Programvare Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Gym er tusen ganger bedre enn å ha KRL og andre ubrukelige fag hvert fall. Svømming er det beste da. Deilig å plaske litt om morran. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Gym er tusen ganger bedre enn å ha KRL og andre ubrukelige fag hvert fall. Svømming er det beste da. Deilig å plaske litt om morran. Svømming er elsk. Det er også gym. not. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Svømming er nice, selv om jeg bare har grufulle minner fra det. Hovedsaklig fordi jeg er allergisk mot klor, men til tross for legeerklæring på at jeg måtte få bruke dykkermaske o.l., så ble jeg nekta og måtte klare meg uten. Det resulterte i mange år hvor jeg regelrett grudde meg til svømmetimene og skulka unna. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Får faen meg håpe at Spaceworld har fått inn GTA IV i dag. Skal ringe etter skolen og be de holde av hvis de har. Jeg blir kvalm av å tenke på at alle jeg kjenner sitter og godter seg med det spillet i mange timer hver dag -.- Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Svømming er nice, selv om jeg bare har grufulle minner fra det. Hovedsaklig fordi jeg er allergisk mot klor, men til tross for legeerklæring på at jeg måtte få bruke dykkermaske o.l., så ble jeg nekta og måtte klare meg uten. Det resulterte i mange år hvor jeg regelrett grudde meg til svømmetimene og skulka unna. Hadde samme problemet, bare at det var ikke alergisk mot klor. men vannskrekk ... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Wow! Kanskje tidenes mest perfekte sang: http://youtube.com/watch?v=UhhfJHlOoM4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Svømming er nice, selv om jeg bare har grufulle minner fra det. Hovedsaklig fordi jeg er allergisk mot klor, men til tross for legeerklæring på at jeg måtte få bruke dykkermaske o.l., så ble jeg nekta og måtte klare meg uten. Det resulterte i mange år hvor jeg regelrett grudde meg til svømmetimene og skulka unna. Hadde samme problemet, bare at det var ikke alergisk mot klor. men vannskrekk ... Det hadde jeg en periode etter en opplevelse på Kypros i '92 hvor jeg nesten ble tatt av bølgene og ikke kom meg verken opp eller tilbake til stranda, men det gikk bra likevel. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvordan er været hos dere i dag da? Her er det ganske så varmt, og nokså fint vær =) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 15 grader og steikende sol allerede. Er meldt 20 senere i dag. Da skal jeg sitte inne og game og surfe forum Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvordan er været hos dere i dag da? Her er det ganske så varmt, og nokså fint vær =) Godværet har forlatt oss =/ Det regner og er overskya og bare rundt 10 grader =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Lurer på om jeg kanskje har tatt vann over hodet i dag og har gått på jobb. Følte meg i topp form i morgen, men når jeg kom til jobb så har feberen begynt igjen og hodepine. Jaja, en har iallefall Paracet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ik. Jeg har jobbintervju om under 4 timer :-| Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kommer nok til å gå strålende skal du se bazukh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Var mer et forsøk på å herme etter han politimannen i Hallo, Hallo Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Stygge kurs dritt på datarommet. Skal "manipulere" lyd, når man ikke har lyd på dataen. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som vet hvordan man unngår å få "nyhetsbrev" fra diskusjon.no på mail? Får opptil 100i innboks hver dag, ganske irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg