Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn går det når du er russ :p

 

Har dere ikke bedre knuter? Som å bite førsteklassinger i leggen og stikke av med lunchen deres? ^^

Eller når jeg tenker meg om er den ganske standard, har dere den med iskrem og den med kefir og flaggstang au?

Vi har den med lunchen. Og dopapir + en lærers bil, og heise dressen opp i en flaggstang og løpe 10 runder rundt flaggstanga i bare undertøyet, og arrangere aerobic på torget, og øllinga, og løpe naken over torget klokken to på en lørdag og.. bah.. en del. Sikkert noen morsomme også. :hmm:

Lenke til kommentar
Hva med flere nakenknuter? Som å springe naken rundt politistasjonen, naken ned hovedgata, ha sex utendørs mens to nakne russ springer rundt deg et cetera ... <3

Torget blir ca det samme som hovedgata her. Og mtp at en stor del kjente og slekt sannsynligvis vil se deg er det ikke så mange som velger å gjøre det. Liten by, og alle kjenner alle.

 

Hvorfor all den jævla nakenheten? Jeg kan ikke tenke meg å se godt over 90% av russen naken. ._.

Samme her. >.<

Lenke til kommentar

Alle kjenner alle back home også, likevel var det veldig mye nakenhet å oppdrive ^^

Som å kjøre naken fra skolen til Trondhjem i russebilen, det var mer bortgjemt, men likevel. Når kompisen min var på samme bil som den heiteste russen på skolen, needless to say, interessant biltur. Jeg skulle vært der selv, men ble ditcha til fordel for et par svartruss og en kampdverg ><

 

edit: Bil, ikke buss.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...