L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Chris?Nie har tydeligvis overtatt for måkepostinga mi så jeg slipper. Visste du forrestren at du og brunsneglen deler 70% av DNA'et? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ingen ødelegger for meg, men jeg kan ødelegge for dere MÅSE? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Dakar lille René han som er så kos (når han ikke biter hardt ) Mhm. Jeg vet. It be so funneeeeeh. xD Ja! Fordi hun ble skremt. Jeg ER skummel! ..og jeg har full peiling på hva dere snakker om. x) Eller det var fordi hun så meg. Det er også en mulighet. xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ja! Fordi hun ble skremt. Jeg ER skummel! ..og jeg har full peiling på hva dere snakker om. x) Jeg har ingen tro på at du er skummel du virker mest søt Chris: how? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hun høres ut som at hun er så blåst at det lager ekko ut ørene når du snakker med henne, Unni. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ja! Fordi hun ble skremt. Jeg ER skummel! ..og jeg har full peiling på hva dere snakker om. x) Jeg har ingen tro på at du er skummel du virker mest søt Hun er søt. Slettes ikke skummel. Jeg har bevis. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Vil dere virkelig at jeg skal ødelegge dere litt? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Visste du forrestren at du og brunsneglen deler 70% av DNA'et?Det forklarer hvorfor du ser ut som du gjør Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hun høres ut som at hun er så blåst at det lager ekko ut ørene når du snakker med henne, Unni. Neida. Hun klager over sauer, men hun har tydeligvis innsett at hun er en selv. Ehm. Noe som resulterte i at hun droppet ut av skolen. 8D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ja! Fordi hun ble skremt. Jeg ER skummel! ..og jeg har full peiling på hva dere snakker om. x) Eller det var fordi hun så meg. Det er også en mulighet. xD Nei, det er ikke en mulighet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hun høres ut som at hun er så blåst at det lager ekko ut ørene når du snakker med henne, Unni. Det går ikke. Vakum lager ikke ekko. Vil dere virkelig at jeg skal ødelegge dere litt? Do your worst. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Vil dere virkelig at jeg skal ødelegge dere litt? Prøv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Fine albumet Må fikse noe, kommer snart tilbake Endret 6. mai 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Vil dere virkelig at jeg skal ødelegge dere litt?Jeg og lars har vokst opp på internett... Det finnes ikke noe du kan gjøre for og skade meg tilbake om 40 min... lunsj... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva er det med folks fascinasjon av måsen? Måser er stygge fugler som er mannevonde. Har dere noen gang blitt stupbæsja av en måse? Det har jeg! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva er det med folks fascinasjon av måsen? Måser er stygge fugler som er mannevonde. Har dere noen gang blitt stupbæsja av en måse? Det har jeg! Det har Chris også Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva er det med folks fascinasjon av måsen? Måser er stygge fugler som er mannevonde. Har dere noen gang blitt stupbæsja av en måse? Det har jeg!Jeg er fra Fedje. Opp til flere ganger. Jeg elsker måker. Selv om jeg syns dritinga deres er litt unødvendig. Og det er ikke vi som er så glad i måker, det er Chris. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Fine albumet Kjedeligere "musikk" skal man vel lete veldig lenge etter. Blir som å lete etter den berømte nåla i høystakken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Var bare for å plage folk. Og måker er noe faen. Vil dere virkelig at jeg skal ødelegge dere litt?Jeg og lars har vokst opp på internett... Det finnes ikke noe du kan gjøre for og skade meg Jo, neste HW-fotball kommer det en heller stygg takling. Da er du ikke på internett mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva er det med folks fascinasjon av måsen? Måser er stygge fugler som er mannevonde. Har dere noen gang blitt stupbæsja av en måse? Det har jeg! Så gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg