Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MSN er vel mer enn nok grunn til å stryke dere, da kan dere jo legge til hverandre og snakke om eksamenen mens den foregår.
Æh. Er tentamen vi snakker om, for det første, og for det andre er alle hjelpemidler (inkludert internett) tillatt under eksamen.
Lenke til kommentar

Alle hjelpemidler betyr at alle kan sitte og chatte med hverandre og dele svarene på MSN altså? Tror du må lengre ut på landet med den..er det noe vits å sitte på MSN og prate med venner når du skal jobbe da? "Jeg kjeder meg skikkelig på tentamen nå asss..."

 

"heeeeeeei puuuuuuuuuuuuuuusennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn" osv.

"Å satan nå skal jeg levere om 30 minutter og jeg er bare halvferdig :("

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Æh. Er tentamen vi snakker om, for det første, og for det andre er alle hjelpemidler (inkludert internett) tillatt under eksamen.

Og du går på hva slags skole?

 

Jallaskole som primært livnærer seg av insidehandel og misbruk av den statlige støtten de får til tross for at de tar seg godt betalt per snute de underviser. 8D

Lenke til kommentar
Jallaskole som primært livnærer seg av insidehandel og misbruk av den statlige støtten de får til tross for at de tar seg godt betalt per snute de underviser. 8D
Buzz of. Tror ikke min skole driver med det en gang, men derimot naboskolen og en annen skole (en offentlig en! :ohmy: ) vet jeg bedriver dette.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...