Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

@Epletyv

Hvem tror du taper på en slik "boikott"?

Vel, alle elevene har begynt å si læreren imot. Og idag gadd jeg ikke å være aktiv muntlig (jeg satt med lekser). Læreren startet alltid hver time med: "Nå skal vi ha en seriøs time! Nå skal jeg være streng, og få slutt på den slække holdninga deres! Ja, kanskje dere er lei av å være på skolen, men vi har enda mye å lære, så nå skal vi være mer seriøse"

Så går det kanskje 10 minutter, så begynner han å bable i vei på norsk om noe som ikke har noe med timen å gjøre. Lærer ikke en dritt av noe..

Snorre: Går på ung. skolen.........

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, alle elevene har begynt å si læreren imot. Og idag gadd jeg ikke å være aktiv muntlig (jeg satt med lekser). Læreren startet alltid hver time med: "Nå skal vi ha en seriøs time! Nå skal jeg være streng, og få slutt på den slække holdninga deres! Ja, kanskje dere er lei av å være på skolen, men vi har enda mye å lære, så nå skal vi være mer seriøse"

Så går det kanskje 10 minutter, så begynner han å bable i vei på norsk om noe som ikke har noe med timen å gjøre. Lærer ikke en dritt av noe..

Les i boka di. Ta deg en pils.

Lenke til kommentar

Jeg ville gitt faen i skolen og begynt å røyke hardcore tjall. Så kan du starte på highschool

Edit: Til de som foreslår pils i timen, veit dere hvor skadelig alkohol er for barn? Skamme dere.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Med ok mener du ja, eller mere noe alá - du er en syk jævel som burde vært lagt inn? Blir det virkelig ingen autograf? :cry: Du har herved upset youre nr1 fan and stalker. Hadde sett meg over skuldra hvis jeg gikk aleine i mørket nå og for all fremtid. :p

Lenke til kommentar

Ja, men t-skjorta må være gammel og ha litt svetteflekker på seg. Planlegger å sy den om til putetrekk, så kan jeg kose meg med den mens jeg drømmer meg bort i hylo-land.

Når det gjelder bildene, så gikk du over streken. Jeg er jo ingen syk person heller da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...