Programvare Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 God aften. I morgen satser jeg på å få tak i HDMI-kabel og GTA IV til min nye 40 " lcd-tv og playstation 3. Jeg er overlykkelig Men fysj og fy, søvn må man ha. Natta folkens. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) De første Veronica Mars-episodene har jaggu ikke blitt dårligere siden sist gang jeg så dem. Sånn er det jeg forbereder meg til fagskriving i norsk. Endret 6. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ser på 10,000 BC nå. Veeeldig skeptisk etter 8 min. ^^ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ser på 10,000 BC nå. Veeeldig skeptisk etter 8 min. ^^ Se'n ferdig a, så du kan fortelle om den er no å satse på. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ser på 10,000 BC nå. Veeeldig skeptisk etter 8 min. ^^ Se'n ferdig a, så du kan fortelle om den er no å satse på. Den er litt sånn morsombaad. Jaja får vel holde ut resten.. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Den er dårlig, grei popcornfilm, men nja, er bedre filmer der ute; ) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja jeg visste den var bad, men det får være grenser.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ja jeg visste den var bad, men det får være grenser.. Såpass ja. Har stillt meg tvilsom til den i utgangspunktet.. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Mine to selvlagde tekstverktøy: Randomizer vowelol Resultat av vowelol: "Det heile starta for tre månedar sidan, i den lille bygda Roshtokshafn. Der budde det ein stolt og staut storbonde, som eigde mesteparten av den frodige jorda i området. I bygda budde det også mange andre småbondar, som fekk leige land med storbonden. Storbonden var hard om sin neve, og krevde mange dalar for leiget, men småbondane måtte berre finne seg i dette, sidan det ikkje fantes nok frodige marker til alle i ei slik lita bygd som Roshtokshafn." til "Dat hualu sturta fir tru månudur sodan, i den lulle bygde Rushtekshefn. Der badda dit ian stult ug stoat sterbendo, som oogdi mistoperten ev dan fridugu jorde i umrådet. E bygde boddu det igså menga ondra småbondur, som fokk luuga land med starbondin. Stirbindun var hurd om sin novu, ug krivda mingo dular far laagut, min småbinduno måttu barru fenni sug o detti, sodun dat okkju funtis nok frudogo mirker tul ella i eu slek lato bygd sum Rishtakshafn." Endret 7. mai 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Å fy faen. Aldri har jeg hata en film så mye.. Hadde ikke sett den igjen om jeg hadde fått 500 kr. 1000 under tvil^^ Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hun jenta i filmen var jo pen da!) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Well then, my goal becomes clear. The spiders and their nasty webs, must BURN! Mohahaha ... Gal? Jeg? Neida, bare lei av å se edderkopper og spindelvev hvor enn jeg sitter og røyker. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg blir like overrasket hver gang noen sitter i et rom og fjerter for så å komme med et lavt *mphh* etterpå.. Jeg kjenner ikke personen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bah, jeg burde vaske opp. Somebody make me. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 God morgen! Står til i dag. Jeg har begynt å stå opp klokka 6 for å få bedre tid om morgenen. Det er helt herlig å kunne sitte å spille ps3 før skolen osv. Hva skal dere i dag da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Vaske opp og eventuelt komme meg på butikken for å kjøpe brød og melk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Vaske opp og eventuelt komme meg på butikken for å kjøpe brød og melk. Du har ett fælt liv. Jeg slutter på skolen halv 12 i dag. Musikk i førstetime og kanonballturneringsfinale i andre time. Hei på meg! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jippi! Gym idag. Jeg bare ELSKER gym. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Da var oppvasken tatt. Vurderer å støvsuge gangen, tror ikke vedkommende som skal bo ved siden av meg gjør det. Han gjør ikke annet enn å forsøple den og betale husleia si. Douchebag >< Dog, er fristende å bare legge seg igjen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg