Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg reagerte litt på den også, men så tenkte jeg meg ikke om før etterpå.

Tar du deg nær av sånt? :p

Ikke så veldig, men lurer jo litt på om det er det du tror om meg, og om det er derfor du hilser på meg :p

Vel, i utgangspunktet så hadde nok jeg heller sett CSI en Frustrerte Fruer så den saken er ikke noe problem, men når en har internet og slikt og har en boks tilkoblet TV-en så en kan se hva som helst så er det ikke store problemet. Venter bare til du er ferdig å se det du vil se på :)

Vil du ta med tv'en og flytte ned på sørlandet til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg reagerte litt på den også, men så tenkte jeg meg ikke om før etterpå.

Tar du deg nær av sånt? :p

Ikke så veldig, men lurer jo litt på om det er det du tror om meg, og om det er derfor du hilser på meg :p

Hmm, nei, egentlig ikke.

Menneeeehhhh, du kan vel overtales? :roll:

Livet er trist uten meg ja. :(
Du har innovertiss.

Nei takk :)

Du tør uansett ikke møte meg så da kan du ha det så godt. Jævla feige bø-pyrre-faen :wee:

*ta seg nær av det*

Lenke til kommentar
Vel, i utgangspunktet så hadde nok jeg heller sett CSI en Frustrerte Fruer så den saken er ikke noe problem, men når en har internet og slikt og har en boks tilkoblet TV-en så en kan se hva som helst så er det ikke store problemet. Venter bare til du er ferdig å se det du vil se på :)
Vil du ta med tv'en og flytte ned på sørlandet til meg?
Sure, bare å si nårtid en skal ankomme så 8)
Lenke til kommentar
Vel, så lenge det er plass til meg og det går greit for din gamling at en blir boende der så..

Dog, har nok ikke råd til flybilletten nedover i morra *snufs*

Pappa bryr seg ikke så :p Men vi kan ta det senere. Bare pass godt på tv'en imens :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...