b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hørtes ut som noen flotte tentamener. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Får dere _lov_ til å bruke internett under tentamen? Det fikk ikk vi, men jeg gjorde det fordet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Får dere _lov_ til å bruke internett under tentamen?Det fikk ikk vi, men jeg gjorde det fordet. Selvsagt så vet du at all trafikk blir logget og at du stryker? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Forskjellsbehandling er over alt :X Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Takke seg til gamle dager da man måtte sitte på en pinnestol og skrive med penn og papir i 5 timer etter å ha lest seg halvt i hjel på grammatiske regler på forhånd. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Får ikke lov å bruke nett. Men gjør det for det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Får ikke lov å bruke nett. Men gjør det for det. Som jeg skrev over, alt du foretar deg blir overvåket og logget. Jeg håper ikke at du sitter ved skolen her, slik at jeg må buste deg og avsløre jukset ditt. Det er flere her som kan vente seg en overraskelse i posten faktisk. *sukk* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kula Shaker - Out on the Highway Seriøst, den sangen er tøff. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Får ikke lov å bruke nett. Men gjør det for det. Som jeg skrev over, alt du foretar deg blir overvåket og logget. Jeg håper ikke at du sitter ved skolen her, slik at jeg må buste deg og avsløre jukset ditt. Det er flere her som kan vente seg en overraskelse i posten faktisk. *sukk* De gamle folka ned på rådhuset har gitt blaffen i ungdomskolen siden det forige tiende gikk ut. Selvom man skal være forsiktig da. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg ville vært jævla forsiktig om jeg var deg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Take a bust! Seriøst, det hadde vært artig. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ik. Jeg har jobbintervju om under 4 timer :-| Hva slags jobb? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Baww, engelsktentamen i dag. Blir vel. Interessant. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Internett under tentamen må jo være en drøm! Her på skolen er det strengt ulovlig .. bleh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Egentlig er jeg glad for at jeg ikke har hatt internett tilgjengelig på prøver og skrivedager og slikt. Vel vitende om at jeg ville endt opp med å sitte å surfe og gjøre alt annet enn det jeg skulle. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Internett under tentamen må jo være en drøm! Her på skolen er det strengt ulovlig .. blehBah, på skolen vår er det og ulovlig, men det er ingen som bryr seg. Pluss at jeg begynner ikke før 12:15. Fikk den utsatt i forrige uke, fordi jeg skulle vekk. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Småkjedlig diskusjon lxm Du er småkjedelig. Vil ikke la meg ta deg med en strap-on engang. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg er så glad for at ingen av dere er elever her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg er så glad for at ingen av dere er elever her. Jeg er og glad for at jeg ikke er elev der. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg