prada8 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Okei, vil ikke han skal tro jeg er ustabil da! hehe.. Hva med dette: Jeg sovnet av igår mens jeg letste til prøven, våknet igjen idag mårrest og fikk panikk, begynte å lese men klokken var for mye. Jeg hadde ikke lyst til å skulke, og har kjempelyst til å ta denne prøven en annen gang. Hvis ikke det lar seg gjøre kan jeg godt ta på meg en innleveringsoppgave eller et fremlegg, jeg vil så gjerne opp i karakter (tent. gikk drittdårlig). Svar fra lærer: ikke mitt problem, du har visst om denne prøven veldig lenge. du får 4. Meg: Du har rett.. uuuufff.... Endret 6. mai 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Er ikke 4 en god karakter, eller suger jeg bare? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Spørs i hvordan fag da. Men problemet er at jeg ligger midt mellom 4 og 5, og denne prøven var liksom min gylne ticket til 5'ern. og stoffet ekke så vanskelig engang! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Okei, nytt spm: er det bedre å rett og slett la være og møte opp, eller å møte opp, snakke med læreren, forklare situasjonen og håpe på det beste? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Kommer litt an på hva sjansen er for at du faktisk får ta den opp igjen, men ville prøvd den siste. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Vær "syk" (gjerne i to dager - det er mindre mistenkelig), og ør med læreren så fort du kommer på skolen om når du kan ta den. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Går ikke, har prøve imårra og. og den MÅ jeg ta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Da får du snakke med læreren og håpe på det beste. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Heisann, hvordan er Norge i vårinnspurten? Gleder meg veldig til å komme hjem om drøye en måned:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tror Norge legger opp til en kanonsommer i år også! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Håper virkelig det, og at det blir bra i Stavanger og Arendal ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Gooood morgen, to brødskiver med nugatti gjør virkelig susen, altså. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 God Morgen DNFK. Ser ut som at jeg ikke får pcen min før i morgen EVT. Hvis ikke datamannen betaler via giro og kan kjøre pcen hjem til meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Moooooooooooooooooooorn! Hva er oppe? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 AAA! Det kkøøøøør! klløøøøøør!!! Skulle aldri spist nugatti, er alergisk mot nøttene som er inni! XD Men det er så godt. XD Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Loftet mitt er oppe. AAA!Det kkøøøøør! klløøøøøør!!! Skulle aldri spist nugatti, er alergisk mot nøttene som er inni! XD Men det er så godt. XD Jeg kan klø deg? Endret 6. mai 2008 av n4w Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Loftet mitt er oppe. AAA!Det kkøøøøør! klløøøøøør!!! Skulle aldri spist nugatti, er alergisk mot nøttene som er inni! XD Men det er så godt. XD Jeg kan klø deg? hmm..hmm.. Tjaaa. ^^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 I has perfekt scrathing nails. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Tro hvem som slettet bæsjposten min under seksualitet Jeg gikk vel for langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg