DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Tviler jeg ikke på. Forrige gang jeg var på Pi og var dørvakt solgte vi 50 billetter! Men det var ikke annonsert før 3 dager før da, så kanskje ikke så rart, men fett var det. Tar igjen på festivaler i Nederland i sommer jeg Endret 6. mai 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tviler jeg ikke på. Forrige gang jeg var på Pi og var dørvakt solgte vi 50 billetter! Men det var ikke annonsert før 3 dager før da, så kanskje ikke så rart, men fett var det. Tar igjen på festivaler i Nederland i sommer jeg Svinepels. (Håper du får vondt i øra!) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du får heller bli med og få vondt i øra med meg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du får heller bli med og få vondt i øra med meg Fail, jeg har vondt i øra fra før av. Men det hadde vært kos med Nederland. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du får heller bli med og få vondt i øra med meg Fail, jeg har vondt i øra fra før av. Men det hadde vært kos med Nederland. Earplugs gogogo!! Nederland er kos!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Earplugs gogogo!! Nederland er kos!! Earplus er win, men å glemme seg og gå ned i maskinen uten ørevern suger (latskapen lenge leve). Nederland er KLM's land. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Faen! Faenfaenfaen! Jeg blekka visst og plutselig har det gått 12 timer >< Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Earplus er win, men å glemme seg og gå ned i maskinen uten ørevern suger (latskapen lenge leve). Nederland er KLM's land. You fail! Bli med Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 You fail! Bli med Tja... Skal jeg fortelle deg en sjømannshistorie fra Amsterdam? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Faen! Faenfaenfaen!Jeg blekka visst og plutselig har det gått 12 timer >< Wtf? Hva gjorde du? Eventuelt, hva skjedde? Gått lenge uten mat? Huff, fælt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 You fail! Bli med Tja... Skal jeg fortelle deg en sjømannshistorie fra Amsterdam? Sikkert alt for mange av dem. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sikkert alt for mange av dem. Tja... Jeg og en skips-buddy tok turen i land da vi lå på Amsterdam Oil Terminal. Vi tok turen til første pub. Alt annet blir litt blurry etter det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Faen! Faenfaenfaen!Jeg blekka visst og plutselig har det gått 12 timer >< Wtf? Hva gjorde du? Eventuelt, hva skjedde? Gått lenge uten mat? Huff, fælt. Vel, ja. Ikke spist siden søndag, og frem til i går rundt klokka ti hadde jeg ikke sovet siden da heller. Bare levd på sprit, røyk, øl og cola. Så sovna jeg i titida i går kveld, våkna fire og var fornøyd med meg selv, men syntes det var rart at jeg var lys våken etter 6 timer søvn, stakk på shell og kjøpte frokost, chilla og holdt det gående til klokka ti i dag og våkna på teppet nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hahahahahahaha!!! (@Hylo) Endret 6. mai 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hahahahahahaha!!! (@Hylo)Så egentlig ikke hvorfor det var så morro... Jævelig å våkne opp i Amsterdam sentrum på en krakk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Alltid gøy når noen går på en blemme Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hahahahahahaha!!! (@Hylo)Så egentlig ikke hvorfor det var så morro... Jævelig å våkne opp i Amsterdam sentrum på en krakk. Kunne vært verre. Du kunne våknet til sengs med en prostituert transe og en ny tatovering. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Alltid gøy når noen går på en blemme Han jeg var med hadde mistet ene skoen og dratt i stykker baklommen på buksa si. DET derimot, så bra ut. Hvordan vet du at siste ikke er checked, L4r5? Endret 6. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vel, ja.Ikke spist siden søndag, og frem til i går rundt klokka ti hadde jeg ikke sovet siden da heller. Bare levd på sprit, røyk, øl og cola. Så sovna jeg i titida i går kveld, våkna fire og var fornøyd med meg selv, men syntes det var rart at jeg var lys våken etter 6 timer søvn, stakk på shell og kjøpte frokost, chilla og holdt det gående til klokka ti i dag og våkna på teppet nå. Og du ser ikke at det er noe som skurrer et eller annet sted i denne levestilen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvordan vet du at siste ikke er checked, L4r5?Er det? I såfall; hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg