Nie Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Men du innrømte jo til meg den gangen at du drømmer vilt om det.... I was drunk! Det var Espens feil! Han sa den siste flaska med vin ikke telte! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Yay. Nå har jeg Smash og Sjokomelk! ;D Da er valget; Sitte i senga å se på Scrubs? Eller Spille Counter Strike Source? You pick. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 I was drunk!Det var Espens feil! Han sa den siste flaska med vin ikke telte! Det er fra barn og fulle folk man får sannheten og du var jo begge deler. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 I was drunk!Det var Espens feil! Han sa den siste flaska med vin ikke telte! Du var ganske klar! På alle måter Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Yay. Nå har jeg Smash og Sjokomelk! ;D Da er valget; Sitte i senga å se på Scrubs? Eller Spille Counter Strike Source? You pick. Scrubs? Hvor? Når? Dele smashen med meg? oO Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Wee Fant nettopp lommeboka som jeg har lett etter i hele dag Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er fra barn og fulle folk man får sannheten og du var jo begge deler.Kaller du meg en unge?! Du var ganske klar! På alle måter Det smalt fra rett kjeft. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Yay. Nå har jeg Smash og Sjokomelk! ;D Da er valget; Sitte i senga å se på Scrubs? Eller Spille Counter Strike Source? You pick. Scrubs? Hvor? Når? Dele smashen med meg? oO Scrubs på data'n, altså lasta ned ...har du cam? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det er fra barn og fulle folk man får sannheten og du var jo begge deler.Kaller du meg en unge?! JA! Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg syns Lars, U9 og Minervapaien kan komme seg til Steinkjer Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det smalt fra rett kjeft. Men jeg er mann... Du er kjerring... Jeg skal være klar 24/7 jeg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) I was drunk!Jeg og, men jeg angrer ikke. Espen Pai: Vi har egne arbeidstider. Endret 5. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg syns Lars, U9 og Minervapaien kan komme seg til Steinkjer Er det liv der da? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Scrubs på data'n, altså lasta ned ...har du cam? Har cam, tviler på at det funker. Nettet mitt er altfor tregt til å kjøres på MSN (osv) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg syns Lars, U9 og Minervapaien kan komme seg til Steinkjer Ikke kall meg det! Espen Pai: Vi har egne arbeidstider.Jammen... Jeg har fleksibel arbeidstid, og sitter med telefonvakt hele uken Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg syns Lars, U9 og Minervapaien kan komme seg til Steinkjer Er det liv der da? Blir det når dere kommer ;D Jeg syns Lars, U9 og Minervapaien kan komme seg til Steinkjer Ikke kall meg det! Jeg savner at du het Minerva, sjarmis <3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Har cam, tviler på at det funker. Nettet mitt er altfor tregt til å kjøres på MSN (osv) Kan jo sende i posten, men ville ikke spist det. Du kommer til å bli dårlig i magen Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Oh joy. Beast and the Harlot - Avenged Sevenfold på playlisten. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jammen... Jeg har fleksibel arbeidstid, og sitter med telefonvakt hele uken Awwww. Her har du planen: Bli impotent og lei å ha med å gjøre. n4w: Herlig! Endret 5. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg savner at du het Minerva, sjarmis <3 Hvordan pokker husker du det? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg