Llandari Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Oi... Hva skjedde med klokka? Jeg som hadde store planer om å legge meg tidlig. Jaja, sånt skjer. Er det noe liv i kaféen da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Nå må jeg finne en eller annen utrolig kul tråd som skal få æren av å få mitt innlegg nummer 6K. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=B4c919vHIHgB-real, har du serriøst lite å gjøre? Fette full? XD Så du i det hele tatt videoen? Tenkte du kanskje hadde drukket noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, drikke seg full på nattevakt. Good going sherlock. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 ... Tenkte du hadde drukket noe ETTER at du var ferdig .. da-a. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Nå tror jeg du er litt miljøpåvirket min venn, ikke alle tyr til flaska etter at de har vært på jobb Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Nå tror jeg du er litt miljøpåvirket min venn, ikke alle tyr til flaska etter at de har vært på jobb Det er nå en grei bedrift det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Amm. Nå tror jeg jeg tar kvelden, gitt. Skal opp om sånn 6 timer. Fly går 0640 fra Værnes. Hurra for morgenfly. Skole blir kjekt i morgen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 <JoshtheRipper> Brad do you have any issues with " burn in " on your plasma?<KnaveBrad> nope <JoshtheRipper> kool <JoshtheRipper> How well does it handle blacks <KnaveBrad> I have it bolted to the wall, so they can't really take it without some serious work Bash er så evig genialt! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 ...Tenkte du hadde drukket noe ETTER at du var ferdig .. da-a. B-real drikker ikke, alkoholen går av seg selv inn i korppen hans... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Amm. Nå tror jeg jeg tar kvelden, gitt. Skal opp om sånn 6 timer. Fly går 0640 fra Værnes. Hurra for morgenfly. Skole blir kjekt i morgen. Natta Epletøs. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Amm. Nå tror jeg jeg tar kvelden, gitt. Skal opp om sånn 6 timer. Fly går 0640 fra Værnes. Hurra for morgenfly. Skole blir kjekt i morgen. God tur! *vinke* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Køyer jeg også, skal opp i 6tida i morgen Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 flotte greier, natta ;} Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 <JoshtheRipper> Brad do you have any issues with " burn in " on your plasma?<KnaveBrad> nope <JoshtheRipper> kool <JoshtheRipper> How well does it handle blacks <KnaveBrad> I have it bolted to the wall, so they can't really take it without some serious work Bash er så evig genialt! Fundies Say the Darndest Things! er heller ikke så verst: the ELECTRON, a negitive charged sub-atomic partical that in 15 billion years has never gotten attached to the nucleus. opposit charges atract each other, this is a fact. so explain why a positive charged nucleus, made of protons and neutrons has never in all the time man has studied the atom been able to atract an electron to stick to it. No evidence exists that it ever has. You want me to believe in life from non life, this question should be easy for you. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Fundies Say the Darndest Things! er heller ikke så verst:Hehe. Har glemt å sjekke fundies på lenge. Det er en skikkelig godside det også. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hehe. Har glemt å sjekke fundies på lenge. Det er en skikkelig godside det også. FSTDT er kjekt å ha når man trenger galskap, men Schnell er ute og ødelegger traktorer (e.l.). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 StumbleUpon er også kjekt om man trengre å lese litt galskap: http://www.asylum.com/2008/03/31/no-picnic...-a-patio-table/ Jeg føler meg med en gang normal og veltilpasset. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Må bare si det. Trent Reznor er genial. anyone agree? Har ikke prøvd den... Kan da ikke være utro mot min kjære Logitech MX518! best for deg at det var en tull. nine inch Nails. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Spennende bruk av versaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg