Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fordi jeg glemte å logge ut av kompisen min sin bruker og jeg husker jævlig godt at du het Minerva og jeg trodde du var jente, så posta du bilde i RPP og fant ut at du var gutt og ble litt skuffa, så, mye senere møtte jeg deg og Idakake i Oslo og jeg ble helt sjarmert av deg og er det enda <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Woooot. Da har en vært å hentet TV'en min. Har stått til låns hos en kompis av meg i noen mnd.

Pappa den tosken ville ikke ha den i stua pga han mente den var for stor. Halloo? Hvem vil ikke ha en 42" LCD-tv stående i stua si?

Så jeg har trødd den inn på rommet. Har så vidt klarering fra taket og det er så vidt den får igjen døren på rommet.

1920x1080 er bare en merkelig oppløsning. Alt føles så ufattelig stort og ukoselig. Jaja, blir vel kanskje litt rart når en må sitte halvmeter unna den :wee:

Lenke til kommentar
Woooot. Da har en vært å hentet TV'en min. Har stått til låns hos en kompis av meg i noen mnd.

Pappa den tosken ville ikke ha den i stua pga han mente den var for stor. Halloo? Hvem vil ikke ha en 42" LCD-tv stående i stua si?

Så jeg har trødd den inn på rommet. Har så vidt klarering fra taket og det er så vidt den får igjen døren på rommet.

1920x1080 er bare en merkelig oppløsning. Alt føles så ufattelig stort og ukoselig. Jaja, blir vel kanskje litt rart når en må sitte halvmeter unna den :wee:

How YOU doin'?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...