MrBjoern Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil også klemme på en svart sau Og... jeg fikk plutselig masse å gjøre i dag oO *dytte i seg litt mat, og fortsette med å jobbe.* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Unni er en grønn sau med lilla hår. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil egentlig ha en rosa homosau jeg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil egentlig ha en rosa homosau jeg Meeeeheeeheehee-meeeh Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 It's hot outside, but im cool as hell, so it doesn't matter Mine dype tanker. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 It's hot outside, but im cool as hell, so it doesn't matter Mine dype tanker. Vær så snill. Nå hørtes du bare ut som en emo. Kun emoer som trenger å skrive på engelsk for å "skjule" hvor dumt det de skriver høres ut. :-P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg fikk en utfordring. Om vi skal skrive stil på fredag (heldagsprøve norsk), så skal jeg blande inn forum, dnfk, Espen pai, Eplefe, b-real og Bundy. =D Det kan bli litt genialt. ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvor? Sort sau HVOR? DER! Rett til venstre for der du skrev den teksten. Ser du den ikke? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg fikk en utfordring. Om vi skal skrive stil på fredag (heldagsprøve norsk), så skal jeg blande inn forum, dnfk, Espen pai, Eplefe, b-real og Bundy. =D Det kan bli litt genialt. ^^ uhm...say squat? Endret 7. mai 2008 av b-real Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 DER! Rett til venstre for der du skrev den teksten.Ser du den ikke? Mener du den grønne som har kledd seg ut som en sort sau? uhm...say squat?Japp. Best det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg fikk en utfordring. Om vi skal skrive stil på fredag (heldagsprøve norsk), så skal jeg blande inn forum, dnfk, Espen pai, Eplefe, b-real og Bundy. =D Det kan bli litt genialt. ^^ Minner om en av ungdomsskolestilen mine hvor jeg baserte handlingen og karakterene på et aksjehandelspill. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Vel, la oss få se resultatet da...siden en blir omtalt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Da har man spilt 3 timer med tennis(vant 3-2 i sett) Klar e itj nå(Klar er ikke noe) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) VERDENS TØFFESTE NAVN??? Ja, definitivt. Endret 7. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 mmmmm Bacon *gurglegurlgegurlge* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Du skjønte den tydeligvis ikke. !!! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Å, det er bedre enn som så. Chris P. Bacon. Krispy (ee) bacon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg