergen gjør. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Åh, så glad jeg er for at jeg er ferdig med å være russ. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg tror problemet ditt er at du beveger deg "utendørs" på steder folk "treffes". Endret 7. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ny signatur, Skarstad, eller er jeg bare sløv? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ja, jeg burde holde meg mer innendørs. Er bare så stress å ha noe som minner om et sosialliv når man sitter mye inne. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Ny signatur, Skarstad, eller er jeg bare sløv? Den er ikke mange dager gammel, i hvert fall. Kredz til den som kan finne kilden. Endret 7. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg savner virkelig å være russ. Drikke i 3 uker og være sosial og russetreff og kos ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg