Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig sted.
Sier du A så får du si B

Jeg har sagt A, det kommer en tid da det passer å si Å.

 

Dj_Dark: Ja, den svir. Han fant ikke snusboksen sin. Han gikk uten snus helt frem til vi kom til båten igjen. Stakkars jævel. Jeg ga han jo ingenting. =D

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Faen! Faenfaenfaen!

Jeg blekka visst og plutselig har det gått 12 timer ><

Wtf? Hva gjorde du? Eventuelt, hva skjedde? Gått lenge uten mat?

Huff, fælt.

Vel, ja.

Ikke spist siden søndag, og frem til i går rundt klokka ti hadde jeg ikke sovet siden da heller. Bare levd på sprit, røyk, øl og cola.

Så sovna jeg i titida i går kveld, våkna fire og var fornøyd med meg selv, men syntes det var rart at jeg var lys våken etter 6 timer søvn, stakk på shell og kjøpte frokost, chilla og holdt det gående til klokka ti i dag og våkna på teppet nå.

 

Sorry Smurfen, men lol at you :D:rofl:

Lenke til kommentar
Og du ser ikke at det er noe som skurrer et eller annet sted i denne levestilen?

Jo. Ca alt, jeg er ikke overraska, men jeg bare fatter ikke hvorfor jeg skulle blekke. Jeg var jo klar til å gå på skolen FFS ><

 

Sorry Smurfen, men lol at you :D:rofl:

: <

 

Jeg tror Smurfy sovna igjen :!: .

Nei, CM 2008.

Lenke til kommentar
Jeg tror Smurfy sovna igjen :!: .

Nei, CM 2008.

 

For så vidt godt gjort å ikke sovne av å spille managerspill. Creds.

Managerspill er virkelig min deal. I alle fall i CM-serien. Jeg har vært hekta siden CM 1 :love: Har de aller fleste også. Kjøpt og betalt ^^

 

Jo. Ca alt, jeg er ikke overraska, men jeg bare fatter ikke hvorfor jeg skulle blekke. Jeg var jo klar til å gå på skolen FFS ><

Jeg fatter. Din egen dumhet (unnskyld uttrykket) førte til alt.

Men jeg hadde jo sovet 6 timer og spist, det pleier å funke helt fint og så sovner jeg om kvelden igjen og har normal døgnrytme. Dette har aldri skjedd før. Vel, jeg har ikke blekka etter å ha gjort slikt før i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...