Llandari Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Og der døde kaféen ja... Spilte som en dass på bowlingen i dag. Ødela hele det fine humøret jeg hadde tidligere i dag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hei hei, morrotøser Hei hei, slasketøs. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvordan har du det, Larzetøs? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvordan har du det, Larzetøs? Vondt. Og ikke kan jeg ta mer smertestillende i dag heller. Legen har allerede satt meg på maksdosen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vondt. Og ikke kan jeg ta mer smertestillende i dag heller. Legen har allerede satt meg på maksdosen. Morfin, vennen Selv mangler jeg en tastatur til den søte Ubuntu-maskinen min, donere anyone? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 noen som kjenner en trønder som han på slutten av den videoen her Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Morfin, vennen Hadde jeg hatt morfin så hadde jeg da driti lang marsj i "maks tilrådelig døgndose"!Det eneste som hadde skjedd om jeg oversteg det var at jeg blei rusa. Men med Arcoxia risikerer jeg hjerteattack om jeg er heldig. Endret 6. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Nettet mitt er swå treigt på den stasjonære at jeg dobbeltposter flere minutter etterpå Endret 6. mai 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nettet mitt er swå treigt på den stasjonære at jeg dobbeltposter flere minutter etterpå Merker det, Hva gjør slasken på ellers? Har du vært slem gutt igjen i det siste? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Merker det, Hva gjør slasken på ellers? Har du vært slem gutt igjen i det siste? Jeg er snill som vanelig, å ta hevn er ikke slemt gjort. WTF?! Endret 6. mai 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Andre enn meg som så Manshow idag? Holdt på å knekke av latter når Lilleheie hadde 1vs1 mot Mini Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er snill som vanelig, å ta hevn er ikke slemt gjort.Noen ganger er det faktisk veldig nødvendig. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen ganger er det faktisk veldig nødvendig. Ja, for å få slutt på ting som ikke kan løses på andre måter. Og Lars, gjort noe særlig i det siste? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, for å få slutt på ting som ikke kan løses på andre måter. Og Lars, gjort noe særlig i det siste?Tatt røngten av henda og vært i møte med advokaten i dag. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Tatt røngten av henda og vært i møte med advokaten i dag. Hva har skjedd med henda dine? Fappet for mye igjen? Endret 6. mai 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva har skjedd med henda dine? Fappet for mye igjen?Har ikke skjedd noe. Jeg har av ukjent grunn vondt. Mulig det er revmatisme, men det er ikke fastslått enda så derav bildene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg kjedet meg, og mine talenter slo ut. Inspirert av dette, snekret jeg sammen denne. Så langt har folk synes det var morsomt! 8D Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg gleeeeeeder meg til å bli ferdig med 3KJ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg