hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvordan vet du at siste ikke er checked, L4r5?Er det? I såfall; hvor? Merkelig sted. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Merkelig sted.Sier du A så får du si B Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Alltid gøy når noen går på en blemme Han jeg var med hadde mistet ene skoen og dratt i stykker baklommen på buksa si. DET derimot, så bra ut. Hoho, den svir litt mer. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Merkelig sted.Sier du A så får du si B Jeg har sagt A, det kommer en tid da det passer å si Å. Dj_Dark: Ja, den svir. Han fant ikke snusboksen sin. Han gikk uten snus helt frem til vi kom til båten igjen. Stakkars jævel. Jeg ga han jo ingenting. =D Endret 6. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Faen! Faenfaenfaen!Jeg blekka visst og plutselig har det gått 12 timer >< Wtf? Hva gjorde du? Eventuelt, hva skjedde? Gått lenge uten mat? Huff, fælt. Vel, ja. Ikke spist siden søndag, og frem til i går rundt klokka ti hadde jeg ikke sovet siden da heller. Bare levd på sprit, røyk, øl og cola. Så sovna jeg i titida i går kveld, våkna fire og var fornøyd med meg selv, men syntes det var rart at jeg var lys våken etter 6 timer søvn, stakk på shell og kjøpte frokost, chilla og holdt det gående til klokka ti i dag og våkna på teppet nå. Sorry Smurfen, men lol at you Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tror Smurfy sovna igjen :!: . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dj_Dark: Ja, den svir. Han fant ikke snusboksen sin. Han gikk uten snus helt frem til vi kom til båten igjen. Stakkars jævel. Jeg ga han jo ingenting. =D You evul kid! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dj_Dark: Ja, den svir. Han fant ikke snusboksen sin. Han gikk uten snus helt frem til vi kom til båten igjen. Stakkars jævel. Jeg ga han jo ingenting. =D You evul kid! Klart det! He had it comin'! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Og du ser ikke at det er noe som skurrer et eller annet sted i denne levestilen? Jo. Ca alt, jeg er ikke overraska, men jeg bare fatter ikke hvorfor jeg skulle blekke. Jeg var jo klar til å gå på skolen FFS >< Sorry Smurfen, men lol at you : < Jeg tror Smurfy sovna igjen :!: . Nei, CM 2008. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tror Smurfy sovna igjen :!: . Nei, CM 2008. For så vidt godt gjort å ikke sovne av å spille managerspill. Creds. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jo. Ca alt, jeg er ikke overraska, men jeg bare fatter ikke hvorfor jeg skulle blekke. Jeg var jo klar til å gå på skolen FFS >< Jeg fatter. Din egen dumhet (unnskyld uttrykket) førte til alt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tror Smurfy sovna igjen :!: . Nei, CM 2008. For så vidt godt gjort å ikke sovne av å spille managerspill. Creds. Managerspill er virkelig min deal. I alle fall i CM-serien. Jeg har vært hekta siden CM 1 Har de aller fleste også. Kjøpt og betalt ^^ Jo. Ca alt, jeg er ikke overraska, men jeg bare fatter ikke hvorfor jeg skulle blekke. Jeg var jo klar til å gå på skolen FFS >< Jeg fatter. Din egen dumhet (unnskyld uttrykket) førte til alt. Men jeg hadde jo sovet 6 timer og spist, det pleier å funke helt fint og så sovner jeg om kvelden igjen og har normal døgnrytme. Dette har aldri skjedd før. Vel, jeg har ikke blekka etter å ha gjort slikt før i alle fall. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 fikk veldig lyst til å poste et bilde der jeg ser jævlig skummel ut er nesten litt stolt av det.. hahaha Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Faen, det ble frustrerte fruer i dag. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hahahahahahaha.. jeg ser som en zombie!! hahaha Hadde ikke så mye å gjøre på skolen idag, så Endret 6. mai 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) fikk veldig lyst til å poste et bilde der jeg ser jævlig skummel ut er nesten litt stolt av det.. hahaha Gjør det, gjør det! Edit: for sent ute ja... Var det så skummelt da? Endret 6. mai 2008 av Llandari Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hahahahahahaha.. jeg ser som en zombie!! hahahaHadde ikke så mye å gjøre på skolen idag, så Da er det bare å vente på en elendig amerikansk remake med en heit skuespiller. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ikke skummelt akkurat, men nasty. Ler meg ihjel hver gang jeg ser det :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg