WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) @Epletyv Hvem tror du taper på en slik "boikott"? Vel, alle elevene har begynt å si læreren imot. Og idag gadd jeg ikke å være aktiv muntlig (jeg satt med lekser). Læreren startet alltid hver time med: "Nå skal vi ha en seriøs time! Nå skal jeg være streng, og få slutt på den slække holdninga deres! Ja, kanskje dere er lei av å være på skolen, men vi har enda mye å lære, så nå skal vi være mer seriøse" Så går det kanskje 10 minutter, så begynner han å bable i vei på norsk om noe som ikke har noe med timen å gjøre. Lærer ikke en dritt av noe.. Snorre: Går på ung. skolen......... Endret 6. mai 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vel, alle elevene har begynt å si læreren imot. Og idag gadd jeg ikke å være aktiv muntlig (jeg satt med lekser). Læreren startet alltid hver time med: "Nå skal vi ha en seriøs time! Nå skal jeg være streng, og få slutt på den slække holdninga deres! Ja, kanskje dere er lei av å være på skolen, men vi har enda mye å lære, så nå skal vi være mer seriøse" Så går det kanskje 10 minutter, så begynner han å bable i vei på norsk om noe som ikke har noe med timen å gjøre. Lærer ikke en dritt av noe.. Les i boka di. Ta deg en pils. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 @Epletyv Skole er ikke alltid lett, dessverre. Jeg ville heller prøvd og tatt det opp i elevrådet e.l. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kunne tatt det opp med rektor. Men jeg taper egentlig ingenting, for jeg mener selv at jeg behersker engelsk både bra muntlig og skriftlig, men når jeg lærer ingenting så orker jeg ikke å late som jeg faktisk gjør noe i timene.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg ville gitt faen i skolen og begynt å røyke hardcore tjall. Så kan du starte på highschool Edit: Til de som foreslår pils i timen, veit dere hvor skadelig alkohol er for barn? Skamme dere. Endret 6. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 @Epletyv Det er jo bra. Du kommer langt med gode prøver og bra innleveringer, så ikke blir for deprimert om du vaser vekk timene litt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Edit: Til de som foreslår pils i timen, veit dere hvor skadelig alkohol er for barn? Skamme dere.Bare se på meg, se hvordan jeg har blitt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bare se på meg, se hvordan jeg har blitt. Grunn god nok. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Grunn god nok.Så vitterlig sant. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hylo! Jeg kom meg ikke på Trentemøller! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hylo! Jeg kom meg ikke på Trentemøller! Jeg så du skrev det. For å si det sånn: Du gikk glipp av en hel del. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nettopp! Se på han barn. Sånn vil dere vel ikke ende opp? *alle barna skriker nei og brekker seg* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nettopp! Se på han barn. Sånn vil dere vel ikke ende opp? *alle barna skriker nei og brekker seg* Klart man vil ende opp som meg! Løssluppen, lei og tiltaksløs, hvem vil ikke være det? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Stemmer! Jeg bare tulla ovenfor. Du er guden min. Kan jeg få ta på deg? Kan jeg få autografen din? Tusen takk for at du beærer oss med ditt nærvær, it makes my day!!! Seriously liksom. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Stemmer! Jeg bare tulla ovenfor. Du er guden min. Kan jeg få ta på deg? Kan jeg få autografen din? Tusen takk for at du beærer oss med ditt nærvær, it makes my day!!! Seriously liksom. Ok. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Med ok mener du ja, eller mere noe alá - du er en syk jævel som burde vært lagt inn? Blir det virkelig ingen autograf? Du har herved upset youre nr1 fan and stalker. Hadde sett meg over skuldra hvis jeg gikk aleine i mørket nå og for all fremtid. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Mer "Ok, det var nå greit". Kunne du tenke deg en t-skjorte, sånn at du vet hvordan jeg lukter? Og kanskje noen bilder av meg mens jeg sover? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 En truse du har brukt i ei uke må vel lukte mere enn en t-skjorte? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, men t-skjorta må være gammel og ha litt svetteflekker på seg. Planlegger å sy den om til putetrekk, så kan jeg kose meg med den mens jeg drømmer meg bort i hylo-land. Når det gjelder bildene, så gikk du over streken. Jeg er jo ingen syk person heller da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg