Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, det er da en klar over men om en får ta på den er nok en annen sak og et annet kapittel og kanskje en diskusjon som ikke helt egner seg her ;)

Musa mi er ikke så fantastisk, den er bare noe billig, trådløst skvip...

Piiiix?

Vel natta alle horumfolk. :p

Too late (self burn)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men den er nok ikke oppdatert på månedsvis (en oppdatering som skjærte seg og har aldri fått rota meg til å reinstallere) for det første og for det andre så husker jeg ikke brukernavnet mitt. :p
Hehe, oki...ja da så ^_^

Musa mi er ikke så fantastisk, den er bare noe billig, trådløst skvip...

Se filmen hos Youtube

^___^

Lenke til kommentar
Det er sant, på så mange måter :p Neida, nå må jeg gi meg.

Natta DNFK :D

Now you got me thinking.. (tok ikke den siste der :X)

Edit: god natt.

Lars, tror du siterte litt feil.

Trent Reznor er imo dyktig oppskrytt :shrug:

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Har du hatt bukkesjegg B|Real?
Siden ungdomskolen ja.

Hur?

Det var egentlig noe som dukket opp spontant, men jeg har alltid vært av den oppfatning av at du og psilocybe blandt annet, har hatt bukkeskjegg. Bukkeskjegg er småbarskt, og haken har alltid vært et sant helvette å få høvlet skikkelig uten skader. Raker du resten eller ar du bart og/eller sideskjegg også?
Lenke til kommentar
Det var egentlig noe som dukket opp spontant, men jeg har alltid vært av den oppfatning av at du og psilocybe blandt annet, har hatt bukkeskjegg. Bukkeskjegg er småbarskt, og haken har alltid vært et sant helvette å få høvlet skikkelig uten skader. Raker du resten eller ar du bart og/eller sideskjegg også?
Vel...kommer litt an på om jeg orker å barbere meg. Nå sånn i det siste så har det blitt både bukkeskjegg og trønderbart men normalt sett så er det bare bukkeskjegg.
Lenke til kommentar
Vel...kommer litt an på om jeg orker å barbere meg. Nå sånn i det siste så har det blitt både bukkeskjegg og trønderbart men normalt sett så er det bare bukkeskjegg.

O.K.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...