Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett mange ganger i Norge også. Men det ingen av dere som kan den uansett. Svaret er Ringnebbmåke :p Damn, kan ikke jeg mye unyttig sheit, så veit ikke jeg

Fiskemåse, gråmåse, hettemåse, krykkje, sildemåse og svartbak, dvermåse, grønlandsmåse, ismåse, polarmåse eller sabinemåse?

Og der var vi på wikipedia og henta Norske hekkearter seg jeg ? :) Ismåke og Sabinemåke hekker ikke på Norsk fastland btw. Begge de to er sjeldene :)

Lenke til kommentar
Fiskemåse, gråmåse, hettemåse, krykkje, sildemåse og svartbak, dvermåse, grønlandsmåse, ismåse, polarmåse eller sabinemåse?

Og der var vi på wikipedia og henta Norske hekkearter seg jeg ? :) Ismåke og Sabinemåke hekker ikke på Norsk fastland btw. Begge de to er sjeldene :)

Wikipedia er flott for å grave litt i overflaten av ting.

Lenke til kommentar

Wikipedia er flott for å grave litt i overflaten av ting.

Wikipedia er ikkje en påliteleg kilde!!1!1!1 :realmad:

[/parodimodus]

Lenke til kommentar
skal jeg fortsette å øve til til muntlig prøve eksamen eller spille litt ps3(selv om jeg egentlig ikke har lov?

Det tror jeg du vet svaret på selv. Men for å pushe deg i riktig retning, øv til den muntlige prøveeksamenen. Og bra dette er en muntlig prøveeksamen, da du tydeligvis er glad i orddeling. ;)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Gi faen i eksamen, prøve-eksamen og hele pakka. Du er mye kulere om du spiller litt.

Om du ikke skjønte det jeg skrev over; det er teit å gi faen i en stund. Gjør det du skal, vær flink og score masse heite jenter.

Og tilslutt har vi jo Kula Shaker, herlig band.

"I'M A DICK, A DICK, A DICK, A DICTATOR.

Lenke til kommentar
Burde jeg slutte å gjøre mine engelsklekser bare for å boikotte? Hater engelsktimene. Har ikke lært en dritt i hele år..

Nei, en boikott vil kun gå utover deg. Elever på videregående kan boikotte så mye de vil. Læreren vil uansett ikke rammes da skolens administrasjon nesten alltid vil ta lærerens parti. Og hvorfor skulle de bry seg om dere boikotter. Man har ikke rett til å gå på videregående her i landet. Dermed er det heller ikke pliktig oppmøte, og de som ikke kommer blir kastet ut. Så ja, tror jeg har gjort poenget mitt nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...