NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Noen som sa at jeg var glad i det? Jeg trodde vi bare slengte ut ord her jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 ord som hadde noe med epler å gjøre ja Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ja? Har du ikke hørt om å plukke eplene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Noen som sa at jeg var glad i det? Jeg trodde vi bare slengte ut ord her jeg.Da så... Tetrahydrocannabinol Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva har THC med dette å gjøre da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva har THC med dette å gjøre da?Omtrent like mye som Nonoxynol-9. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Forstår ikke hva THC har med epler å gjøre, men det er mulig man ofte ligger under epletrær når man nyter THC kanskje? Eller spiser man epler mens man nyter THC eller kanskje man blander THC med epler? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Forstår ikke hva THC har med epler å gjøre, men det er mulig man ofte ligger under epletrær når man nyter THC kanskje? Eller spiser man epler mens man nyter THC eller kanskje man blander THC med epler?Hva Nonoxynol-9 har med epler å gjøre skjønner heller ikke jeg. men litt sånn apropos THC og epler så er det nå en forsker som har laget en appelsinvariant som inneholder THC i florida. Og om jeg husker korrekt så har man ikke fått forbudt denne enda så bare løp og kjøp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva har sæddrepende krem med epler å gjøre? ._. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva har sæddrepende krem med epler å gjøre? ._. Du har ikke hørt om å plukke eplene? Det kan være kjekt med sæddrepende krem da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva har sæddrepende krem med epler å gjøre? ._.Du har ikke hørt om å plukke eplene? Det kan være kjekt med sæddrepende krem da. Trying to locate logic... Searcing... Searching... ERROR 404: Logic not found Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva skjer ? Noen som har noe spennende og fortelle om ? Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Det er så waste å bli forelsket i en serie som (kanskje) blir kansellert etter episode 7 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva skjer ? Noen som har noe spennende og fortelle om ?Jeg solgte til en fyr som kjenner til Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva skjer ? Noen som har noe spennende og fortelle om ?Jeg solgte til en fyr som kjenner til Nie Hvordan fant du ut det? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hvordan fant du ut det? Han bodde på Fedje... så jeg spurte om han kjente til familien... Så svarte han "hun jenta med lilla hår? " Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva skjer ? Noen som har noe spennende og fortelle om ?Jeg solgte til en fyr som kjenner til Nie Solgte hva? Dop? Deg selv? aww, skjer med at det bare er tøser her inne a? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Solgte hva? Dop? Deg selv? aww, skjer med at det bare er tøser her inne a? Han ville ikke ha meg så solgte telefon istedenfor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 aww, skjer med at det bare er tøser her inne a? Like barn leker best... Eller "hest" i noen tilfeller. Ett eller annet med å ri hvertfall. Anyhoo, hvor var jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg