MrBjoern Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Ok... enough info. Ta det i sexualitet og samliv forumet... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Trenger du oppmerksomhet? Jeg er oppmerksomhetssyk, som alltid. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Nei tror jeg går for latina teen. Det er dette som er sjangeren vet du.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Men Hvordan kan det ikke gå bra, du har jo stor tv Hva skal man med stor tv når en ikke har noen å nyte den sammen med? :X Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 TV skal nytes alene. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Det er dette som er sjangeren vet du.. Var det ikke han som døde i vaskemaskinen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 I en vaskemaskin? What? oO Og ikke quote bilder er du snill Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hva skal man med stor tv når en ikke har noen å nyte den sammen med? :X Jammen da er det ikke sikkert du får se akkurat det du vil, det er ikke kult å dele tv med noen TV skal nytes alene. Enig Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 I en vaskemaskin? What? oO Og ikke quote bilder er du snill Ops beklager det. Men jeg tror det var noe sånt som skjedde ja. Han er med i jackass vet du. Skulle de ha han inni i en vaskemaskin, men de fikk ikke åpnet den før den stoppet ELNS. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jammen da er det ikke sikkert du får se akkurat det du vil, det er ikke kult å dele tv med noen Hvorfor skulle jeg ikke det når det er min tv? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Weeman lever da i beste velgående.. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Weeman lever da i beste velgående.. Kansje det. Husker bare å ha hørt det et sted. Pluss at vi diskuterte det på skolen idag. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor skulle jeg ikke det når det er min tv? Hva om du måtte dele tv med meg, så ville jeg se på CSI, mens du ville se på Frustrerte Fruer. Hva gjør man da? Jo, man får ikke sett det man vil se Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 TV-en skal fremdeles nytes alene TV + noe godt å spise/drikke på. Kan man derimot fint gjøre med andre Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Har vel egentlig hatt det bedre. Livet er trist uten meg ja. Jeg fikk en merkelig trang til å se på pr0n, no further details. Jeg også. Nei tror jeg går for latina teen. Lesbian. *veive til Nora* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Lesbian. *veive til Nora* Synes det trengs større avstand mellom de to setningene Hei Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Lesbian. *veive til Nora* Synes det trengs større avstand mellom de to setningene Hei Jeg reagerte litt på den også, men så tenkte jeg meg ikke om før etterpå. Tar du deg nær av sånt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor skulle jeg ikke det når det er min tv? Hva om du måtte dele tv med meg, så ville jeg se på CSI, mens du ville se på Frustrerte Fruer. Hva gjør man da? Jo, man får ikke sett det man vil se Vel, i utgangspunktet så hadde nok jeg heller sett CSI en Frustrerte Fruer så den saken er ikke noe problem, men når en har internet og slikt og har en boks tilkoblet TV-en så en kan se hva som helst så er det ikke store problemet. Venter bare til du er ferdig å se det du vil se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg