b-real Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Flere enn meg som IKKE skal legge seg? Band of Brothers-MSN-maraton anyone? Been there, done that. Så BoB for ikke så fryktelig lenge siden dog da var det full HD (1080) og en 40" skjønnhet. Holder på med å se igjennom The Daily Show og Colbert jeg fra 2007, har kommet til Mars eller.no tror jeg. Tror det vil ta litt tid..sendes 4 ganger i uken og ca 20min per episode (både daily show og colbert), men det driter jeg i, har oppdaget at det er masse episoder en må ha gått glipp av iløpet av året. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 argh... noen ganger er retningslinjene her på forumet mer til bry enn noe annet. Spesielt når man leter etter en sang man ikke finner gjennom lovlige kanaler Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lars, det er i de fleste tilfeller hvorfor jeg eksisterer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 argh... noen ganger er retningslinjene her på forumet mer til bry enn noe annet. Spesielt når man leter etter en sang man ikke finner gjennom lovlige kanaler Nei det skal ikke være enkelt Tror jeg burde sette meg ned en dag og finne litt ny musikk..kjenner at jeg traumer på det samme gamle og kunne ha trengt noe nytt å bryne meg på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ta kan du prøve å høre Shelly West - Jose Cuervo Genial drikkesang forresten... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Been there, done that. Så BoB for ikke så fryktelig lenge siden dog da var det full HD (1080) og en 40" skjønnhet. Holder på med å se igjennom The Daily Show og Colbert jeg fra 2007, har kommet til Mars eller.no tror jeg. Tror det vil ta litt tid..sendes 4 ganger i uken og ca 20min per episode (både daily show og colbert), men det driter jeg i, har oppdaget at det er masse episoder en må ha gått glipp av iløpet av året. Symptoms of the internet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Symptoms of the internet. *hummre* Akkurat den der tror jeg har gjort i mange mange år. Helt latterlig egentlig men det har blitt en vane og har ikke klart å legge den av meg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dere har helt sikkert hørt/sett den før men Regular er genialt! Jeg har sikkert en av norges kjedeligste jobber haha! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 biril, kjenner til den. Jeg både sier og skriver eller.no, om jeg da ikke bruker elns Lurer på om jeg skal bytte nick til musikksmurf eller musikkarkiv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 He he, men det er tiårsjubileum for nicket mitt i år, kan liksom ikke bytte da heller Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jøss, ingen innlegg på snart en time. Går slikt virkelig ann? . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Skulle nesten tro folk har et liv... Sånt kan vi ikke ha noe av Endret 11. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Vel, før du ødela alt lå vi faktisk ganske godt an! Endret 11. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Stillhet er bra, men ikke her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Øy ... Skarstad! Kan du lære meg reglene for bruk av semikolon? Du er så proff på språk ... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 http://www.korrekturavdelingen.no/K4Semikolon.htm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har alltid vært usikker på bruken av semikolon, men i følge den siden så tror jeg at jeg bruker det riktig. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg bruker det nesten bevisst feil. Jeg er en språkgeek til de grader, men akkurat når det kommer til semikolon følger jeg egne regler. Skulle det ha vært kolon, men det ser bedre ut med semikolon, så blir det semikolon. "Ser bedre ut" bygger selvfølgelig ikke på noen logikk. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Øy ... Skarstad! Kan du lære meg reglene for bruk av semikolon? Du er så proff på språk ... Det er en slags mellomting mellom punktum og komma, og man skal bruke til å lage korte pauser mellom helsetninger som hører sammen. "I dag brukte jeg semikolon riktig; i morgen blir jeg nok å bruke det feil." Man kan også bruke det i oppramsinger. "Diskusjon.no: Kibs, tard; Eplefe, tardere; Demille, tardest." Det er forresten aldri galt å ikke bruke det, så sånn sett er det lett å sikre seg. Endret 11. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg