Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som IKKE skal legge seg? Band of Brothers-MSN-maraton anyone? :p
Been there, done that. Så BoB for ikke så fryktelig lenge siden dog da var det full HD (1080) og en 40" skjønnhet.

Holder på med å se igjennom The Daily Show og Colbert jeg fra 2007, har kommet til Mars eller.no tror jeg. Tror det vil ta litt tid..sendes 4 ganger i uken og ca 20min per episode (både daily show og colbert), men det driter jeg i, har oppdaget at det er masse episoder en må ha gått glipp av iløpet av året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
argh... noen ganger er retningslinjene her på forumet mer til bry enn noe annet. Spesielt når man leter etter en sang man ikke finner gjennom lovlige kanaler :wallbash:
Nei det skal ikke være enkelt ;)

Tror jeg burde sette meg ned en dag og finne litt ny musikk..kjenner at jeg traumer på det samme gamle og kunne ha trengt noe nytt å bryne meg på.

Lenke til kommentar
Been there, done that. Så BoB for ikke så fryktelig lenge siden dog da var det full HD (1080) og en 40" skjønnhet.

Holder på med å se igjennom The Daily Show og Colbert jeg fra 2007, har kommet til Mars eller.no tror jeg. Tror det vil ta litt tid..sendes 4 ganger i uken og ca 20min per episode (både daily show og colbert), men det driter jeg i, har oppdaget at det er masse episoder en må ha gått glipp av iløpet av året.

Symptoms of the internet.

Lenke til kommentar

Jeg bruker det nesten bevisst feil. Jeg er en språkgeek til de grader, men akkurat når det kommer til semikolon følger jeg egne regler. Skulle det ha vært kolon, men det ser bedre ut med semikolon, så blir det semikolon. "Ser bedre ut" bygger selvfølgelig ikke på noen logikk. ^^

Lenke til kommentar
Øy ... Skarstad! Kan du lære meg reglene for bruk av semikolon? Du er så proff på språk ...

Det er en slags mellomting mellom punktum og komma, og man skal bruke til å lage korte pauser mellom helsetninger som hører sammen.

"I dag brukte jeg semikolon riktig; i morgen blir jeg nok å bruke det feil."

Man kan også bruke det i oppramsinger.

"Diskusjon.no: Kibs, tard; Eplefe, tardere; Demille, tardest."

Det er forresten aldri galt å ikke bruke det, så sånn sett er det lett å sikre seg.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...