DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 svartbak-måke? elns Ser ut som det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Det er en måke som heter svartbak, men det er ikke denne. Kan si at det ikke finnes så ekstremt mange arter å velge mellom da, så det er ikke umulig å gjette seg frem. Kan nevne at denne arten er veldig vanlig i amerika. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Kan bare de i Norge jeg Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Fiskemåse, gråmåse, hettemåse, krykkje, sildemåse og svartbak, dvermåse, grønlandsmåse, ismåse, polarmåse eller sabinemåse? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Sett mange ganger i Norge også. Men det ingen av dere som kan den uansett. Svaret er Ringnebbmåke Damn, kan ikke jeg mye unyttig sheit, så veit ikke jeg Fiskemåse, gråmåse, hettemåse, krykkje, sildemåse og svartbak, dvermåse, grønlandsmåse, ismåse, polarmåse eller sabinemåse? Og der var vi på wikipedia og henta Norske hekkearter seg jeg ? Ismåke og Sabinemåke hekker ikke på Norsk fastland btw. Begge de to er sjeldene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Det heter faen ikke måse heller, men måke. Gawd Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Fiskemåse, gråmåse, hettemåse, krykkje, sildemåse og svartbak, dvermåse, grønlandsmåse, ismåse, polarmåse eller sabinemåse? Og der var vi på wikipedia og henta Norske hekkearter seg jeg ? Ismåke og Sabinemåke hekker ikke på Norsk fastland btw. Begge de to er sjeldene Wikipedia er flott for å grave litt i overflaten av ting. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Spamz. Nei... Glede Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Skal jeg kjøre en konk til, eller ble dere mette og lei av den ene? Kjeder skrotten av meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Fiskemåse, gråmåse, hettemåse, krykkje, sildemåse og svartbak, dvermåse, grønlandsmåse, ismåse, polarmåse eller sabinemåse? Og der var vi på wikipedia og henta Norske hekkearter seg jeg ? Ismåke og Sabinemåke hekker ikke på Norsk fastland btw. Begge de to er sjeldene Wikipedia er flott for å grave litt i overflaten av ting. Wikipedia er ikkje en påliteleg kilde!!1!1!1 [/parodimodus] Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Skal jeg kjøre en konk til, eller ble dere mette og lei av den ene? Kjeder skrotten av meg Kjør! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Wikipedia er ikkje en påliteleg kilde!!1!1!1 [/parodimodus] Det var det naturfagslæreren min sa også. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Så lenge du ikke finner på å bruke Wikipedia når du eventuelt begynner på universitetet tror jeg du klarer deg. Tror det å bruke Wikipedia som kilde på universitetet kvalifiserer rett til stryk på oppgaven/eksamenen. ^^ Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 skal jeg fortsette å øve til til muntlig prøve eksamen eller spille litt ps3(selv om jeg egentlig ikke har lov? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) skal jeg fortsette å øve til til muntlig prøve eksamen eller spille litt ps3(selv om jeg egentlig ikke har lov? Det tror jeg du vet svaret på selv. Men for å pushe deg i riktig retning, øv til den muntlige prøveeksamenen. Og bra dette er en muntlig prøveeksamen, da du tydeligvis er glad i orddeling. Endret 6. mai 2008 av Snorre Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ok, da sitter jeg litt med muntlig, men jeg bare elsker også lamme lår Endret 6. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Burde jeg slutte å gjøre mine engelsklekser bare for å boikotte? Hater engelsktimene. Har ikke lært en dritt i hele år.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Gi faen i eksamen, prøve-eksamen og hele pakka. Du er mye kulere om du spiller litt. Om du ikke skjønte det jeg skrev over; det er teit å gi faen i en stund. Gjør det du skal, vær flink og score masse heite jenter. Og tilslutt har vi jo Kula Shaker, herlig band. "I'M A DICK, A DICK, A DICK, A DICTATOR. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 @Epletyv Hvem tror du taper på en slik "boikott"? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Burde jeg slutte å gjøre mine engelsklekser bare for å boikotte? Hater engelsktimene. Har ikke lært en dritt i hele år.. Nei, en boikott vil kun gå utover deg. Elever på videregående kan boikotte så mye de vil. Læreren vil uansett ikke rammes da skolens administrasjon nesten alltid vil ta lærerens parti. Og hvorfor skulle de bry seg om dere boikotter. Man har ikke rett til å gå på videregående her i landet. Dermed er det heller ikke pliktig oppmøte, og de som ikke kommer blir kastet ut. Så ja, tror jeg har gjort poenget mitt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg