Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 I has perfekt scrathing nails. jeg tror jeg holder meg til å bli klødd av kjæresten.. *løpe* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Stikker du av fra meg? Edit: Skole! Snakkes folkens. Endret 6. mai 2008 av n4w Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Ja jeg stikker av fra deg. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 I has fint vær and 25 grader i sola! BARE SYND JEG MÅ VÆRE PÅ JOBB DA!!! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Morn alle sammne sol i Grimstad også og i has vinduplass Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 God morgen forumfolket! Jeg tror jeg har blitt syk og jeg er rimelig sikker på at jeg vet hvorfor også! Det er den pokkers forelskelsens skyld, den har ført til at jeg har fått sove lite samtidig som at jeg har sittet ute og holdt dette kvinnemennesket med selskap mens hun har vært på jobb. Dermed har jeg sittet og blitt kald = syk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Du må kle deg bedre da da slipper du og bli syk Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Du må kle deg bedre da da slipper du og bli syk Kroppsvarme mann, kroppsvarme Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Du må kle deg bedre da da slipper du og bli syk Eller bare ha et sterkt immun forsvar. Endret 6. mai 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Kroppsvarme mann, kroppsvarme Funker det også ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 God morgen småtøser ^^ Hvordan går det med dere i dag? ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Eller bare veldig, veldig stor penis. Vet ikke hva det har med saken å gjøre.. Ville bare si ordet penis.. Jæi ække homo!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jæi ække homo!! Slapp av P, vi vet det, du tar alt som har hull. Altmuligofil. ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hjemme! hele dagen. *hoppe til køys* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 God morgen småtøser ^^Hvordan går det med dere i dag? ^^ Småtøser? Hvor? Jeg har det faktisk ganske bra i dag. Ikke sliten og trøtt som jeg har vært i det siste. Og så gleder jeg meg til å spille bowling i kveld Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 God morgen småtøser ^^Hvordan går det med dere i dag? ^^ Morn igjen flink du har vært og stått opp Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Shit. Så mye folk her nå på morningen ! Guten morning fraulinen Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Dårlig start på dagen. jeg forsov meg med en time Og i tillegg er det fint vær. Det hjelper på humøret det Men det trekkes ned igjen av at jeg må være på jobb! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 God jævla morgen. Reise fra dårlig kjæreste, litt dårlig samvittighet, hvor? ._. Baaww. Jeg vil bare hjem, men rettslære i dag, og jeg har litt lyst til å... stå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg