Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svømming er nice, selv om jeg bare har grufulle minner fra det. Hovedsaklig fordi jeg er allergisk mot klor, men til tross for legeerklæring på at jeg måtte få bruke dykkermaske o.l., så ble jeg nekta og måtte klare meg uten. Det resulterte i mange år hvor jeg regelrett grudde meg til svømmetimene og skulka unna.

Lenke til kommentar
Svømming er nice, selv om jeg bare har grufulle minner fra det. Hovedsaklig fordi jeg er allergisk mot klor, men til tross for legeerklæring på at jeg måtte få bruke dykkermaske o.l., så ble jeg nekta og måtte klare meg uten. Det resulterte i mange år hvor jeg regelrett grudde meg til svømmetimene og skulka unna.

 

Hadde samme problemet, bare at det var ikke alergisk mot klor.

men vannskrekk ... :p

Lenke til kommentar
Svømming er nice, selv om jeg bare har grufulle minner fra det. Hovedsaklig fordi jeg er allergisk mot klor, men til tross for legeerklæring på at jeg måtte få bruke dykkermaske o.l., så ble jeg nekta og måtte klare meg uten. Det resulterte i mange år hvor jeg regelrett grudde meg til svømmetimene og skulka unna.

 

Hadde samme problemet, bare at det var ikke alergisk mot klor.

men vannskrekk ... :p

Det hadde jeg en periode etter en opplevelse på Kypros i '92 hvor jeg nesten ble tatt av bølgene og ikke kom meg verken opp eller tilbake til stranda, men det gikk bra likevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...