Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 hjalp deg?Skoleoppgave. x)Holdningskampanje. Type, bilde av en dassrull og teksten "Husk at det er trange tider, bruk papiret på begge sider. Tenk så på din venn, og heng papiret opp igjen". x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Også vil jeg slenge ut en offentlig takk til de som hjalp meg for en ukes tid siden, spesiell tak til L4r5 og Quayle. Itt'no problem... Godt å høre at prosjektideen falt i smak. Løgn! jeg har ikke cam på jobben La meg drømme videre nå da! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Tradisjonell skolekrig. De startet, vi fulgte opp. Helt uskyldig med sånn lettvaskbar skumspray på veggene, men så fikk en på en annen bil den glupe ideen å knuse en ølflaske som falt ut av bilen. Gnomen traff et vindu, og vi stakk. Han tok på seg all skyld for det, var veldig lei seg, og tilbød seg å betale for skadene. Senere hadde noen andre vært der med egg. Vi som var der først var blitt sett av russen fra dumme-skolen, som overnattet der for å passe på skolen sin, og hadde nummeret til rektoren på speed-dial. Jævla rævsleikere. Så vi innrømte all skyld da, noen tystet tydeligvis på meg, siden jeg satt på med en av bilene som var sett der, og da var det jo fint liten vits i å nekte. De som hadde vært der senere og kastet egg meldte seg aldri, og fikk aldri noe pes. Enda visste alle hvem som hadde gjort det, og det ble naturlig nok fortalt. Vi ville jo ikke skylde for deres griseri, men endte med å måtte skrubbe det bort. Forsåvidt greit nok. Men denne rektorjævelen (som kom fra dumme-skolen, og var blitt rektor for alle avdelingene da de slo seg sammen), var jo ikke helt god. Han var elsket av dumme-skolen, men hatet alle andre, fordi de var ikke "hans" elever, og det merket man jo. Flere lærere avskydde ham også meget kraftig, men det er en annen sak. Uansett: han ville setteoss ned i orden/oppførsel, noe vi høflig påpekte at han ikke hadde mulighet for. Han gav oss valget mellom anmeldelse og nedsatt. (Vi visste han allerede hadde snakket med politiet.) Men så ringte han igjen da. De sa at slikt gjerne ble ordnet i minnelighet, eller løst i konfliktrådet. Da vi alt hadde gjort opp for oss, så ikke mannen i andre enden av røret noen vits i å lage noe styr av det. Ble rimelig oppbrakt og skuffet da, denne rektorgnomen. vaktmesterne og sånt bare ristet på hodet og mintes sin egen russetid, og ga oss bøtter med såpevann og kluter. Skolelederen var skuffet, men tilgivende. Alt i alt endte det godt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Skoleoppgave. x)Holdningskampanje. Type, bilde av en dassrull og teksten "Husk at det er trange tider, bruk papiret på begge sider. Tenk så på din venn, og heng papiret opp igjen". x) Tipper den gikk veldig bra? sånn siden du takker? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 hjalp deg?Skoleoppgave. x)Holdningskampanje. Type, bilde av en dassrull og teksten "Husk at det er trange tider, bruk papiret på begge sider. Tenk så på din venn, og heng papiret opp igjen". x) Sto du? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 La meg drømme videre nå da! Jeg er hjemme rundt 5 da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Aaaaaw, for en søt historie, NgZ. Tipper den gikk veldig bra? sånn siden du takker?Læreren fikk seg en god latter av ideen og notatene og alt det der, så den går nok bra. ^^ Sto du? Det gjennstår å se. Men det kan nok se slik ut. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er hjemme rundt 5 da Får rote frem eget cam da Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Så artig! Selv om det var Lars sitt forslag som falt best i smak. Jeg er litt for omstendig egentlig. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Noen som har noen "leet cats" Trenger dem til fremføring. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Så artig! Selv om det var Lars sitt forslag som falt best i smak. Jeg er litt for omstendig egentlig. Du gav meg masse info. ^^ Jeg sitter og roter opp små, unødvendige "slå-i-bordet-fakta" atm. xD Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) N4w! IJfgi : http://images.google.no/images?hl=no&q...+cats&gbv=2 Endret 6. mai 2008 av Quayle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Så artig! Selv om det var Lars sitt forslag som falt best i smak. Jeg er litt for omstendig egentlig.Jeg er bare idemann jeg. Det var du som kom med gode forslag til tekst og sånn. Jeg står bare bak ideen til den visuelle delen. Vi utfyller hverandre bra. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Yay! spruta inn i russebil som tok "driveby" i skolegården med vanngevær Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Så artig! Selv om det var Lars sitt forslag som falt best i smak. Jeg er litt for omstendig egentlig.Jeg er bare idemann jeg. Det var du som kom med gode forslag til tekst og sånn. Jeg står bare bak ideen til den visuelle delen. Vi utfyller hverandre bra. Skal vi starte reklamebyrå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Noen som har noen "leet cats"Trenger dem til fremføring. Yay! spruta inn i russebil som tok "driveby" i skolegården med vanngevær Bruk rekelake i vanngeværet neste gang. Lukter høggorm og død etter et par dager og er vanskelig å få bort. Skal vi starte reklamebyrå? Bare om jeg kan få tittelen "Executive Director of Creative Ideas" Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 N4w! IJfgi : http://images.google.no/images?hl=no&q...+cats&gbv=2 Takk Google er min venn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Noen som har noen "leet cats"Trenger dem til fremføring. http://flunipam.deviantart.com/art/Surprizesex-81386930 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 en kompis av meg strauk på examen idag,erre galt at jeg lo? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) en kompis av meg strauk på examen idag,erre galt at jeg lo? Ja, egentlig. Hva strøyk han i? Endret 6. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg