Eplefe Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (...)men eg er nok for ung til å gå på nattklubb. Ta det med ro, de er ikke så nøye med legitimasjon og sånn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå er det nok ''Sex'' du mener, gutten min Vi liker ikke akronymer, beklager. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Mmmmm, ostekake. Rundt konfirmasjonstider har jeg egentlig ikke noe særlig imot kirka og alt det der. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nå er det nok ''Sex'' du mener, gutten min Jeg liker ikke akronymer, beklager. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Bare jeg som har problemer med å lese det innlegget eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Faen... Kløne-Lars slår til igjen. Denne gangen var det et bilde på rundt en meter det gikk utover. Eller, det gikk mest utover meg da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Faen... Kløne-Lars slår til igjen. Denne gangen var det et bilde på rundt en meter det gikk utover.Eller, det gikk mest utover meg da. Du må slutte med pappabrusen din Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Klarte heller ikke lese det Addan. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Du må slutte med pappabrusen din Ja må nok det... Er tom for prinsesseplasterene jeg fikk av Nie i julegave liksom. Var for å nevne det klinkende edru. Skulle bare flytte et skap i heltre opp en etasje. Endret 5. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ikke så rart når jeg ikke skrev en dritt ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Får PCen min i morgen. And I made it Well... parts of it oO Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 And I made it Well... parts of it oO Fikk dere ut isoporen? :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Fikk dere ut isoporen? :!: Eg lurar på kva som vart meininga me å putte slik issopor INNE i deyt teite kabinnettettt. Heilt håpløst og få slikt tull ut igjenn jo >< Hata masse på leverandør :realmad: Dessutan kan eg å hovudkartet kommunisere elektronisk med kvarandre. Det liker ikkje isopor. Endret 5. mai 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Eg lurar på kva som vart meininga me å putte slik issopor INNE i deyt teite kabinnettettt. Heilt håpløst og få slikt tull ut igjenn jo >< Hata masse på leverandør :realmad: Dessutan kan eg å hovudkartet kommunisere elektronisk med kvarandre. Det liker ikkje isopor. Det tok sin tid altså? Og at hovudkartet ikke liker isopor er kansje ikke så rart heller? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hehe. Tok ikke så veldig lang tid å få det ut xD Jeg følte bare få å dra en liten *insert namn på forumbrukar* Anywho. Jeg er sulten, og jeg lukter lasagne Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg følte bare få å dra en liten *insert namn på forumbrukar* Åh, denne kan jeg! Om du ikke har henta inspirasjon fra fotballkortforumet :!: . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Hehe. Tok ikke så veldig lang tid å få det ut xD Jeg følte bare få å dra en liten *insert namn på forumbrukar* Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort av deg å henge ut Jarmo på den måten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg