NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tror jeg venter til prøvekaninene overlever før jeg hiver meg på det der. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hehe. Vel, jeg er snart ferdig med opplegget og jeg lever ennå Dessuten så har det vel i det siste vært mange flere som har begynt med opplegget. Men om du ikke vil prøve så skal jeg ikke anklage deg, men med medisinene på markedet kommer du ikke langt, for de er helt ubrukelige. Eneste som hjelper er å skylle øynene med vann som er framstilt for det. Ellers er det bare å klogge ventiler og lukke vinduer, og bruke solbriller. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Pillene har brukt å funke bra på meg - altså helt siden jeg begynte å ta dem for noen måneder siden. Har nemlig støvallergi også. Jeg hadde gått sjuk i 6-7 måneder konstant uten at noen fant ut hva som feilte meg. Jeg krevde å få prøve allergipiller og ble frisk på dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har brukt opp pillene mine på å kurere hangovers i løpet av vinteren. Må vel snakke med mamma for å skaffe meg en ny pakning. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Usj, dette må være den lengste dagen jeg har hatt på jobb. Ikke at den har vart i så mange timer, det bare føles fryktelig lenge. Slitsomt... Og enda er det over to timer igjen Endret 7. mai 2008 av Llandari Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dagens Bash.org-quote. [Lord-Data] Id like to know.. Who discovered cows could be milked, and WTF WAS HE DOING!? Kan du ikke bare stikke på apoteket selv da Smurfen? Du er jo stor gutt nå vet du. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Klart jeg kan, men via mamma får jeg de gratis, de er vel ikke gratis på apoteket, vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er det noe som heter medisink bortkjemt? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg vasket meg med håndsåpe i dag, av mangel på shampo og vanlig kroppssåpe. Jeg føler meg fantastisk ren og jeg dufter udmerket om jeg skal få si det selv. Nå har jeg riktignok vert å kjøpt ny dusjsåpe men det er slett ikke umulig at jeg gjenntar suksessen en stille dag. Det var av typen Dove Creme og noe for de som vil gjenta suksessen. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg vasket meg med håndsåpe i dag, av mangel på shampo og vanlig kroppssåpe. Jeg føler meg fantastisk ren og jeg dufter udmerket om jeg skal få si det selv. Nå har jeg riktignok vert å kjøpt ny dusjsåpe men det er slett ikke umulig at jeg gjenntar suksessen en stille dag. Det var av typen Dove Creme og noe for de som vil gjenta suksessen. Aha o_o Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Man kan da alltid være hjemme fra jobb, bare man har sykemelding. Men ingen som gidder det, ikke jeg ihvertfall. Var på jobb i en uke med hjernrystelse, svimla rundt og bare venta på at jeg skulle gå i gulvet. Men jeg følte jeg måtte Samme gjør jeg, føler sjefen blir sur på meg vis jeg blir sykemeldt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Får dere _lov_ til å bruke internett under tentamen?Det fikk ikk vi, men jeg gjorde det fordet. Selvsagt så vet du at all trafikk blir logget og at du stryker? Ja, og følger de loggen så går loggen på dette: Diskusjon.no>Forumkafee, PC-Spill, Hardware og off-topic. Hardware.no. Gamer.no. Battlefield.no. Xfire.com. Og msn. ^^ Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sjekker de trafikken? Aha. Vel, hvordan skal de kunne finne meg fysisk, når jeg er tilkobla på trådløst nettverk med laptop? Min siste tentamen med pc var i alle fall for ca en uke siden, har ikke hørt noe siden det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det kommer snart... Og du vet at de kan gå inn og sjekke innleggene du har skrevet? (Nå vet ikke jeg om du har fått noe info her da) Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Vel. Jeg gjorde ferdig oppgaven og surfa på nettet imens jeg venta på at bussene skulle komme ...men hvordan skal de kunne sjekke innleggene? Da må de vel isåfall ha noen form for aksess til IPene som kobles opp imot diskusjon.no da? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Om noen hadde faket mac her, så hadde jeg bare sjekka hvilken port i switchen den var tilkoblet, så fulgt ledningen eller sett i loggen for porten cisco<3Trådløsnett. <3 jada, jeg vet jeg henger etter. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Det kommer snart... Og du vet at de kan gå inn og sjekke innleggene du har skrevet? (Nå vet ikke jeg om du har fått noe info her da) Jaja, så får de vel gå å sjekke innleggene da. Driter egentlig jeg i, fordi jeg spurte aldri om hjelp, bare "hvilken oppgave skal ejg skrive? 1 2 3 4 5 6 eller 7" Ingen på skolen som kan noe om data. Du skulle sett når de skulle installere windows på pc-ene. XD Endret 7. mai 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Om noen hadde faket mac her, så hadde jeg bare sjekka hvilken port i switchen den var tilkoblet, så fulgt ledningen eller sett i loggen for porten cisco<3Trådløsnett. <3 jada, jeg vet jeg henger etter. Cisco Wireless Control System <3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Cisco Wireless Control System <3 Og det sjekker hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg