Nora90 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Du vil bare ha TV-en du. AM I NOTHING? *cut* Jeg har faktisk en 32' selv Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Har du hatt bukkesjegg B|Real? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 alt under 40 er ikke tv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) b-real, du glemte å legge HIM-tekster i signaturen din. Sånn som denne (fant på et tattoo-forum isted) -------------------------------- "And Love's light blue led me to you through all the emptiness that had become my home-HIM-" Endret 5. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 alt under 40 er ikke tv Lillebroren min har 60', Playstation 3 og Blure-Ray *lokke* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 http://utopiankitchen.files.wordpress.com/...ut-brownies.jpg The cake is no lie. That's not cake... is Cake! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 That's not cake... is Cake! Thats cake yes. And my cake is a fail since my mummy didnt want me to put pictures by me on the web. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Har du hatt bukkesjegg B|Real?Siden ungdomskolen ja.Hur? b-real, du glemte å legge HIM-tekster i signaturen din. Sånn som denne (fant på et tattoo-forum isted)HIM? Nah, seigmen.Lillebroren min har 60', Playstation 3 og Blure-Ray *lokke*Aldri vært noe fan av konsoll egentlig. Jeg må ha ei mus å ta på XD Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Aldri vært noe fan av konsoll egentlig. Jeg må ha ei mus å ta på XD Mus har jeg også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 is Cake! Åhh...Cake er bare geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt he's going the distance. he's going for speed. *danse til* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Nei nå klikket det fulstendig for muttern. Og jeg må komme meg av ellers så gidder hun ikke ta ut MINE penger sånn at jeg får betalt for datan min i morgen. HVIS IKKE DEN *BIPP* DATAN ER AV INNEN FEM MINUTTER SÅ SKAL JEG DREPE DEG DIN *BIPP* UNGE. GÅR DET ANN Å VÆRE SÅ... SÅ... BORSKJEMTE SOM DERE ER? Ja... Det sier litt om når moren min er glad. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 That's not cake... is Cake!Thats cake yes.And my cake is a fail since my mummy didnt want me to put pictures by me on the web. The curse of the mummy strikes again? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Mus har jeg også Ja, det er da en klar over men om en får ta på den er nok en annen sak og et annet kapittel og kanskje en diskusjon som ikke helt egner seg her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Åhh...Cake er bare geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt he's going the distance. he's going for speed. *danse til* Flinke biril har peil på musikk. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Mus har jeg også Piiiix? Vel natta alle horumfolk. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Nei nå klikket det fulstendig for muttern. Og jeg må komme meg av ellers så gidder hun ikke ta ut MINE penger sånn at jeg får betalt for datan min i morgen. HVIS IKKE DEN *BIPP* DATAN ER AV INNEN FEM MINUTTER SÅ SKAL JEG DREPE DEG DIN *BIPP* UNGE. GÅR DET ANN Å VÆRE SÅ... SÅ... BORSKJEMTE SOM DERE ER? Ja... Det sier litt om når moren min er glad. hahaha, mamma gir faen om jeg er på pcn så lenge jeg ikke maser så ofte Jeg slipper det meste av husarbeid også xD Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Den egner seg. Vel vel. Nå får du roe deg, din rumpekikker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 *snipp*Kjærlighet komme i så mange former Flinke biril har peil på musikk. Tja...iallefall littegrann Btw, got a last.fm konto? hahaha, mamma gir faen om jeg er på pcn så lenge jeg ikke maser så ofte Jeg slipper det meste av husarbeid også xD Du slipper? Hah...utakknemlig ungdom altså. Jeg gjør frivillig husarbeid jeg, alltid gjort og kommer alltid til å gjøre. Er slik det skal være, de som en bor sammen med skal en da hjelpes til sammen med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Tja...i alle fall littegrann Btw, got a last.fm konto? Ja, men den er nok ikke oppdatert på månedsvis (en oppdatering som skjærte seg og har aldri fått rota meg til å reinstallere) for det første og for det andre så husker jeg ikke brukernavnet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg