Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 aww, skjer med at det bare er tøser her inne a? Like barn leker best... Eller "hest" i noen tilfeller. Ett eller annet med å ri hvertfall. Anyhoo, hvor var jeg? Jeg vet ikke, datt helt av lasset. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg vet ikke, datt helt av lasset.Jo, nå husker jeg... Det var leke vi snakket om. Vil du leke? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er ikke tilfeldigvis noen her som bor på strindheim i nærheten av ICA-butikken og er jævlig sugen på å kjøpe ei snusdåse for en sykt nikotinsugen gutt? (( Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg liker best og ri sauer jeg Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg liker best og ri sauer jeg Say what now? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er ikke tilfeldigvis noen her som bor på strindheim i nærheten av ICA-butikken og er jævlig sugen på å kjøpe ei snusdåse for en sykt nikotinsugen gutt? ((Hvor ligger det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vil noen høre bootleg av Fear of the Dark? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg vet ikke, datt helt av lasset.Jo, nå husker jeg... Det var leke vi snakket om. Vil du leke? Ja! men hva skal vi gjøre? Første som slo meg var å leke med lego, men i fare for å svelge de små klossene, må vi nok ta til takke med duplo. Keen? zennox: Pass deg så du ikke møter på Den store P! Han sier ja og tar pengene dine, men stikker i stede for å kjøpe for deg. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er ikke tilfeldigvis noen her som bor på strindheim i nærheten av ICA-butikken og er jævlig sugen på å kjøpe ei snusdåse for en sykt nikotinsugen gutt? ((Hvor ligger det? Hvor ligger hva? ...om det er ICAen du tenker på så ligger den rett bak plantasjen.... 100 meter bak ca : p Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har ingen aning om hva Bootleg er, men hørtes bra ut! I wanna hear! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har ingen aning om hva Bootleg er, men hørtes bra ut! I wanna hear! Sikker på det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vil noen høre bootleg av Fear of the Dark? ...Nei. :| Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vil noen høre bootleg av Fear of the Dark? ...Nei. :| Den er så fin atte.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har ingen aning om hva Bootleg er, men hørtes bra ut! I wanna hear! Sikker på det? Jeg vil. Neger. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Stikker å mekker meg noe mat før trening. I dag er det skuldre og biceps å greier <3 Enjoy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Har ingen aning om hva Bootleg er, men hørtes bra ut! I wanna hear! Sikker på det? Jeg vil. Neger. Jalla youtube link, så jeg får ikke lagt den inn her. Eget ansvar --> http://uk.youtube.com/watch?v=vkH04lrEK1I&...550&index=5 Og ja, jeg gir faen om dere ikke liker den osv. Endret 6. mai 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Den er så fin atte..Du prøver bare å lure uvitende til å si ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg