Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg er så glad for at ingen av dere er elever her. :)

Jeg oppfører meg som regel bra mot lærer og har respekt for dem så lenge de har respekt for meg, vis jeg møter inkompetente lærere derimot, så får de høre det, hele tiden.

 

Lærere som ikke kan lære vekk eller ikke kan faget de prøver å lære vekk, hører ikke hjemme i skolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er så glad for at ingen av dere er elever her. :)

Jeg oppfører meg som regel bra mot lærer og har respekt for dem så lenge de har respekt for meg, vis jeg møter inkompetente lærere derimot, så får de høre det, hele tiden.

 

Lærere som ikke kan lære vekk eller ikke kan faget de prøver å lære vekk, hører ikke hjemme i skolen.

Enig med deg, P.

Som engelsklæreren min i fjor. Djeez. Om du ikke kan snakke eller skrive engelsk, hvorfor i helvete er du engelsklærer da? :|

Lenke til kommentar
Jeg er så glad for at ingen av dere er elever her. :)

Jeg oppfører meg som regel bra mot lærer og har respekt for dem så lenge de har respekt for meg, vis jeg møter inkompetente lærere derimot, så får de høre det, hele tiden.

 

Lærere som ikke kan lære vekk eller ikke kan faget de prøver å lære vekk, hører ikke hjemme i skolen.

 

Jeg er ikke lærer DSP, men jeg er den IT-ansvarlige som ikke stenger internett, men logger og overvåker nettet og varsler skolens ledelse om hvilke elever som har jukset ved tentamen og eksamen. :)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke lærer DSP, men jeg er den IT-ansvarlige som ikke stenger internett, men logger og overvåker nettet og varsler skolens ledelse om hvilke elever som har jukset ved tentamen og eksamen. :)
Aww, det gjorde Alex og. Og ved et mirakel ble ikke jeg tatt. :wee:
Lenke til kommentar
Jeg er ikke lærer DSP, men jeg er den IT-ansvarlige som ikke stenger internett, men logger og overvåker nettet og varsler skolens ledelse om hvilke elever som har jukset ved tentamen og eksamen. :)
Aww, det gjorde Alex og. Og ved et mirakel ble ikke jeg tatt. :wee:

 

Jeg skal ikke spørre om hva du gjorde for at han ikke skulle fortelle at du var tatt.

Lenke til kommentar
Hva er dette med overvåkning Quayle? Trodde du sperret nettet under tentamen jeg? Og hva gjør du når noen faker mac adressen sin og du ikke vet hvem det er?

Om noen hadde faket mac her, så hadde jeg bare sjekka hvilken port i switchen den var tilkoblet, så fulgt ledningen eller sett i loggen for porten ;) cisco<3

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Dårlig unnskyldning. Legg deg tidligere om kveldene. Jeg går på jobb syk jeg :woot:

Jeg går i niende og alt jeg gjør har null konsekvenser (skolemessig) for hva som skjer vidre.

 

Så hvorfor stresse...?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...