Datasmurf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 God morgen, jeg er så vraka etter i går, ikke fyllesjuk eller noe, bare kroppen er vrak. Lite søvn, skremmende lite mat og alt for mye alkohol og nikotin, skulle ikke vært lov. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er kjæresten din dårlig eller syk Eple? Jeg ble litt forvirra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Quayle: Han er syk. Og jeg føler meg fæææl som reiste fra ham i dag. ._. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Slapp av P, vi vet det, du tar alt som har hull. Altmuligofil. ^^ Bredt utvalg! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fikk fri 16 mai, og reiser opp torsdag kveld neste uke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fikk fri 16 mai, og reiser opp torsdag kveld neste uke Ja, fikk høre dette. Torbjørn kommer forbannet tidlig på fredagen, så jeg må opp klokken 6 eller noe for å rekke å hente ham og samtidig huske på å skifte sengetrekk og lufte rommet (kommer neppe til å sove lengre enn til 4 uansett, kjenner jeg meg selv rett, så da blir det kjederøyking til han ringer meg fra flesland. x)) Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Stolt av meg selv i dag , begynt og ringe rundt på jobber. Avtalt møter og vært pågående Gjelder bare og løfte den svette ræva opp fra kontorstolen Nå skal jeg ikke gi opp før jeg har en jobb Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, fikk høre dette. Torbjørn kommer forbannet tidlig på fredagen, så jeg må opp klokken 6 eller noe for å rekke å hente ham og samtidig huske på å skifte sengetrekk og lufte rommet (kommer neppe til å sove lengre enn til 4 uansett, kjenner jeg meg selv rett, så da blir det kjederøyking til han ringer meg fra flesland. x)) Gleder meg til og møte dere 2 igjen, og Torbjørn selvfølgelig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Satan i jallafaen som jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Småtøser? Hvor? Jeg har det faktisk ganske bra i dag. Ikke sliten og trøtt som jeg har vært i det siste. Og så gleder jeg meg til å spille bowling i kveld Der! *peke*Bowling høres kos ut. ^^ Profft eller bare for gøy? Morn igjen flink du har vært og stått opp Ja, ikke sant? ^^ Helt bortkastet, siden vi tydeligvis hadde fri de 4 første i dag, og ikke bare de 2 første. :< Men du, om du ringte meg i mårres, eller om jeg bare drømte det? xD Satan i jallafaen som jeg kjeder meg. Leke? =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, ikke sant? ^^ Helt bortkastet, siden vi tydeligvis hadde fri de 4 første i dag, og ikke bare de 2 første. :< Men du, om du ringte meg i mårres, eller om jeg bare drømte det? xD Jeg ringte deg ja... Tok veldig lang tid før du tok telefonen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Faen at jeg alltid må åpne de spoilerene!! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg ringte deg ja... Tok veldig lang tid før du tok telefonen Jeg håper ikke du syns det er merkelig, med tanke på at du ringte i alarmtidene. xD Faen at jeg alltid må åpne de spoilerene!!It's so cuuute. ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Faen at jeg alltid må åpne de spoilerene!!It's so cuuute. ^^ /slap !!!!! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Satan i jallafaen som jeg kjeder meg. Definer hva jallafaen er DJ_Dark Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 /slap !!!!!Jeg vet du liker det. Genialt. *klappe på hodet* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Satan i jallafaen som jeg kjeder meg. Definer hva jallafaen er DJ_Dark Et ord sammensatt av ordene jalla og faen /slap !!!!!Jeg vet du liker det. Nei Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Genialt. *klappe på hodet*Yeeey! ^^Mjau! =D Nei Joda. Du ELSKA da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg