b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Morn lars. Hvorfor en "god" morgen? Jeg går i niende og alt jeg gjør har null konsekvenser (skolemessig) for hva som skjer vidre. Så hvorfor stresse...? Null konsekvenser er da ikke sant, da lurer du deg selv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dårlig unnskyldning. Legg deg tidligere om kveldene. Jeg går på jobb syk jeg Jeg går i niende og alt jeg gjør har null konsekvenser (skolemessig) for hva som skjer vidre. Så hvorfor stresse...? For en idiotisk holdning. Konsekvensene av at du ikke lærer det du skal lære. Så når tida hvor det faktisk er konsekvenser så henger du et hakk etter pensum Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg går i niende og alt jeg gjør har null konsekvenser (skolemessig) for hva som skjer vidre. Så hvorfor stresse...? Null konsekvenser er da ikke sant, da lurer du deg selv. SSSHHHH!! Forresten, spille litt b-real? Endret 7. mai 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Neh...jeg er på jobb. Kanskje senere i dag. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva er dette med overvåkning Quayle? Trodde du sperret nettet under tentamen jeg? Og hva gjør du når noen faker mac adressen sin og du ikke vet hvem det er? Neida, de skulle få lov til å bruke lokalnettet likevel, glem at IT-ansvarlig har noen han skulle sagt. Dessuten så skulle ormeynglet få bruke sine private bærbare under eksamen. Derfor dreit jeg i å sperre noe som helst. Hjelper lite å fake MAC når man a) Vet hvilken port på svitsjen som er brukt. b) Har kart på den lokale VLC-en som viser hvor synderen sitter. Spørsmålet er heller hvor mye energi jeg orker å legge i dette når jeg er blitt motarbeidet og tvunget over på en sinnsvak løsning. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 b) Har kart på den lokale VNC-en som viser hvor synderen sitter. ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Neh...jeg er på jobb. Kanskje senere i dag. I will be waiting <3 Men ellers da folkens? Sitter å spiser non-stop og drikker sjokomelk. Litt kjedelig med bare det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 b) Har kart på den lokale VNC-en som viser hvor synderen sitter. ? Nop, faktisk så er det WLC/WCS. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Blir vel en tilvendingsperiode for spilling. Det å game på en 42" er ikke helt enkelt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil også ha sjokomelk & nonstop! .. Men kan ikke bruke penger .. da får jeg ikke råd til pils i helga Eragon viser snart på Canal+ First også, så om noen kjeder seg like mye som meg, så fungerer denne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har ikke sett den men har hørt snakk om at den skulle suge tissemann. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nop, faktisk så er det WLC/WCS. Aha^^ W gjør det mer forståelig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ikke så veeeldig langt ifra sannheten det der b-real .. Men når man kjeder seg like mye som meg ( forberedelser til tentamen imårra ) .. så er man villig til å gå langt for ha noe å se på. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nop, faktisk så er det WLC/WCS. Aha^^ W gjør det mer forståelig Ja, ikke sant? Kult er det uansett - det er så deilig med de som tror at de er trygge når de bruker trådløsnettet. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hjem for tredje dag grunnet pollenallergi : p Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Været today <3 Gimme stool å sitte i ute a Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hjem for tredje dag grunnet pollenallergi : p Jeg har slitt meg på jobb i 3 dager nå med hovne øyne, potte tett i nesa og kraftig kløe i halsen. Jeg har spist piller, dryppet øynene og sprayet nesa - ikke noe resultat enda. Problemet er at jeg ikke kan være hjemme fra jobb nå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hjem for tredje dag grunnet pollenallergi : p Jeg har slitt meg på jobb i 3 dager nå med hovne øyne, potte tett i nesa og kraftig kløe i halsen. Jeg har spist piller, dryppet øynene og sprayet nesa - ikke noe resultat enda. Problemet er at jeg ikke kan være hjemme fra jobb nå. Man kan da alltid være hjemme fra jobb, bare man har sykemelding. Men ingen som gidder det, ikke jeg ihvertfall. Var på jobb i en uke med hjernrystelse, svimla rundt og bare venta på at jeg skulle gå i gulvet. Men jeg følte jeg måtte Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg kan ikke fordi at ungene her har eksamen og tentamen og slikt, det er ikke mulig at den eneste med IT-kompetanse på huset er hjemme i senga da. Det går bare ikke. Jeg tar altså ansvar med helsa som innsats for at vi ikke har råd til å ha en IT-fyr til på ca 500 brukere. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg kan ikke fordi at ungene her har eksamen og tentamen og slikt, det er ikke mulig at den eneste med IT-kompetanse på huset er hjemme i senga da. Det går bare ikke. Jeg tar altså ansvar med helsa som innsats for at vi ikke har råd til å ha en IT-fyr til på ca 500 brukere. Du vet at det finnes vaksine-program mot pollenallergi? Jeg startet i et prøve-program for utvalgte med ekstrem pollenallergi. Vaksinen går ut på å sprøyte en økende mengde med pollenekstrakt inn i blodet over 3 år, slik at kroppen blir immun. Jeg plages ennå, men jeg har blitt mye bedre! ...ellers er pollenfilter å anbefale ved vinduer/ventiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg