Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får gjenta det til deg selv frem til spillet kommer for PC en gang i 2009. Forhåpentligvis med langt fetere grafikk, som tilfelle med de andre GTA'ene. Jeg for min del har 360 og PC. Best of both worlds.

Rockstar har sagt at det ikke kommer noen GTA IV på PC, er ikke planlagt i allefall

Lenke til kommentar
Du får gjenta det til deg selv frem til spillet kommer for PC en gang i 2009. Forhåpentligvis med langt fetere grafikk, som tilfelle med de andre GTA'ene. Jeg for min del har 360 og PC. Best of both worlds.

Rockstar har sagt at det ikke kommer noen GTA IV på PC, er ikke planlagt i allefall

Ja, det sa de om alle de andre spillene også.

De benekta at GTA 4 I det hele tatt skulle komme, men det kom. :p

Lenke til kommentar
Eplefe er litt genial til tider. :love:

Utdrag fra MSN-samtale:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Nië sier (18:46):

Heeeei søda!

[Vintage Princess] GTA IV <33 sier (19:55):

Heeeei pena ^_^

Nië sier (19:55):

Espen sier jeg er ødelagt. : <

[Vintage Princess] GTA IV <33 sier (19:56):

Misbrukt!

Nië sier (19:56):

Espen lurer på om det han som har skylden?

[Vintage Princess] GTA IV <33 sier (19:58):

JA!

Det er HAN som har misbrukt deg.

Med sin 19,5 cm askepott.

[Vintage Princess] GTA IV <33 sier (19:59):

jeg holdt på å skrive slikkepott

og de bildene der kan du få tilbake, Unni. *gi til*

EY! Det navnet var hemmelig :cry:

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Eplefe er litt genial til tider. :love:

Utdrag fra MSN-samtale:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Nië sier (18:46):

Heeeei søda!

[Vintage Princess] GTA IV <33 sier (19:55):

Heeeei pena ^_^

Nië sier (19:55):

Espen sier jeg er ødelagt. : <

[Vintage Princess] GTA IV <33 sier (19:56):

Misbrukt!

Nië sier (19:56):

Espen lurer på om det han som har skylden?

JA!

Det er HAN som har misbrukt deg.

Med sin 19,5 cm askepott.

jeg holdt på å skrive slikkepott

og de bildene der kan du få tilbake, Unni. *gi til*

EY! Det navnet var hemmelig :cry:

askepot ja xD lurer på hva det var bilde av jeg :whistle:

Lenke til kommentar
Autoaim eller elendig spak-sikting frister ikke så veldig. Og ellers har vel xbox stort sett flest FPS-titler, som også, alltid - uten unntak, er bedre på pc.

Nei, jeg gleder meg til wii-en kommer. Det er en ren morro-konsoll. :wee:

Lenke til kommentar
Bare å fjerne en o og en d så får man Blodrunk. Mye bedre syns jeg :)
*kjærlighet*

Jeg har full respekt for alle rundt eller under 14 som hyller denne platen som om den skulle være nedtegnet av profeten Moses som det ellevte bud. Jeg er derimot ikke enig. Jeg hadde bange anelser etter Are You Dead Yet?, og etter å ha anskaffet platen lyller jeg meg nå i min egen profeti:

Hvis dette er samme rælet som Are You Dead Yet? (Noe som jeg har bange anelser om, etter å ha lyttet på [makkverket] Tie My Rope en gang i fjor) så blir dette den siste platen til CoB jeg anskaffer meg frem til de offisielt går tilbake til sine gamle røtter. (Det er lov å håpe..) Tendensene mot en dragning til thrash og prog har ligget i kortene siden Hate Crew Deathroll, og hvis mine antakelser er riktige vil Blooddrunk være det neste steget i denne videreføringen. Jeg frykter enda mindre inspirasjon fra power og en neglisjering av keyboardet og den klassiske stilen til CoB.
Med andre ord, CoB er død.
Lenke til kommentar
Jeg har da ikke blitt misbrukt av Askepoten til Espen? o_O

Det er mange som sier deg imot her. :p

Hei igjen folkens.

Så hva skjer her bortsett fra at Nie har blitt misbrukt av Espens 19.5 cm lange askepott? :p

Det er ikke misbruk om hun nyter det vel?

Nope.

Lenke til kommentar
Bare å fjerne en o og en d så får man Blodrunk. Mye bedre syns jeg :)
*kjærlighet*

Jeg har full respekt for alle rundt eller under 14 som hyller denne platen som om den skulle være nedtegnet av profeten Moses som det ellevte bud. Jeg er derimot ikke enig. Jeg hadde bange anelser etter Are You Dead Yet?, og etter å ha anskaffet platen lyller jeg meg nå i min egen profeti:

Hvis dette er samme rælet som Are You Dead Yet? (Noe som jeg har bange anelser om, etter å ha lyttet på [makkverket] Tie My Rope en gang i fjor) så blir dette den siste platen til CoB jeg anskaffer meg frem til de offisielt går tilbake til sine gamle røtter. (Det er lov å håpe..) Tendensene mot en dragning til thrash og prog har ligget i kortene siden Hate Crew Deathroll, og hvis mine antakelser er riktige vil Blooddrunk være det neste steget i denne videreføringen. Jeg frykter enda mindre inspirasjon fra power og en neglisjering av keyboardet og den klassiske stilen til CoB.
Med andre ord, CoB er død.

Du er flink til å formulere deg.

Heihå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...