L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da hadde jeg rett med tanke på hvordan jeg trodde det skulle brukes. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 "I dag brukte jeg semikolon riktig; i morgen blir jeg nok å bruke det feil." Man kan også bruke det i oppramsinger. "Diskusjon.no: Kibs, tard; Eplefe, tardere; Demille, tardest." Det er forresten aldri galt å ikke bruke det, så sånn sett er det lett å sikre seg. *Grøsse* Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Her er nivået SKYHØYT! Hvor lang tid er "akseptabelt" å bruke til å unrar'e en (nesten) full DVD? Ting tar tiiid. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fy flate, i morgen er det tannlegen. Skal trekke en visdomstann med hull, og bore noe annet tror jeg. Kan bli jævlig interessant. Håper ikke jeg går rundt og har vondt resten av helgen, for jeg går med store planer om å drikke meg til de grader ut av vater i helgen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 *Grøsse* Ja, sånn snakker vi her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Drikker du så mye, fredrik, så merker du sikkert ikke så mye uansett Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan bli jævlig interessant. Håper ikke jeg går rundt og har vondt resten av helgen, for jeg går med store planer om å drikke meg til de grader ut av vater i helgen. Det bør gå fint, med tanke på hvor jævlig det vil være å spise i de neste dagene. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bare sørg for å bli ferdig med det så fort som mulig, for til neste år mister vi 88-ere all tannlegerabatt. Apropos, tannlegesystemet i Norge er elendig (= svindyrt). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) *Grøsse* Ja, sånn snakker vi her. Og forferdelig er det. Språkvandaler, det er det dere er. Smalt fra rette ræva, jeg kommer jo fra Grenland, der 90% av befolkningen ikke er klar over at "hvilken" er et norsk ord. Peppep, ja, det jeg har planer om. Skarstad: Du har et godt poeng. Jeg kommer til å gå i bakken av en dram om alt går galt (eller bra, alt ettersom hvordan man ser på det). Endret 11. januar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bare sørg for å bli ferdig med det så fort som mulig, for til neste år mister vi 88-ere all tannlegerabatt. Apropos, tannlegesystemet i Norge er elendig (= svindyrt). Jeg skjønner ikke logikken bak at man ikke har innført samme ordninger for tannhelsetjenester som for vanlig legetjenester. Tenk om man slapp unna med en egenandel på 135kr eller noe for en tannlegetime. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bare sørg for å bli ferdig med det så fort som mulig, for til neste år mister vi 88-ere all tannlegerabatt. Apropos, tannlegesystemet i Norge er elendig (= svindyrt).Neh, man har 50% rabatt til man bli 22 eller noe. Håper jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jøss, ingen innlegg på snart en time. Går slikt virkelig ann? .Du vet...de fleste faste her er som oftest skolefolk så det er kanskje ikke så rart at det daffer ganske så av Jeg ble sittende å se på TV litt. Er så ubehagelig denne stolen på kaktusrommet (vaktrommet) at jeg måtte nesten ha meg en pause. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bah. Banna PC som fryser helt random når jeg er tilkobla nettet >< Skal jeg legge meg med denne playlista, eller spille mer WoW og sløve her? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg skjønner ikke logikken bak at man ikke har innført samme ordninger for tannhelsetjenester som for vanlig legetjenester. Tenk om man slapp unna med en egenandel på 135kr eller noe for en tannlegetime. En av de fantastiske logikkene i AS Norge. Like logisk som at jeg ikke får stipend når jeg flytter ut fordi jeg greier å studere med gode resultater og samtidig tjene over 10k i måneden. Idioti, hrmf. *surmule* Neh, man har 50% rabatt til man bli 22 eller noe. Håper jeg. Åh? Trodde det var 100% til og med året man blir 18 og 75% ut det året man fyller 20, og så... ingenting. Min lokale tannlege sendte i alle fall brev for en stund siden med "skynd deg, bestill innen sommeren for å være sikker på å slippe full betaling" elns. Men er jo finfint med 50% rabatt hvis jeg må til tannleggen de neste 2-3 årene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ooh... Toy-Box ET is an alien and he is kinda spacy, coming from the universe, will party and go crazy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ooh... Toy-Box ET is an alien and he is kinda spacy, coming from the universe, will party and go crazy oooh! godsang! Den er det lenge siden jeg har hørt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Koser meg fælt med Zombie Nation - Kernkraft 400 nå. Bare digger den! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 *tester World in Conflict* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg