L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Død over alle måker ja, L4r5, men å se døde dyr er ikke så gøy Greit greit... Borte nå Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har ikke sett noen kriger mellom ungdommen ved skolen her enda. Kanskje det bare er stille før stormen?Er vel bare fordi vi er de to store privatskolene med alternative undervisningsopplegg i Bergen at vi føler vi må "krige" for skolen vår. Russen er løk uansett. Russen er løk, men søte er de der de raver rundt i fylla, ruller rundt på gresset og henger i trærne. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hahahaha. Jeg skal vise deg taklinger jeg! Men vi må seriøst dra i gang en ny en nå! Taklet han vell 20-30 ganger tror jeg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hahahaha. Jeg skal vise deg taklinger jeg! Men vi må seriøst dra i gang en ny en nå! Taklet han vell 20-30 ganger tror jeg... Må fortsatt dra i gang en ny! Lage tråd? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Russen er løk, men søte er de der de raver rundt i fylla, ruller rundt på gresset og henger i trærne.Mersom irriterende, egentlig. Spesielt den der "pule i trærne"-greien. Jeg pleier å sitte oppe i de fleste pulbare trærne rundtom her med jevne mellomrom. Å sitte der med mp3 og skriveblokk midt på natten og så få to hodet opp ved siden av seg som bare "øøøh. Kan vi. Låne treet ditt litt?" er ikke morsomt mer enn to ganger. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Må fortsatt dra i gang en ny! Lage tråd? hmm... da må jeg på oslo tur da... Men jeg vil til Bergen NÅÅÅÅÅÅ! Sånn btw Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor That's why I'm easy I'm easy like Sunday morning That's why I'm easy I'm easy like Sunday morning Because I'm easy Easy like Sunday morning Because I'm easy Easy like Sunday morning Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sånn btw Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor That's why I'm easy I'm easy like Sunday morning That's why I'm easy I'm easy like Sunday morning Because I'm easy Easy like Sunday morning Because I'm easy Easy like Sunday morning ARGH! Jeg hadde akkurat fått den ut av huet! Hvordan visste du det? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Puss puss, så får du en suss, puss puss så får du en suss. *nynne for seg selv* Faen Kexxy, nå kommer jeg til å synge på den i hele dag! xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ARGH! Jeg hadde akkurat fått den ut av huet! Hvordan visste du det? Jeg er synsk Var mest bare en forklaring på hvordan jeg er var på radioen for en liten stund siden... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er synsk Var mest bare en forklaring på hvordan jeg er var på radioen for en liten stund siden... Er ikke easy sunday morning en selvmotsigelse? Jeg pleier å være ganske tung i hodet og sliten på søndags morra liksom.Derfor foretrekker jeg Sunday morning coming down om det er snakk om søndagsanger. Søndagsanger er forresten en undervurdert subkategori når det gjelder musikk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har ikke sett noen kriger mellom ungdommen ved skolen her enda. Kanskje det bare er stille før stormen?Eller de har funnet ut at det ikke er verdt det. Skuffede skoleledere, en jævle idiot av en rektor, vasking etter seg selv (og mest andre), gapestokk, trusler om anmeldelse, tolkning av skolereglementet og evt advokathjelp. Ikke verdt det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ]Er ikke easy sunday morning en selvmotsigelse? Jeg pleier å være ganske tung i hodet og sliten på søndags morra liksom.Derfor foretrekker jeg Sunday morning coming down om det er snakk om søndagsanger. Søndagsanger er forresten en undervurdert subkategori når det gjelder musikk. I`m easy sånn generelt jeg... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Russen er løk, men søte er de der de raver rundt i fylla, ruller rundt på gresset og henger i trærne.Mersom irriterende, egentlig. Spesielt den der "pule i trærne"-greien. Jeg pleier å sitte oppe i de fleste pulbare trærne rundtom her med jevne mellomrom. Å sitte der med mp3 og skriveblokk midt på natten og så få to hodet opp ved siden av seg som bare "øøøh. Kan vi. Låne treet ditt litt?" er ikke morsomt mer enn to ganger. Hvorfor i alle dager sitter du oppe i trærne midt på natta? Haha, jeg ser det for meg - der sitter du også kommer det folk å spør om de får pule i treet "ditt". Hvorfor alle disse sexknutene? Du er ikke russ enda Eple? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eller de har funnet ut at det ikke er verdt det. Skuffede skoleledere, en jævle idiot av en rektor, vasking etter seg selv (og mest andre), gapestokk, trusler om anmeldelse, tolkning av skolereglementet og evt advokathjelp. Ikke verdt det.Har du en mer detaljert versjon av den historien der, så hører vi gjerne. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 I`m easy sånn generelt jeg... Except when you're hard. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor i alle dager sitter du oppe i trærne midt på natta? Haha, jeg ser det for meg - der sitter du også kommer det folk å spør om de får pule i treet "ditt". Hvorfor alle disse sexknutene? Du er ikke russ enda Eple? Trenger ikke være russ for og sitte i ett tre vell? Except when you're hard. Det vet du alt om Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da fikk jeg PC endelig. Hva skjer her dah? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva skjer her dah? Jeg prøver å få folk til å strippe på cam men bare espen tilbyr seg (som vanlig) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Også vil jeg slenge ut en offentlig takk til de som hjalp meg for en ukes tid siden, spesiell tak til L4r5 og Quayle. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Også vil jeg slenge ut en offentlig takk til de som hjalp meg for en ukes tid siden, spesiell tak til L4r5 og Quayle. hjalp deg? Hva skjer her dah? Jeg prøver å få folk til å strippe på cam men bare espen tilbyr seg (som vanlig) Løgn! jeg har ikke cam på jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg