L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 I dag har jeg vært flink. Kan jeg legge meg igjen nå da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Kommer an på hvor flink du har vært Lars. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 I dag har jeg vært flink. Kan jeg legge meg igjen nå da?Nei. På tide å rydde mitt rom nå. =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg håper ikke du syns det er merkelig, med tanke på at du ringte i alarmtidene. xDHehe! men du tok den til slutt da... I dag har jeg vært flink. Kan jeg legge meg igjen nå da? Nei... Du skal sitte her med meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Nei Joda. Du ELSKA da. Yes he dooooooes! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hehe! men du tok den til slutt da... Måtte nesten det da. ^^ Jeg leser horoskopet mitt. ^^ Nå er det muligheter for å bygge opp nettverket sitt eller komme inn i en sosial posisjon du har ønsket deg. Et vennskap kan utvikle seg.I begynnelsen av uken kan du få det hektisk, enten fordi du påtar deg en oppgave, eller fordi du opplever et forventningspress. Det kan komme fra vennekretsen eller et engasjement i en forening, der du nå kan føle at du må eller vil engasjere deg mer enn tidligere. Motto: Med antennene ute. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Nei. På tide å rydde mitt rom nå. =DRead between the lines:http://www.zbrushcentral.com/zbc/attachmen...achmentid=38006 edit: om det ikke var klart nok: http://www.thedarkcyde.net/images/george-w...ddle-finger.jpg Endret 6. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Måtte nesten det da. ^^ Ja... For jeg hadde fortsatt og ringe til du tok den Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 EPISK! En i klassen (en som gikk i klassen) har skrevet dritt om flere i klassen og lagt ut på fellesen. xD OMG, det er litt sånn lol. ^^ Hun skrev det med en rune-font. I den tro at vi da ikke kunne lese. It be so funneeeeh. ^^ Ja... For jeg hadde fortsatt og ringe til du tok den Aaaaw, thats so cuuuute. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Aaaaw, thats so cuuuute. You are cuuuuuute Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Kald varmmat, der har du et fiffig konsept! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 eller snegler i fastfood Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Amm, du har dumme mennesker på skolen din, Unni. Med litt fordommer mot stakkars lille René som er så søt. Eller var det ikke ham hun mislikte? Jeg fikk det ikke helt... med meg. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 eller snegler i fastfood Fritert da eller? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Fritert da eller? Ikke ødelegg vitsen min Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ikke ødelegg vitsen min Hvem skal jeg ødelegge for da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Amm, du har dumme mennesker på skolen din, Unni. Med litt fordommer mot stakkars lille René som er så søt. Eller var det ikke ham hun mislikte? Jeg fikk det ikke helt... med meg. xDRené og Martine, ja. Kan forklare hvorfor hun snudde å løp den ene gangen hun så meg og Lena (Anfall) på inside. xDMen altså. Å legge det ut på fellesen. Noe så BLONDT. xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hvem skal jeg ødelegge for da? Chris? René og Martine, ja. Kan forklare hvorfor hun snudde å løp den ene gangen hun så meg og Lena (Anfall) på inside. xDMen altså. Å legge det ut på fellesen. Noe så BLONDT. xD Dakar lille René han som er så kos (når han ikke biter hardt ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Kan forklare hvorfor hun snudde å løp den ene gangen hun så meg og Lena (Anfall) på inside. xD Ja! Fordi hun ble skremt. Jeg ER skummel! ..og jeg har full peiling på hva dere snakker om. x) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ingen ødelegger for meg, men jeg kan ødelegge for dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg