Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tviler jeg ikke på.

Forrige gang jeg var på Pi og var dørvakt solgte vi 50 billetter! Men det var ikke annonsert før 3 dager før da, så kanskje ikke så rart, men fett var det.

Tar igjen på festivaler i Nederland i sommer jeg :)

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler jeg ikke på.

Forrige gang jeg var på Pi og var dørvakt solgte vi 50 billetter! Men det var ikke annonsert før 3 dager før da, så kanskje ikke så rart, men fett var det.

Tar igjen på festivaler i Nederland i sommer jeg :)

Svinepels.

(Håper du får vondt i øra!)

Lenke til kommentar
Faen! Faenfaenfaen!

Jeg blekka visst og plutselig har det gått 12 timer ><

Wtf? Hva gjorde du? Eventuelt, hva skjedde? Gått lenge uten mat?

Huff, fælt.

Vel, ja.

Ikke spist siden søndag, og frem til i går rundt klokka ti hadde jeg ikke sovet siden da heller. Bare levd på sprit, røyk, øl og cola.

Så sovna jeg i titida i går kveld, våkna fire og var fornøyd med meg selv, men syntes det var rart at jeg var lys våken etter 6 timer søvn, stakk på shell og kjøpte frokost, chilla og holdt det gående til klokka ti i dag og våkna på teppet nå.

Lenke til kommentar
Hahahahahahaha!!! (@Hylo)
Så egentlig ikke hvorfor det var så morro... :wee:

Jævelig å våkne opp i Amsterdam sentrum på en krakk.

Kunne vært verre. Du kunne våknet til sengs med en prostituert transe og en ny tatovering.

Lenke til kommentar
Alltid gøy når noen går på en blemme :)
Han jeg var med hadde mistet ene skoen og dratt i stykker baklommen på buksa si. DET derimot, så bra ut.

Hvordan vet du at siste ikke er checked, L4r5?

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Vel, ja.

Ikke spist siden søndag, og frem til i går rundt klokka ti hadde jeg ikke sovet siden da heller. Bare levd på sprit, røyk, øl og cola.

Så sovna jeg i titida i går kveld, våkna fire og var fornøyd med meg selv, men syntes det var rart at jeg var lys våken etter 6 timer søvn, stakk på shell og kjøpte frokost, chilla og holdt det gående til klokka ti i dag og våkna på teppet nå.

Og du ser ikke at det er noe som skurrer et eller annet sted i denne levestilen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...