Datasmurf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fordi jeg glemte å logge ut av kompisen min sin bruker og jeg husker jævlig godt at du het Minerva og jeg trodde du var jente, så posta du bilde i RPP og fant ut at du var gutt og ble litt skuffa, så, mye senere møtte jeg deg og Idakake i Oslo og jeg ble helt sjarmert av deg og er det enda <3 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Awwww. Her har du planen: Bli impotent og lei å ha med å gjøre. Jammen... Jeg vil ikke det jo Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hah. Endelig fant jeg kameraet mitt! Og i tillegg lå USB kabelen til den ved siden av! *ta bilder av seg selv å poste på deiligst.no* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jammen... Jeg vil ikke det jo Gå rundt med boner? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Gå rundt med boner? Er ikke slik da... men den er klar til og gå på vakt hele uken... men ofte sitter den hjemme i sofaen... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 n4w: Herlig! Du høre på Avenged Sevenfold, ja? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Gå rundt med boner? Er ikke slik da... men den er klar til og gå på vakt hele uken... men ofte sitter den hjemme i sofaen... Legger du den fra deg? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Legger du den fra deg? Jeg snakker billetlig her jeg da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) NP: DJ Freedom - Hang On <3<3 Ah... the memories! Nå skulle jeg egentlig vært dritings! Jeg får en merkelig lyst til det hver gang jeg hører den låta! Se filmen hos Youtube Endret 5. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg snakker billetlig her jeg da... IKKJE EG. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Woooot. Da har en vært å hentet TV'en min. Har stått til låns hos en kompis av meg i noen mnd. Pappa den tosken ville ikke ha den i stua pga han mente den var for stor. Halloo? Hvem vil ikke ha en 42" LCD-tv stående i stua si? Så jeg har trødd den inn på rommet. Har så vidt klarering fra taket og det er så vidt den får igjen døren på rommet. 1920x1080 er bare en merkelig oppløsning. Alt føles så ufattelig stort og ukoselig. Jaja, blir vel kanskje litt rart når en må sitte halvmeter unna den Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Woooot. Da har en vært å hentet TV'en min. Har stått til låns hos en kompis av meg i noen mnd. Pappa den tosken ville ikke ha den i stua pga han mente den var for stor. Halloo? Hvem vil ikke ha en 42" LCD-tv stående i stua si? Så jeg har trødd den inn på rommet. Har så vidt klarering fra taket og det er så vidt den får igjen døren på rommet. 1920x1080 er bare en merkelig oppløsning. Alt føles så ufattelig stort og ukoselig. Jaja, blir vel kanskje litt rart når en må sitte halvmeter unna den How YOU doin'? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) How YOU doin'? IM DOING GREIT. Det er hva man kaller take-over. Endret 5. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 No no..now YOU doin' babe. Har vel egentlig hatt det bedre. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg fikk en merkelig trang til å se på pr0n, no further details. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg fikk en merkelig trang til å se på pr0n, no further details. Du er 16... IT normal! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg fikk en merkelig trang til å se på pr0n, no further details.Sjanger? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 IM DOING GREIT. Det er hva man kaller take-over. Trenger du oppmerksomhet? No no..now YOU doin' babe. Har vel egentlig hatt det bedre. Men Hvordan kan det ikke gå bra, du har jo stor tv Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nei tror jeg går for latina teen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg