Nora90 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, det er da en klar over men om en får ta på den er nok en annen sak og et annet kapittel og kanskje en diskusjon som ikke helt egner seg her Musa mi er ikke så fantastisk, den er bare noe billig, trådløst skvip... Piiiix? Vel natta alle horumfolk. Too late (self burn) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Den egner seg. Vel vel. Nå får du roe deg, din rumpekikker. Skulle bare mangle! Jeg trenger ikke justifisere handlingene mine, jeg er et mannsvin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 ^^Jeg lol'a bokstavelig talt og ikke bare sånn at man skriver "lol" fordi man dro på smilebåndet... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 http://i153.photobucket.com/albums/s226/en..._011/output.gif Hehey, final fantasy viii Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, men den er nok ikke oppdatert på månedsvis (en oppdatering som skjærte seg og har aldri fått rota meg til å reinstallere) for det første og for det andre så husker jeg ikke brukernavnet mitt. Hehe, oki...ja da så ^_^ Musa mi er ikke så fantastisk, den er bare noe billig, trådløst skvip... Se filmen hos Youtube ^___^ Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Må bare si det. Trent Reznor er genial. anyone agree? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er sant, på så mange måter Neida, nå må jeg gi meg. Natta DNFK Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Må bare si det. Trent Reznor er genial. anyone agree? Har ikke prøvd den... Kan da ikke være utro mot min kjære Logitech MX518! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Det er sant, på så mange måter Neida, nå må jeg gi meg. Natta DNFK Now you got me thinking.. (tok ikke den siste der :X)Edit: god natt. Lars, tror du siterte litt feil. Trent Reznor er imo dyktig oppskrytt Endret 5. mai 2008 av b-real Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har du hatt bukkesjegg B|Real?Siden ungdomskolen ja.Hur? Det var egentlig noe som dukket opp spontant, men jeg har alltid vært av den oppfatning av at du og psilocybe blandt annet, har hatt bukkeskjegg. Bukkeskjegg er småbarskt, og haken har alltid vært et sant helvette å få høvlet skikkelig uten skader. Raker du resten eller ar du bart og/eller sideskjegg også? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det var egentlig noe som dukket opp spontant, men jeg har alltid vært av den oppfatning av at du og psilocybe blandt annet, har hatt bukkeskjegg. Bukkeskjegg er småbarskt, og haken har alltid vært et sant helvette å få høvlet skikkelig uten skader. Raker du resten eller ar du bart og/eller sideskjegg også?Vel...kommer litt an på om jeg orker å barbere meg. Nå sånn i det siste så har det blitt både bukkeskjegg og trønderbart men normalt sett så er det bare bukkeskjegg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=B4c919vHIHg B-real, har du serriøst lite å gjøre? Fette full? XD Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kan da ikke være utro mot min kjære Logitech MX518! Enig der. 518 er uovertruffen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Der gikk besøket og la seg i bilen sin siden han ikke ville dele seng med meg, og da tror jeg jeg tar kveld selv. Har vært lange dager med nada mat og alt for mye alkohol og nikotin. Natta kafeen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 L4r5. Trent Reznor er vokalist i NIN, ikke en datamus. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 L4r5. Trent Reznor er vokalist i NIN, ikke en datamus. x) Ah... Hørtes ut som noe datagreier. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Ah... Hørtes ut som noe datagreier. Du tenkte vel på Razor Endret 5. mai 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det var egentlig noe som dukket opp spontant, men jeg har alltid vært av den oppfatning av at du og psilocybe blandt annet, har hatt bukkeskjegg. Bukkeskjegg er småbarskt, og haken har alltid vært et sant helvette å få høvlet skikkelig uten skader. Raker du resten eller ar du bart og/eller sideskjegg også?Vel...kommer litt an på om jeg orker å barbere meg. Nå sånn i det siste så har det blitt både bukkeskjegg og trønderbart men normalt sett så er det bare bukkeskjegg. O.K. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 L4r5. Trent Reznor er vokalist i NIN, ikke en datamus. x) Ah... Hørtes ut som noe datagreier. Tja. Er vel industrial rock, hvis det er datagreier nok for deg. x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=B4c919vHIHgB-real, har du serriøst lite å gjøre? Fette full? XD Så du i det hele tatt videoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg