Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

en kompis av meg strauk på examen idag,erre galt at jeg lo?

Hvis du spanderer en pils på ham etterpå så er det greit, hvis ikke så er du en dritt som lo.

Bare om jeg kan få tittelen "Executive Director of Creative Ideas" :p

Da skal jeg ha tittelen: "Executive Director of Bullshit".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

støk i engelsk muntlig(som er merkelig nok i seg selv) men strøk pga han ikke hentet boklista. Så var selvforsynt at han strøk.

Lenke til kommentar
en kompis av meg strauk på examen idag,erre galt at jeg lo?

Det gjorde jeg også... En kamererat av meg hadde skrøtet over besvarelsen sin i mange uker... og jeg var sikker på at jeg strøk veldig :p

Men så fikk jeg en ståkarakter, og han strøyk :D :D :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mitt poeng er:stryker du pga egen dårskap,så har man rett eller privilegium til å le!

(han strøk som privatist ikke i skoleexamen btw)

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å stryke på eksamen? Jeg har gjort det en gang jeg, men da var det strengt talt IT-systemene ved skolen sin feil. Maskinene var konstant ustabile og krasjet bare du så på dem. Fikk ikke utført eksamen på skikkelig vis, klagde og fikk 2. :p

Lenke til kommentar
Bare om jeg kan få tittelen "Executive Director of Creative Ideas" :p
Da skal jeg ha tittelen: "Executive Director of Bullshit".
Deal!

Jeg foreslår GPP A/S som firmanavn.

Hva GPP står for?

Generelt PissPreik

Lenke til kommentar
Det kan jo være gøy å "leke" i retten. Vi må få tak i noen kontorbabes som vi tar med oss til retten og leker med. :D Vi må jo ha sekretærer, ikke sant?!
Slik vi kommer til å leke med dem så tenker jeg vi må ha noen skikkelig sekretøser. ;)

Kanskje rekruttere litt fra de samme stedene som Lek og Aktuell Rapport?

Lenke til kommentar
Today's forecast: Pent vær, lettskyet, brukbar temperatur, Mathilde Skoie, retorikk, Rebecca og Unni.

:|

Ey!

Hvor kom det ":|" fjeset fra?!

Støter jeg på deg hos Becca eller på vei opp, btw? ^^

Du kjenner meg... Er han like tøsete som meg?
Nesten mer tøsete. ^^
Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager sitter du oppe i trærne midt på natta? Haha, jeg ser det for meg - der sitter du også kommer det folk å spør om de får pule i treet "ditt". Hvorfor alle disse sexknutene? Du er ikke russ enda Eple?
Jeg liker å sitte i trær når jeg ikke får sove. Jeg unngår alle de ekle.. tingene som hele tiden er i gresset, jeg slapper av, og det er ganske fredlig der oppe. Bortsett fra i russetiden. Jeg er russ til neste år. Samtidig som kjæresten, faktisk.
Today's forecast: Pent vær, lettskyet, brukbar temperatur, Mathilde Skoie, retorikk, Rebecca og Unni.

:|

Den smileyen bør være på grunn av Mathilde Skoie, og ikke meg og Unni. Du digger meg. <3
Lenke til kommentar
Du kjenner meg... Er han like tøsete som meg?
Nesten mer tøsete. ^^
DAMN! Espen! Det hadde jeg ikke trodd om deg! Skitten gutt med andre ord....

Kanskje vi har en åpning (pun intended) som "Executive Director of Human Ressources" :wee:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...