Licht Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Støter jeg på deg hos Becca eller på vei opp, btw? ^^ Så vidt jeg har fått med meg, støter du på meg i sentrum, med mindre hun forsover seg. Eller er planen forandret igjen, nå? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Så vidt jeg har fått med meg, støter du på meg i sentrum, med mindre hun forsover seg. Eller er planen forandret igjen, nå? Neeh, jeg er treg, itte verre. x)Noe som minner meg på. Jeg trenger hårfarge. Skal vi tilfeldigvis innom WB? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 DAMN! Espen! Det hadde jeg ikke trodd om deg! Skitten gutt med andre ord.... jepp Kanskje vi har en åpning (pun intended) som "Executive Director of Human Ressources" høres bra ut Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Vi hadde vel opprinnelig ingen planer om å slite oss opp den bakken, nei. :| Ikke med mindre noen vil holde håret mitt mens jeg spyr i et smug. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Anfall spammer meg med geeky-sitater "omg, I'm so geeeeky"-type. Og jeg kjenner meg igjen i dem. Vi hadde vel opprinnelig ingen planer om å slite oss opp den bakken, nei. :|Ikke med mindre noen vil holde håret mitt mens jeg spyr i et smug. Yeah. Tek da på sikt. Du spanter hårfarge på meg, nemlig. 8D Edit: Faen da, hver gang jeg ser Are/Zealuu MÅ jeg bruke 8D-smileyen. :< Endret 6. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det kan jo være gøy å "leke" i retten. Vi må få tak i noen kontorbabes som vi tar med oss til retten og leker med. Vi må jo ha sekretærer, ikke sant?!Slik vi kommer til å leke med dem så tenker jeg vi må ha noen skikkelig sekretøser. Kanskje rekruttere litt fra de samme stedene som Lek og Aktuell Rapport? Ja, det må vel være noe slikt ja. Jeg er ikke så glad i Espener og slikt jeg da så du kan ta Espen hvis du vil - jeg er mer for Lisaer og slikt jeg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Anfall spammer meg med geeky-sitater "omg, I'm so geeeeky"-type. Og jeg kjenner meg igjen i dem. Jammen du er jo en liten søt nerd Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Edit: Faen da, hver gang jeg ser Are/Zealuu MÅ jeg bruke 8D-smileyen. :< Jeg stemmer for at denne inkluderes i smiley-biblioteket til diskusjon.no. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, det må vel være noe slikt ja. Jeg er ikke så glad i Espener og slikt jeg da så du kan ta Espen hvis du vil - jeg er mer for Lisaer og slikt jeg.Liker du pai? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, det må vel være noe slikt ja. Jeg er ikke så glad i Espener og slikt jeg da så du kan ta Espen hvis du vil - jeg er mer for Lisaer og slikt jeg.Espen er litt kjerring. Jammen jeg er jo en liten søt nerd Fixed. =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jammen du er jo en liten søt nerd Fixed. =D Hvor? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 http://www.bloggingwv.com/corn-fed-venison...-good-on-paper/ ^^Les og le Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jammen jeg er jo en liten søt nerd Fixed. =D Hvor? Der! *peke* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Anfall spammer meg med geeky-sitater "omg, I'm so geeeeky"-type. Og jeg kjenner meg igjen i dem. Jeg er så geek at jeg ikke rydder rommet. Jeg defragmenterer det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er ikke så glad i pai heller Espen, jeg er veldig glad i asiatisk mat da. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jammen du er jo en liten søt nerd Fixed. =D Hvor? Der! *peke* hæ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 "Jeg gleder meg til å komme hjem og spille GTA, jeg" - En dude i klassen. Jeg og vil spille GTA IV Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Yeah. Tek da på sikt. Du spanter hårfarge på meg, nemlig. 8DJeg vil ikke på WB. ._.Slitsom bakke. Da kan jeg heller ta ut en hundrings til deg, så kan du få lov å gå opp dit alene. (: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hæ? Bare ha feil, du. : < *speil* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg