Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ikke på WB. ._.

Slitsom bakke. Da kan jeg heller ta ut en hundrings til deg, så kan du få lov å gå opp dit alene. (:

Du vet hvor lang tid jeg bruker. oO

Da må du/dere vente lenge. 8D

*speil*
*dobbelspeil*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
"Jeg gleder meg til å komme hjem og spille GTA, jeg" - En dude i klassen.

Jeg og vil spille GTA IV :(

...Det eier. Hardt. Jeg elsker det. :love:

Jeg kunne ha nøyet meg med gta 2, bare som trøst. Men jeg var dum nok til ta det med til et sted jeg aldri vil besøke igjen. I så fall bare for å hente tingene mine. x)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

*I learned a long time ago that, when an animal — like a horse — strikes at you with their hooves and you can’t get away easily, the best thing to do is try to make a loud noise and make an aggressive move towards the animal. This will usually cause them to back down a bit so you can escape.

This was not a horse. This was a deer, so obviously, such trickery would not work. In the course of a millisecond, I devised a different strategy.

I screamed like a woman and tried to turn and run.*

:!:

Lenke til kommentar
Tusen takk for den linken Lars! Du forlenget akkurat livet mitt. :D

Jeg føler meg alltid så normal når jeg leser om andre på nettet. Får du den samme følelsen?

Ikke nok med at jeg føler meg normal Lars, men jeg føler meg utrolig intelligent! Det var sikkert like mange idioter før internett også, men nå kommer de frem mye bedre.

Lenke til kommentar
Eller, du får pengene og så kan du gjøre hva du vil ETTER å ha iset med meg og Are. 8D
Jeg kunne ha nøyet meg med gta 2, bare som trøst. Men jeg var dum nok til ta det med til et sted jeg aldri vil besøke igjen. I så fall bare for å hente tingene mine. x)
Din mor? Jeg tror forresten GTA går under "tingene mine" xD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Eller, du får pengene og så kan du gjøre hva du vil ETTER å ha iset med meg og Are. 8D

Ja og ja, jeg bare venter på at en viss person skal dø før jeg tar turen dit igjen. x)

Lenke til kommentar

I don't get it.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Calsberg=always good

Bud=water delight

Hansa=sewer delight

Winner=calsberg(støtter jo Liverpool også fer faen :))

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

ville valgt Carl over Bud og Hein egneltig. Hans kan dere bergenserne få beholde,vi har Dahl som smaker like jævlig :)

Nice coffin

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...