Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Tviler jeg ikke på.

Forrige gang jeg var på Pi og var dørvakt solgte vi 50 billetter! Men det var ikke annonsert før 3 dager før da, så kanskje ikke så rart, men fett var det.

 

Tar igjen på festivaler i Nederland i sommer jeg :)

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler jeg ikke på.

Forrige gang jeg var på Pi og var dørvakt solgte vi 50 billetter! Men det var ikke annonsert før 3 dager før da, så kanskje ikke så rart, men fett var det.

 

Tar igjen på festivaler i Nederland i sommer jeg :)

Svinepels.

 

(Håper du får vondt i øra!)

Lenke til kommentar
Faen! Faenfaenfaen!

Jeg blekka visst og plutselig har det gått 12 timer ><

Wtf? Hva gjorde du? Eventuelt, hva skjedde? Gått lenge uten mat?

Huff, fælt.

Vel, ja.

Ikke spist siden søndag, og frem til i går rundt klokka ti hadde jeg ikke sovet siden da heller. Bare levd på sprit, røyk, øl og cola.

Så sovna jeg i titida i går kveld, våkna fire og var fornøyd med meg selv, men syntes det var rart at jeg var lys våken etter 6 timer søvn, stakk på shell og kjøpte frokost, chilla og holdt det gående til klokka ti i dag og våkna på teppet nå.

Lenke til kommentar
Vel, ja.

Ikke spist siden søndag, og frem til i går rundt klokka ti hadde jeg ikke sovet siden da heller. Bare levd på sprit, røyk, øl og cola.

Så sovna jeg i titida i går kveld, våkna fire og var fornøyd med meg selv, men syntes det var rart at jeg var lys våken etter 6 timer søvn, stakk på shell og kjøpte frokost, chilla og holdt det gående til klokka ti i dag og våkna på teppet nå.

Og du ser ikke at det er noe som skurrer et eller annet sted i denne levestilen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...