L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg vet hva denne dagen trenger. Den trenger øl. Klokka er snart ettermiddag og da er det lov. Endret 6. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg vet også hva denne dagen trenger, en stor kos fra den søte jenta. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 De bildene der er litt unødvendige. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 De bildene der er litt unødvendige. da vet du hva du må gjøre: Hva? Du trodde vel ikke jeg skulle poste måkebilde nå vel? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 De bildene der er litt unødvendige. da vet du hva du må gjøre: Hva? Du trodde vel ikke jeg skulle poste måkebilde nå vel? Visst faen trodde jeg det var et måkebilde der! Og at det ikke var det var dagens store overraskelse! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva er det med folks fascinasjon av måsen? Måser er stygge fugler som er mannevonde. Har dere noen gang blitt stupbæsja av en måse? Det har jeg! Så gøy! :o Den roper bø kommune. ^_____^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Visst faen trodde jeg det var et måkebilde der! Og at det ikke var det var dagens store overraskelse! De måkebildene begynner å bli gamle nå så må finne andre måter å overraske deg på. Men om du trodde det var måkebilde, hvorfor åpnet du spoileren da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Russetid er litt genialt. ^^ Russen spruter vann utenfor. It be so funneh. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fordi du vet jeg alltid åpner spoilere. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jo, neste HW-fotball kommer det en heller stygg takling. Da er du ikke på internett mer Bare pass deg du... Du husker meg og petter vell? Russetid er litt genialt. ^^Russen spruter vann utenfor. It be so funneh. Du er bare glad du sitter inne du Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jo, neste HW-fotball kommer det en heller stygg takling. Da er du ikke på internett mer Bare pass deg du... Du husker meg og petter vel? Har ikke vært på noen hw-fotball enda jeg... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Fordi du vet jeg alltid åpner spoilere. Til ære for deg: Død over alle måker! Endret 6. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Du er bare glad du sitter inne du Neeei. Vi stod ute og så på helt til vi måtte inn til timen. Jeg skulle gjerne blitt ute lengre. Russen fikk bank av første klasse. xD Æææsj, Lars. ÆSJ. Ekkelt. Stakkar måken. Endret 6. mai 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har ikke vært på noen hw-fotball enda jeg... Jeg taklet han gjennom en folkemengde mens han var publikum Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Russen på vår skole får kjeft fra vårt skolestyre, fra naboskolen sitt skolestyre, fra sitt eget russestyre og fra naboskolen sitt russestyre. "Det står presisert i russereglene at dere ikke skal utkjempe noen form for skolekrig *blabla* og akademiet-russen har fått samme beskjeden *blabla*, fra nå av vil vi ikke se noe som minner om en skolekrig, spesielt ikke etter at to elever endte på legevakten etter gårsdagen" ...Svaret som ramlet inn? "Faen heller, du får det til å høres ut som om vi tapte i går! Vi pwnet akademiet-russen så jævlig!" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Død over alle måker ja, L4r5, men å se døde dyr er ikke så gøy Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har ikke sett noen kriger mellom ungdommen ved skolen her enda. Kanskje det bare er stille før stormen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Har ikke vært på noen hw-fotball enda jeg... Jeg taklet han gjennom en folkemengde mens han var publikum Hahahaha. Jeg skal vise deg taklinger jeg! Men vi må seriøst dra i gang en ny en nå! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har ikke sett noen kriger mellom ungdommen ved skolen her enda. Kanskje det bare er stille før stormen?Er vel bare fordi vi er de to store privatskolene med alternative undervisningsopplegg i Bergen at vi føler vi må "krige" for skolen vår. Russen er løk uansett. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Russ russ er en buss russ russ er en buss.. Oi.. ehm.. hei.. Endret 6. mai 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg