Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De bildene der er litt unødvendige.

da vet du hva du må gjøre:

p_report.gif

Hva? Du trodde vel ikke jeg skulle poste måkebilde nå vel?

Visst faen trodde jeg det var et måkebilde der! Og at det ikke var det var dagens store overraskelse! :D

Lenke til kommentar
Visst faen trodde jeg det var et måkebilde der! Og at det ikke var det var dagens store overraskelse! :D
De måkebildene begynner å bli gamle nå så må finne andre måter å overraske deg på. :wee:

Men om du trodde det var måkebilde, hvorfor åpnet du spoileren da?

Lenke til kommentar
Jo, neste HW-fotball kommer det en heller stygg takling. Da er du ikke på internett mer :D

Bare pass deg du... Du husker meg og petter vell?

Russetid er litt genialt. ^^

Russen spruter vann utenfor. It be so funneh.

Du er bare glad du sitter inne du :p
Lenke til kommentar
Du er bare glad du sitter inne du :p
Neeei. Vi stod ute og så på helt til vi måtte inn til timen. :(

Jeg skulle gjerne blitt ute lengre. Russen fikk bank av første klasse. xD

Æææsj, Lars. ÆSJ.

Ekkelt. Stakkar måken. :(

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Russen på vår skole får kjeft fra vårt skolestyre, fra naboskolen sitt skolestyre, fra sitt eget russestyre og fra naboskolen sitt russestyre. "Det står presisert i russereglene at dere ikke skal utkjempe noen form for skolekrig *blabla* og akademiet-russen har fått samme beskjeden *blabla*, fra nå av vil vi ikke se noe som minner om en skolekrig, spesielt ikke etter at to elever endte på legevakten etter gårsdagen"

...Svaret som ramlet inn?

"Faen heller, du får det til å høres ut som om vi tapte i går! Vi pwnet akademiet-russen så jævlig!"

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett noen kriger mellom ungdommen ved skolen her enda. Kanskje det bare er stille før stormen?
Er vel bare fordi vi er de to store privatskolene med alternative undervisningsopplegg i Bergen at vi føler vi må "krige" for skolen vår. Russen er løk uansett.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...